Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Var står det nånstans i rapporteringen från dagens förhandlingar att vittnat kissade ner sig?
Jag vill se belägg på det.
Varför tycker du att han är en "stackare"?
Det är svammel av ointressant sort och det handlade om att han själv va ute i brottssyfte då stängs ljudet av helt enkelt.
Lennart är en kille som levt ett hårt liv, men för den saken skull så hade han ingen anledning att delge vad han såg då 2010.- Innan paket och bilar eller att Marina ens va död.
För min del ska han ha eloge att han gick upp och talade om vad han såg och då som tidigare från förhör.
Inte ens dom som levt ett normalt liv kan minnas allt exakt, men förhören sen tidigare finns alltid att tillgå. Men ska man se på tilltalad kan man direkt tro att han pissade på sig vid blotta åsynen av Lennart.
Kia H däremot hade inte riktigt en säker attityd vad hon såg, så det vittnesmålet kan man nog sortera bort. Det är ungefär såna här
tramspåstående om tex Lennart och raljerande över honom som är osmakligt. Det tyder på en viss desperation bara. Det är hopplöst oseriöst helt enkelt, och en normal diskussion uteblir eftersom man inte har mer att säga än att göra sig rolig över Borgar, Kvarnström, Enar,Lennart, Svenkvist, familjen, Nejding, JE, Sannerholm, Lambertz och gud vet bara vilka mer.
Jag vet en som pissar ner sig den 23 då han inte får komma hem. Det ska bli ett sant nöje att se hur rättvisa skipas.