2014-01-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Kan ge två bra exempel på varför vi eller iaf jag stör mig som fan på Anja.
Hon tror att jorden kretsar kring henne och hon tror hon är någon speciell där inne.
Exempel 1: Hon blir sur när Samir dansar eller pratar med andra tjejer där inne, då blir hon svartsjuk och känner att han inte lägger någon tid på henne.
Exempel 2: Hon blir förnedrar/irriterad/stöt när hon ska berätta något och sedan fyller Samir på efter att hon har sagt punkt. Han skämtar till det lite. Då blir hon brydd.

Håller med. Nackskott på Colosseum tillsammans med Aina. MED publik. De är ju vänner och skit dras till skit. Att man ens anser Anja var "söt och trevlig" säger ju väldigt mycket om hur USEL människokännare man är. Den personen som anser Anja vara en bra person kommer få en dotter som umgås med pundare - samma dotter som senare i livet bli misshandlad för att sedan få ett oönskat barn. De kommer tillsammans dela sin förorts-etta tillsammans med en rotweiler som är deras "beskyddare". Dottern kommer alltid söka fel i män men egentligen är det hennes föräldrar som har förstört hennes liv för att de var dumma i huvudet och inte hade koll på vad dottern gjorde. Det har hänt alldeles för ofta för att inte vara en slump. Era jävla svenska stolpskott! Detta händer bara i Sverige. Ett samhällsfenomen.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-19 kl. 21:33.
Citera
2014-01-19, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Wow folk på den här tråden är ju minst lika efterblivna som vissa av deltagarna därinne. Vilket språk det är på människor i dagens värld. Kan man inte tagga ner med förolämpningarna? Ni verkar hata varenda person därinne?

Hatet mot Anja är ju häpnadsveckande. Den mest vettiga människan därinne. Vad har hon gjort för fel egentligen? Verkar allmänt trevlig och är stört söt.

Shit, sluta kolla om ni irriteras av det. Det är ett underhållningsprogram, förstå vad det går ut på..

Det här är ett öppet diskussionsforum. Vem är du att predika om vad som är rätt eller fel att skriva? Alla har rätt till sin åsikt och bara för att du ogillar den blir den inte fel eller ointelligent.

Att programmet väcker hat och irritation är lyckat och förväntat av produktionen. Blir mer intressant och kul att kolla då.

Tycker inte Anja är störtsöt*
Citera
2014-01-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuff93
Är bekant med Thobias och som någon skrev har han varit med i Minuten, Comviq-reklam , statistjobb etc. Han var även med i en reklam för Idol nu senast det sändes. Han jobbar med både tv och radio, bland annat Bergs bärbara talkshow.

Vad jag vet så är han inte där som inhyrd skådespelare. Så som han är i programmet är han även utanför Paradise hotel.

Han är väl för trög för andra jobb antar jag. Dessutom blir man alltid promotad i media-Sverige om man har en avvikande sexuell läggning. Det är ett plus i kanten på CV:et. Enorm snedvriden representation av bi/homosexuella sett på hur många människor som jobbar i branschen och hur fördelningen ser ut i landet.
Citera
2014-01-19, 22:44
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Wow folk på den här tråden är ju minst lika efterblivna som vissa av deltagarna därinne. Vilket språk det är på människor i dagens värld. Kan man inte tagga ner med förolämpningarna? Ni verkar hata varenda person därinne?

Hatet mot Anja är ju häpnadsveckande. Den mest vettiga människan därinne. Vad har hon gjort för fel egentligen? Verkar allmänt trevlig och är stört söt.

Shit, sluta kolla om ni irriteras av det. Det är ett underhållningsprogram, förstå vad det går ut på..

Ingen kvinnlig deltagare i årets Paradise Hotel är söt nånstans om du frågar mig. Allra minst Anja.

Dags att köra un-follow på Paradise Hotel-deltagarna på Instagram. Deras fanskara består till 99% av barn, det är obekvämt att ta del av. Plågsamt. Kolla Samir t ex.
Citera
2014-01-20, 08:56
Bannlyst
Haha, brukar inte kolla på sånt här annars men tänkte jag skulle kolla vad fan det var. Gick in på Tv3play och satte igång random avsnitt (Blev asvnitt 16) sen blev jag sittandes att se enda tills "morden" blev uppklarade. Fiiiiifan vad bra! Så jävla klockren reaktion utav offren! Kan rekommendera att kolla avsnitt 16-18.

Ville bara tipsa om det då jag fann det är hysteriskt roligt
Senast redigerad av therefore 2014-01-20 kl. 09:01.
Citera
2014-01-20, 11:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloudNine
Vet någon om man kan kolla danska ph på något annat ställe än tv6play? Befinner mig inte i Sverige så kan ej kika där.
Använd dig av en proxyserver så kan du se det i alla fall.
Citera
2014-01-20, 13:09
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Det är vetenskapliga slutsatser som presenterats.
Vetenskapsmän kan ha olika teorier.

Annars hade man nog hört mer om att homosexualitet är en sjukdom. Det finns faktiskt journalister som inte är PK jämt.
Citera
2014-01-20, 15:16
Medlem
Stör mig något enormt på att Joppe tror att han är smart, snygg, omtyckt av dom andra och att han har någon sorts makt över dom.

Och jävlar vad Mia är negativ.
Citera
2014-01-20, 15:59
Medlem
flugbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Avsnittet ligger uppe på Viaplay för dom som är intresserade.
Och själv får man vänta sex timmar till, eller fem om man har tur ifall swefilmer lägger upp det en timme tidigare... Kommer bli ett spännande avsnitt, även om jag jublade när Jeppe åkte ut så är jag jävligt glad över att han är tillbaka!
Citera
2014-01-20, 17:31
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Fan Joppe har blivit fet.
Ser ut som han är gravid (talar om senaste avsnittet)
Citera
2014-01-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Stör mig något enormt på att Joppe tror att han är smart, snygg, omtyckt av dom andra och att han har någon sorts makt över dom.

Och jävlar vad Mia är negativ.

Om du missat i tråden så går det till på följande vis:

Jesper Johansson = WT-Jeppe, Jeppe (Alfahannen bland Jepparna som använde Paow som påladdningsstation)
Jesper Fröidh = Fröidh, Tjack-Jeppe (35 år gammal och konflikträdd)
Jesper Sundebäck = Joppe, Gbg-Jeppe (kom in senast av Jepparna i programmet som joker)

Om jag förstår rätt syftade du på Jesper Johansson men det blev lite fel när du kallade honom för "Joppe". Inte meningen att leka patrull här. Vill bara reda ut så att det inte blir förvirring i forumet

Håller med om att Mia är en surdegsfitta. Tillför INGET i programmet. Tror sig vara en prinsessa men först nu förstår jag varför hon blev inlåst och misshandlad i sina tidigare dagar. Uppläxningen har tydligen inte lärt henne något. Damaged goods.

Kom att tänka på en sak nu ... döp inte era barn till Jesper. Kan hända att de förstör sina liv.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-20 kl. 17:37.
Citera
2014-01-20, 17:49
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Om du missat i tråden så går det till på följande vis:

Jesper Johansson = WT-Jeppe, Jeppe (Alfahannen bland Jepparna som använde Paow som påladdningsstation)
Jesper Fröidh = Fröidh, Tjack-Jeppe (35 år gammal och konflikträdd)
Jesper Sundebäck = Joppe, Gbg-Jeppe (kom in senast av Jepparna i programmet som joker)

Om jag förstår rätt syftade du på Jesper Johansson men det blev lite fel när du kallade honom för "Joppe". Inte meningen att leka patrull här. Vill bara reda ut så att det inte blir förvirring i forumet

Håller med om att Mia är en surdegsfitta. Tillför INGET i programmet. Tror sig vara en prinsessa men först nu förstår jag varför hon blev inlåst och misshandlad i sina tidigare dagar. Uppläxningen har tydligen inte lärt henne något. Damaged goods.

Kom att tänka på en sak nu ... döp inte era barn till Jesper. Kan hända att de förstör sina liv.

Tänk om han nu verkligen syftade på Joppe då? Då är det du som har skapat förvirring här ju :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in