2014-01-16, 22:52
Medlem
Bagueras avatar
Jag stör mig på Emelies feta jävla skalle. Bara jag som reagerat på det? Käkpartiet är ju större än Quagmire(??).
Citera
2014-01-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tummelito
Vet inte om detta tagits upp, men den nya Thobias har ju varit med i en comviq-reklam. "Karim"
Så, in o röra om i grytan, eller riktig deltagare? Hmmm...

Vilket minne du måste ha, länge sen den reklamen gick på tv. http://www.youtube.com/watch?v=fckrZ6wp9Us

Edit: Och han har visst dykt upp på FB förut också. (FB) Minuten på SVT

Han har även varit med i den här extremt konstiga och dåliga musikvideon. http://www.youtube.com/watch?v=ZR7n-QHTH2c
Senast redigerad av Beewolf 2014-01-16 kl. 23:02.
Citera
2014-01-16, 23:02
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tummelito
Vet inte om detta tagits upp, men den nya Thobias har ju varit med i en comviq-reklam. "Karim"
Så, in o röra om i grytan, eller riktig deltagare? Hmmm...

Några som påpekat att han kan vara en inhyrd skådespelare. Emelie frågade honom dock första dagen ifall han var model, och då svarade han att han haft några jobb. Så är väl ingen omöjlighet att han arbetat lite som statist vid sidan av också.

Tycker faktiskt inte det är ett bevis på att han skulle vara inhyrd. Isåfall skulle man misstänkt "Paow" också.
Citera
2014-01-17, 00:36
Medlem
Sammanfattning av WT-Jeppes comebackcitat i slutet av senaste avsnittet:

*** ”MOTHERFAKKAAZZ, AJM BÄÄÄCKK!!” (WT-Jeppe i Dracula-dräkten slåendes på sitt bröst vilket är hans signum)

*** ”Men alla här inne är inte falska!! Har alla här varit ärliga? Har du varit ärlig från första början!? Alla här inne!! Helt ärligt!? Har du varit de’!?” (skäller ut Emelie inför hela gruppen och sträcker handen mot henne)

*** ”Nu e jag tillbaka å HELLLVEEEETE va’ ja ska kööraaaa.” (WT-Jeppe i intervjustolen)

Kommentar: Sjukt härligt att Jeppe är tillbaka, visar hur spelet ska spelas, varför Paradise Hotel ens existerar och sätter fittbollhycklarslynan Emelie på plats. Märks verkligen hur de flesta ogillar hans närvaro med tanke på deras sjukt avslöjande kroppsspråk.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-17 kl. 00:43.
Citera
2014-01-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Sammanfattning av WT-Jeppes comebackcitat i slutet av senaste avsnittet:

”MOTHERFAKKAAZZ, AJM BÄÄÄCKK!!” (WT-Jeppe i Dracula-dräkten slåendes på sitt bröst vilket är hans signum)

”Men alla här inne är inte falska!! Har alla här varit ärliga? Har du varit ärlig från första början!? Alla här inne!! Helt ärligt!? Har du varit de’!?” (skäller ut Emelie inför hela gruppen och sträcker handen mot henne)

”Nu e jag tillbaka å HELLLVEEEETE va’ ja ska kööraaaa.” (WT-Jeppe i intervjustolen)

Kommentar: Sjukt härligt att Jeppe är tillbaka, visar hur spelet ska spelas, varför Paradise Hotel ens existerar och sätter fittbollhycklarslynan Emelie på plats. Märks verkligen hur de flesta ogillar hans närvaro med tanke på deras sjukt avslöjande kroppsspråk.

Inte alls härligt! Visst är han en kille som skapar drama dvs bra tv dock tycker jag synd om

Tycker de borde satsa på att ta in en ny kille, inte de som åkt ut.
Citera
2014-01-17, 01:02
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucky17
Skulle nog inte kalla det dubbelmoral, tror att hon fått ordet slampa och hora kastat efter henne förr och det var väl det hon kände när ngn där inne som hon trodde var hennes vän gjorde så. Iom att alla där inne beter sig som "slampor och horor" (förutom de som ingen vill ligga med men hade de fått chansen så hade ju de lätt gjort det också) så är det kanske inte rätt grupp att kritisera ngn. Sen tyckte jag hon överreagerade eftersom det förmodligen var ett skämt, eller av misstag, typ hudlotion kan spruta och ser ut så. Grejen med samir tyckte jag väl egentligen inte var värre en det han gjorde mot henne när hann lovade henne saker och högg henne i ryggen. Hon tyckte ju han var snygg så hon passade väl på att ha lite hämnd-sex och såg till att han åkte ut samtidigt. Sånt är ju det som gör programmet roligare så jag är för det Vill jag se folk bete sig normalt så umgås jag med mina vänner(eller...).

Kan detta vara Emelie själv haha
Citera
2014-01-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Kan detta vara Emelie själv haha

Nä men jag är säkert en av ganska få tjejer i tråden. Vi är oftast inte så hatiska mot att tjejer också beter sig slampigt i såna här program. Jag inte bara förväntar mig det utan jag vill ha det, som jag sagt innan, hur kul är det med de tjejer som ska försöka bete sig fint i ett sånt här program? Frågan kvarstår, varför får killar bete sig som skabbiga horor men inte tjejer? Jag är verkligen genuint nyfiken när det gäller tanken kring det, dömer ingen för hur de tycker.
Citera
2014-01-17, 01:26
Medlem
Hoppas äcklet Emelie åker ut så fort som möjligt!
Citera
2014-01-17, 01:36
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucky17
Nä men jag är säkert en av ganska få tjejer i tråden. Vi är oftast inte så hatiska mot att tjejer också beter sig slampigt i såna här program. Jag inte bara förväntar mig det utan jag vill ha det, som jag sagt innan, hur kul är det med de tjejer som ska försöka bete sig fint i ett sånt här program? Frågan kvarstår, varför får killar bete sig som skabbiga horor men inte tjejer? Jag är verkligen genuint nyfiken när det gäller tanken kring det, dömer ingen för hur de tycker.

Både tjejer och killar får ju skit så jag fattar inte vad du snackar om, ta av dig spritbrillorna.

Hoppas Jeppe har ut Emelie direkt.

Mvh
Citera
2014-01-17, 01:50
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92
Både tjejer och killar får ju skit så jag fattar inte vad du snackar om, ta av dig spritbrillorna.

Hoppas Jeppe har ut Emelie direkt.

Mvh

Men jag som kille anser att tjejer får betydligt mycket mer skit än vad killar får. Over and out.
Citera
2014-01-17, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trick1
Förlåt, men alltså är detta på allvar?! Säg att det inte är det!!! Så jävla pinsamt! Är det någon som fått hybris månne?!

Han har haft den festivalen varje sommar sen 08 eller 09.
Citera
2014-01-17, 08:04
Medlem
Rangvalds avatar
Med tanke på alla rykten som faktiskt visat sig vara rätt så är det väl bara en tidsfråga innan Samantha kommer in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in