Om du nu vill ha en BMW tycker jag du ska överväga en Alpina B3. Helt otrolig bil, till ett OK pris. Växellådan är gudomlig, och det är helt klart en av de bättre "vägbilarna" jag har kört.
RS6'an är snabbare än m3. 580hk och 650nm stark v10a är bonnigt det, liknande motor du kan hitta i gallardo fast med dubbel turbo!
håller med, fan så mycket mer klass och sofistikerat än att köra en jävla m3..
m3/m5 drar till sig idiotfolk som koskit drar till sig flugor en varm sommardag.
Grymma bilar, men det är ganska stor skillnad både ekonomiskt o praktiskt att köra ferrari vs. Bmw. Har man en ferrari måste man nästan ha fler bilar.
jojo, men en 335 kommer jag aldrig kalla sportbil hur mycket m-emblem man än klistrar på den.
sportigare-bruksbil kanske, men inte sportbil.
jag förutsatte att ts har pengarna för att hålla en sportbil rullande när jag länkade dom bilarna.
det förutsatte jag eftersom att han fråga efter en sportbil från första början.
inners inne vet vi nog alla att ts inte kommer köpa nån 500 000kr bil öht. eller vad säger du ts?
Så bonnigt att åka omkring i en racer-combi. Kör bmw m3 istället mycket bättre bil.
Haha eller inte, finns väl inget som skriker "bonde" eller framföralt turk med lån som en M3. Den bilen ligger låååångt ner på listan över bilar jag skulle köpa.