2014-01-19, 22:16
Medlem
Sådär! Nu är ens 10 provisional games klara.
Vann 6, 2 loss prevented, och 2 förluster. Egentligen borde jag fått en till loss prevented ett game där hela mitt lag sprang runt med 200+ ms kan man ju tycka, men men.

Blev placerad i Guld 5, slutade på guld 4 förra säsongen.
Citera
2014-01-20, 01:33
Medlem
ElectricNurses avatar
Hur fan kan jag hamna i Bronze IV när jag vinner 6 av 10?

Så jävla illa spelar jag inte.

http://ladda-upp.se/files/2014/b86018.jpg

Kunde inte printa alla, har kör lite aram också.
Citera
2014-01-20, 01:44
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricNurse

Du kan ju börja med att skriva vilken divison du slutade på S3 också så har man ju en liten aning.
Citera
2014-01-20, 01:49
Medlem
ElectricNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Du kan ju börja med att skriva vilken divison du slutade på S3 också så har man ju en liten aning.
B3, men jag spelade typ inget rankat på s3. Bara normals med polare.
Citera
2014-01-20, 01:50
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:

LOL du borde ha hamnat i Bronze I - Silver V iaf.
Citera
2014-01-20, 01:54
Medlem
irkens avatar
Citat:
B3, men jag spelade typ inget rankat på s3. Bara normals med polare.
Då är det väll inte så konstigt att du hamnar i bronze 4? Spelar ingen roll om du inte spelade rankat s3, du va fortfarande bronze 3 ju..
Citera
2014-01-20, 02:03
Medlem
Freddex4s avatar
Tänkte köpa en junglare för 4800 IP. Står mellan Nocturne och Jarvan IV... Vem av dessa herrar rekommenderar flashbackeliten?
Citera
2014-01-20, 02:06
Medlem
Verkligen inget konstigt med att hamna bronze 4 med 6/4 och bronze 3 förra säsongen och inte spela så mycket ranked heller... Själv så kom jag bronze 3 med 6/4 och var silver 5 innan s3 sluta...
Redan bronze 2 och stiger, går ju rätt så snabbt när man kommer in...

Vet ni vad andras åsikter om Nightblue3 är? En dag för inte så länge sen så gick jag in i någons stream och de börja "ban phrase:a" namnet Nightblue3 i twitch chat, kunde inte riktigt få veta vad som sagts...

Vad tycker ni om Nightblue3? Han var top challenger innan pre season 4 tog slut, rank 3 som top tror jag, har följt honom sen hans "bronze to challenger" startade, mycket bra streamer
(Dock så är han NA, men vem spelar inte på natten och koppla av med en skön streamer innan man går o lägger sig passar ju perfekt)

Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
Tänkte köpa en junglare för 4800 IP. Står mellan Nocturne och Jarvan IV... Vem av dessa herrar rekommenderar flashbackeliten?

Jarvan.
Citera
2014-01-20, 02:17
Moderator
Snuffelbutts avatar
Anledningarna till att inte köra placements just nu är rätt vettiga. 1. Servrarna laggar uppenbarligen något förjävligt. Känns rätt dumt att spela då. 2. Folk som inte spelar så mycket ranked kör alltid sina placements så fort dom kan bara för att se vart dom handlar (det kan såklart vara bra också, eftersom att sagda spelare kanske inte är speciellt vassa) 3. Det är helg, jag klarar inte av att spela på helger. Det är så otroligt mycket värre på helger. Småkids som är så larvigt toxic så det inte är värt att starta spelet.

Men jag är iofs inte speciellt intresserad av soloq heller. Jag tror jag drog ihop 70-80 matcher totalt s3. Snittade 1:1 och klättrade från silver 5 till 2.
Citera
2014-01-20, 02:37
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4

Skulle inte kalla mig själv elit, finns en heldel bättre spelare därute, men lirar jungel en heldel och förtillfället så anser jag personligen att Nocturne är svag, otroligt lång cd på ultin, en "okej" cc som man faktiskt kan flasha ut från, "okej" clear speed i jungeln, ärligt talat så tycker jag att det finns betydligt "bättre" junglare för tillfället, och j4 är ett solklart val bland dem.
Citera
2014-01-20, 03:34
Medlem
ElectricNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Då är det väll inte så konstigt att du hamnar i bronze 4? Spelar ingen roll om du inte spelade rankat s3, du va fortfarande bronze 3 ju..
Visst var jag Bronze 3, Men jag har köttat normal ett år, sänker plat+ spelare nu. Började spela lol på s3, så man vill ju inte börja med rankat direkt. Ville bara testa vad jag hamnade i, sen sket jag i det.

Jag bär nästan varje match om jag får köra mid, vilket inte händer allt för ofta. Annars kör jag supp, och förlorar aldrig bot (om jag inte har inte helt efterbliven adc).

Det ska ju inte spela någon roll vad man spelade i förut, vad är det då för vits med skiten?
Då kan de ju lika gärna sätta mig i broze direkt? Så slipper man slösa tid på idiot-games.
Citera
2014-01-20, 06:25
Medlem
Citat:
Visst var jag Bronze 3, Men jag har köttat normal ett år, sänker plat+ spelare nu. Började spela lol på s3, så man vill ju inte börja med rankat direkt. Ville bara testa vad jag hamnade i, sen sket jag i det.

Jag bär nästan varje match om jag får köra mid, vilket inte händer allt för ofta. Annars kör jag supp, och förlorar aldrig bot (om jag inte har inte helt efterbliven adc).

Det ska ju inte spela någon roll vad man spelade i förut, vad är det då för vits med skiten?
Då kan de ju lika gärna sätta mig i broze direkt? Så slipper man slösa tid på idiot-games.
Snälla, läs lite innan du klagar.
Jo, det spelar roll vad man spelade i förut, eftersom ens mmr blev softresettad baserad på det man hade tidigare.
Sen så kan du spela 5000 normal games om du vill, det kommer fortfarande inte påverka dina ranked stats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in