Citat:
Ursprungligen postat av
smålandtintin
Jag hävdar att du din vana trogen tar idiotiska och felaktiga exempel som teser för dina absurda slutsatser. Ditt påstående var att man gör sig av med kroppar och därefter inte befattar sig med dem. Jag och flera andra visar på motsatsen och då är våra exempel irrelevanta...
Ditt agerande är som vanligt bevis på den gamla devisen shit in - shit out.
Citat:
Ursprungligen postat av
egoonline
Men nu var det ju så att Carolins mördare valde att flytta kroppen ca 3 mil. Mer än en vecka efter mordet.
Jag har aldrig sagt att jag tror att FS gjorde något sådant.
Jag bara påpekade att du hade fel i att en mördare inte kan köra omkring med liket i sin bil långt efter mordet.
Jag blir jävligt irriterad på dig när du använder dig av ett helt felaktigt och direkt vilseledande exempel
Då håller du med mig att det första man gör att försöka göra sig av med kroppen,
bra.
Det fetade. Det har jag aldrig påstått utan:
Visst förekommer det att man flyttar på kroppar efter ett tag, men som sagt
i MJs fall säger Polisen att det inte finns spår efter detta.
Mao, i skenet av att LJ inte sett kalsongmannen förrän efter 30e, så finns det inga belägg för att det är FS vittnet sett, utan tvärtom.
Än mindre i skenet av att man inte vet
när LJ såg något, det saknas utredning om tidpunkten, för vilken FS kan ha alibi.
Avrundningsvis så saknas utredning för ett påstående om att FS har haft MJs paket på rastplatsen efter den 30e, det kan inte ens användas som hypotes.