Citat:
Ursprungligen postat av
Nathilia
Jag hittade till tråden nu, lite sent kanske men hoppas ni fortfarande är intresserade. Min hund gick på dagiset tills de stängde i somras. De satte då upp en lapp att ägaren Ke** blivit akut sjuk men att de skulle försöka öppna om ca 1 månad. De hade inte kontaktat kunderna om detta utan som sagt bara satt upp en lapp. Att misstänka att något stod fel gjorde jag tyvärr inte: Jag trodde Ke var pappa till Ka, jag kollade alltid att min hund placerades i rätt box och hämtades från samma. Alla hundar hade en bild på sig på en stor tavla, de hade egna namnkrokar och egna matlådor. Hur som min hund verkade trivas men gick där väldigt sällan (som tur var). När de stängt igen "pga sjukdom" och hela tiden flyttade fram öppningsdatumet började jag misstänka att något inte stod rätt till. UNT kom ut med artikeln och jag kontaktade skribenten och länsstyrelsen. Det nya hunddagisdiplomet som Ka sa sig tagit kollade jag upp med skolan och det stämde. Därefter har de öppnat o stängt sin hemsida om vartannat. NU har de öppnat upp hemsidan igen (detta måste ni bara se), kontaktpersonen som anges existerar inte, numret är avstängt! De är såna j*kla skojare! Efter UNTs artikel försökte jag få kontakt med Ka upprepade ggr eftersom de är skyldiga oss pengar (förskottsbetalning) men inget svar!
Haha, Artu* Gryt*

Ja, vad ska man säga. Nu ska dessa två individer med en massa ungar rasta och sköta inte mindre än
60 hundar har de tänkt

Klart de inte vill anställa personal, utan håva in alla pengar själva...sicka skojare!!!
Btw, vad händer nu egentligen? Borde inte Cecilia få veta att dessa skojare bryter mot det förbud som utfärdats av henne och länsveterinären?