Citat:
Ursprungligen postat av
harlequin73
Jag noterar att Karin har Elisabet som andranamn och den "nya" innehavaren av Dogs Friend kallas "Bettan".
om jag inte såg helt fel så stod det t.om Elisabet på sidan häromdagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wildis
Knepigt. Har denna "Bettan" blivit psykotisk och lever totalt i en låtsasvärld eller vad håller hon på med? Vad är det för vits med att skapa hemsidor om hunddagis vars adresser/utseende inte ens existerar?
Någon teori om vad dessa människor pysslar med???
Bra fråga. Det tog ju "oss på flashback" ungefär 10 minuter att reda ut hur saker hände samman ( när vi väl kom igång). Jag ser det åter igen som en "förolämpning" att hon försöker igen bakom nytt namn, men så uppenbart att det är samma person som ligger bakom. Om några "näthatare" på flashback klarar av att avslöja dem så torde det inte vara några svårigheter alls för diverse myndigheter som har betydligt större mandat att göra efterforskningar.
Först skulle ju gamla hundeliten öppnas igen, på gamla adressen med nytt namn (dogs friend) och "nya ägare".
Nu har hon då helt plötsligt snurrat igång hundeliten under det nya namnet OCH något fantasihunddagis med gamla namnet där varken adress eller kontaktpersoner verkar existera i verkligheten.
Man kanske skall slå en signal till kommunen/länsstyrelsen och spela nyfiken potentiell kund som vill kolla upp att verksamheten är OK (eftersom man hört en massa rykten på stan)