2014-01-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Var inne för första ggn på 2.5mån. Pengar och allt kvar. Skönt att alla glitchare blev med sina fuskpengar. Dock tycker jag deras fordon med borde försvinna.

Instämmer.. Gör om gör rätt..
Citera
2014-01-18, 10:04
Medlem
Wertyms avatar
Vad tror ni, kommer R* sätta in djuren i online? Vore ju nice med lite rådjur och sånt uppe i bergen.

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Lite random bilder...

Mitt försök till att få hänga med dom coola skate killarna...
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2580/EzIhA2g_Z0a9jzes0QQ5NA/0_0.jpg

Lek på flygplatsen
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7545/j_-FQ8c7i0OtxWSzoMdTXQ/0_0.jpg

The burning man (min karaktär på bild)
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0353/BTP-ojoJS0OGPTAvc4nU8A/0_0.jpg

Offroading by night @ mount gordo
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9001/w7889AENLkGsvrF80mTeug/0_0.jpg

Dimma över stan
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4457/5DMEsw7xW0aXUWvJ5QYL2w/0_0.jpg

Snygga bilder!

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Min röda gravedigger. Får t.o.m tanksen att lägga svansen mellan benen.
MONSTERTRUCK

Brandbil?
Citera
2014-01-18, 10:18
Medlem
Citat:
MONSTERTRUCK

Usch, ta bort bedcap så blir det bättre
Citera
2014-01-18, 11:04
Medlem
neqers avatar
Citat:
MONSTERTRUCK
Ta en dagsbild också...
Citera
2014-01-18, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Det håller jag med om!

Off topic, det var längesedan Gosif!

Haha jo sant. Kändes en gnutta enformigt men det har kommit ut lite nya sorters uppdrag upptäckte jag. Där man bl.a ska ta ett visst antal fordon.
Citera
2014-01-18, 11:48
Medlem
Vore nice om man kunde köpa husdjur i online typ hundar.

Dom kan ju också kanske lägga till så att poliser patrullerar i online samt offline i staden. Skulle sett lite mer realistiskt ut.
Citera
2014-01-18, 12:16
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinozoo
Vore nice om man kunde köpa husdjur i online typ hundar.

Dom kan ju också kanske lägga till så att poliser patrullerar i online samt offline i staden. Skulle sett lite mer realistiskt ut.

Mer civiler skulle inte skada. Detta borde skickas in till Rockstar
Citera
2014-01-18, 12:18
Bannlyst
Citat:
Haha jag juste! Jag lirade samtidigt och hörde dig.

Inte bara en gång
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Haha, får bara hoppas att han diskade ordentligt
Det såg galant ut.

________

Har förresten startat ett eget crew. Det är egentligen inte något crew-organ till Flashback utan mer ett fristående crew där medlemmar från Flashback gärna får gå med. De enda kraven för att du ska få stanna krav är att du har ett headset och att du är åtminstone 16+. Här är länken ifall ni är intresserade. Jag vet att många håller det ursprungliga crewet väldigt kärt om sitt våldsamma GTA-hjärta. Men det är dags att utforska ny mark nu.
Citera
2014-01-18, 12:59
Medlem
Tycker det är kul att alla ska köpa massa Adders.. Entity xf har bättre acceleration och väggrepp..

Ang cashen hade över en biljon som jag fick av att plocka en snubbe med bounty. Blev sjukt förvånad över att jag fick så mycket cash.. Köpte upp allt å nu har man bara typ 200 k kvar :/ Men men sjukt värt spel dock
Citera
2014-01-18, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popyacherry
Tycker det är kul att alla ska köpa massa Adders.. Entity xf har bättre acceleration och väggrepp..

Ang cashen hade över en biljon som jag fick av att plocka en snubbe med bounty. Blev sjukt förvånad över att jag fick så mycket cash.. Köpte upp allt å nu har man bara typ 200 k kvar :/ Men men sjukt värt spel dock

Förklara för mig hur du kunde köpa upp en hel biljon. Låter knappast troligt.
Citera
2014-01-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Förklara för mig hur du kunde köpa upp en hel biljon. Låter knappast troligt.

Oj missuppfattning. Asså köpte dom bästa bilarna och typ allt som man kan ringa in från pegasus: Tanks, flygplan, båtar etc
Citera
2014-01-18, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popyacherry

Kanske har fel men när du menar alla köper _massa_ adders gör dom det för att kunna sälja dom efter att R* tog bort alla pengarna igår natt och då har du också dom 200k kvar(folk fick behålla allt melan noll och någon mille). Och att slösa en biljon tror jag knappt går speciellt inte om du bara köpt Pegasus grejjerna, och bilar. det är väl kanske 15-30mill som mest.
Men du kanske har spelat som bara den och lyckats, grattis då!

EDIT: Ändra lite på summan efter att såg hans andra post.
Senast redigerad av underbartliv 2014-01-18 kl. 14:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in