2014-01-17, 00:52
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jag får alltid koncentrera mig när Knimme (underbartliv) snackar

Nä, men ibland är det svårt att höra, det är ju inga NASA-prylar man sitter med direkt. Oftast funkar det bra, men blir det många på en gång är det också svårare.

Vi borde starta ett nytt crew, för spelare med mic. Behöver ju inte vara så många, bara man spelar då och då. Knimme är alltid inne och välkomnar er.
Ja han kanske har ganska dåligt ljud i sin. När jag testade mitt headset så hade jag så jävla svårt att höra men det kanske var blandning med att headsetet är sämst.

Tror det var vi som spelade idag (?). "vfloaded" heter jag.
Citera
2014-01-17, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jag får alltid koncentrera mig när Knimme (underbartliv) snackar

Nä, men ibland är det svårt att höra, det är ju inga NASA-prylar man sitter med direkt. Oftast funkar det bra, men blir det många på en gång är det också svårare.

Vi borde starta ett nytt crew, för spelare med mic. Behöver ju inte vara så många, bara man spelar då och då. Knimme är alltid inne och välkomnar er.

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Ja han kanske har ganska dåligt ljud i sin. När jag testade mitt headset så hade jag så jävla svårt att höra men det kanske var blandning med att headsetet är sämst.

Tror det var vi som spelade idag (?). "vfloaded" heter jag.
Är det soppas dåligt ljud att ni måste koncentrera er? För ni lyder ju allt jag säger!
Oftast inne och välkomnar alla goa spelare!
Men du har rätt, vi borde göra detta med crewet tror jag så det blir lite mer folk.
Men konstiga är att jag hör er hur tydligt som helst, men kan hända att ni hör mig dåligt ibland när jag springer i lägenheten och gör annat.
Senast redigerad av underbartliv 2014-01-17 kl. 01:13.
Citera
2014-01-17, 01:52
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Är det soppas dåligt ljud att ni måste koncentrera er? För ni lyder ju allt jag säger!
Men du har rätt, vi borde göra detta med crewet tror jag så det blir lite mer folk.
Men konstiga är att jag hör er hur tydligt som helst, men kan hända att ni hör mig dåligt ibland när jag springer i lägenheten och gör annat.
Nja man hör ju vad du säger relativt tydligt. Bättre i mina högtalare än headsetet men med din dialekt också så får man gissa vad du vill ibland.
Citera
2014-01-17, 07:45
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
PS3 eller 360?
Citera
2014-01-17, 07:45
Medlem
Jag hör oftast vad Knimme säger, man lär sig hans dialekt och konstiga uttryck med tiden.

Nä, skämt åsido.. Jag har inga problem att höra vad någon säger faktiskt, kanske ibland om någon mumlar eller pratar lite tyst men det är sällan faktiskt!

Jag använder PS3's egna mic.
Citera
2014-01-17, 17:26
Bannlyst
Citat:
Idag kom det en person med en mic som man inte hade träffat, på väldigt många människor och månader, vilka med mic av 150pers är nog räknade på två händer. Känns som om man ska starta en side-crew med en oerhört krav på mic för det är sjukt mycket roligare då!
Är det mig du menar då eller? / Han med den mörka rösten.

EDIT: Hörde dig relativt bra iaf. Men jag tycker att det borde vara ett krav att man måste ha ett headset för att få vara med i crewet. Blir ju mycket roligare då.
Citera
2014-01-17, 17:45
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Är det mig du menar då eller? / Han med den mörka rösten.

EDIT: Hörde dig relativt bra iaf. Men jag tycker att det borde vara ett krav att man måste ha ett headset för att få vara med i crewet. Blir ju mycket roligare då.
Haha jag juste! Jag lirade samtidigt och hörde dig.

Citera
2014-01-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Haha jag juste! Jag lirade samtidigt och hörde dig.

Haha, får bara hoppas att han diskade ordentligt
Citera
2014-01-17, 20:36
Medlem
Lite random bilder...

Mitt försök till att få hänga med dom coola skate killarna...
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2580/EzIhA2g_Z0a9jzes0QQ5NA/0_0.jpg

Lek på flygplatsen
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7545/j_-FQ8c7i0OtxWSzoMdTXQ/0_0.jpg

The burning man (min karaktär på bild)
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0353/BTP-ojoJS0OGPTAvc4nU8A/0_0.jpg

Offroading by night @ mount gordo
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9001/w7889AENLkGsvrF80mTeug/0_0.jpg

Dimma över stan
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4457/5DMEsw7xW0aXUWvJ5QYL2w/0_0.jpg
Citera
2014-01-18, 03:20
Medlem
Seventys avatar
Min röda gravedigger. Får t.o.m tanksen att lägga svansen mellan benen.
MONSTERTRUCK
Citera
2014-01-18, 09:07
Avslutad
Var inne för första ggn på 2.5mån. Pengar och allt kvar. Skönt att alla glitchare blev med sina fuskpengar. Dock tycker jag deras fordon med borde försvinna.
Citera
2014-01-18, 09:38
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Var inne för första ggn på 2.5mån. Pengar och allt kvar. Skönt att alla glitchare blev med sina fuskpengar. Dock tycker jag deras fordon med borde försvinna.
Det håller jag med om!

Off topic, det var längesedan Gosif!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in