Citat:
Ursprungligen postat av
TrippleGreenX
Fyller 23 om några dagar...
Ögonvitorna är vita men lite svart/grått runtomkring i ögonvitan...
ska hoppa av Dbollarna och se några dagar ifall jag inte mår bättre,ska jag hoppa av allt och aldrig använda AAS mer,för mig var det nog inte värt det.
okej.
okej aa jag är ingen sjuksköterska, om du inte fått en allergisk reaktion tex men då kanske man borde må illa spy svårt att andas osv om det är ngt du reagerar på, men jag vet inte som sagt.
aa du kan ju testa det, annars kanske det är bättre imrogon, jag tror att du kanske är lite paranoid och nojjar/stressar upp dig själv. huvudvärk, men du har inte tagit kroppstempen?
försök tänk på annat drick så mkt du kan och äta sen sov och hoppas att du vaknar, i vilket fall så behöver kroppen energi och dricka mkt är alltid bra.
men kan ju även vara lite testofeber efter första sticket, sånt före kommer också...vänta ett par dagar och se, testa sätt en gång till och fundera hur det är och känns, annars gå till vc så kan dem avögra om du har infektion/är sjuk annars är det bara kura på men du kanske kommer må såhär efter varje stick.
aas är inte alltid lätta vägen, du själv avgör om det är värt det för dig eller inte.
Är du röd/svullen runt injektstället?
men tänk på något annat,ät drick sov vänta tills imorgon,är det inte mkt sämre så avvatka ngn dag till beroende på hur dåligt du mår och se om du ska hoppa av,sticka igen,besöka vc eller dö framför datorn
Mvh