2014-01-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterFive
Jeppe!

Hur tror ni att han och Niklas kommer att komma överens? Vilken brud kommer han att bilda par med?

Herregud, så lamt att han ska in igen. Han kommer starta bråk men tror inte han kommer få allierade, möjligtvis Joppe, men han måste ju ha någon tjej att stå vid.
Citera
2014-01-15, 23:06
Medlem
Pixelknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Herregud, så lamt att han ska in igen. Han kommer starta bråk men tror inte han kommer få allierade, möjligtvis Joppe, men han måste ju ha någon tjej att stå vid.
Det fixar produktionen
Citera
2014-01-15, 23:07
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor

Det är ju drama som producenterna vill ha, har du inte förstått vad ph är än?
Citera
2014-01-15, 23:07
Medlem
Trots allt så ser jag fram emot nästa veckas PH när Jeppe skall gapa och skrika. Hoppas Emelie får en rejäl avlusning och börjar gråta...

Men nu: Sex and the city och ett glas rött!
Det är ju faktiskt pride-vecka.
Citera
2014-01-15, 23:08
Medlem
MisterMGMTs avatar
Jag förstår inte varför alla ville ha ut Jesper Fröijd? Tänker främst på Emelie som sa det typ 10 gånger under programmet. Även Mia ville ha ut honom och då hängde väl de andra tjejerna på "bara för att".. Men kan någon förklara varför de ville ha ut honom? Vad har han gjort?
Citera
2014-01-15, 23:08
Medlem
pelle49s avatar
Av en olyckshändelse så råkade jag hamna i detta program när jag zappade mig igenom kanalsamlingen. Av rent etologiskt intresse såg jag femton minuter av det. Jag måste bara få säga att jag först trodde att det var ett reportage från en skolresa för retarderade babianer. Värre exempel på tatuerade lågbegåvade ungdomar av bägge könen har väl knappast setts sedan Villervalle i Söderhavet, och då syftar jag på infödingarna på Tongaöarna.
Den som kommit på programide'n är troligen bara snäppet mer intelligent än deltagarna. Jag fattar inte heller hur dom kan se så förbaskat trötta ut hela tiden? En manlig deltagare som dessutom talade grötig skånska låg utslagen på sängen och pillade tårna. Man kunde tro att han vilade ut efter Vätternrundan men icke, han hade kommit tillbaka från en promenad till poolen för att hämta sina cigg.
Vad sen tävlingen går ut på är för mig oklart. Det kan i vart fall inte vara fråga om någon quiz av allmänbildningsnatur. Nu har jag iallafall sett en kvart av eländet och det känns bra. Nu har jag fått en bekräftelse på att tatueringsbläck påverkar intelligensen på ett negativt sätt.
Tack för ordet.
Citera
2014-01-15, 23:09
Bannlyst
Vem Sagga På Fotot?????
Citera
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Framgår ju mer o mer att Joppe är en väldigt trasig människa.

Du listade inte ut det innan, eller? Uttrycket "White Trash" är kanske något överanvänt här på Flashback, men Joppe är fan ett praktexemplar.

Edit; Sorry, läste det som "trashig."

Citat:
Ursprungligen postat av sluzk
Jesper tog det som en riktig boss!!

Men va fan vad deltagarna håller låg klass. Joppe är världens tråkigaste och två av killarna är bögar. Samir och Nicklas är väl de enda som håller "paradise-hotel" klass.

Att ta in homosexuella tycker jag var en oerhört dålig idé. Även om syftet är att belysa att gaypersoner är som vilka som helst. Men va fan. Inte i paradise hotel..

Håller med om Samir och Nicklas. Hoppas att någon av de två vinner. Också tröttsamt med hur mycket de ska framhäva homosexualitet i denna säsongen, men det är väl bara dagens PK-Sverige.

Någon som vet hur många avsnitt det är kvar. Om alla ska komma tillbaka hela tiden så tar det ju aldrig slut.
Citera
Medlem
Tycker serien har sjunkit rejält. Två bögar som båda heter Thobias. Att vara bög funkar inte riktigt i PH, men det värsta är att dom är så himla tråkiga. ATt Thobias 1 och Mia också håller ihop är riktigt trist. Mia är seriens stolpskott. Sjukt tråkig och riktigt dum i huvudet.

Emelie är för äcklig, hon kan också åka.

Jesper F har varit lite tråkig på sista tiden, men det kan ju också bero på klippningar. Han är ändå go.

Joppe växer hela tiden tycker jag. Men det känns som att han hade behövt något lugnande att röka idag. Skulle tro att han vanligtvis hanterar sådana situationer på ett sådant sätt och därför blev det jäkligt jobbigt ikväll när det bara fanns vanliga cigg.

Att Jeppe kommer tillbaka är trist. Han bör vara ute för gott, tror ingen vill ha tillbaka honom med, möjligtvis bara Emelie.
Citera
2014-01-15, 23:10
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Jag förstår inte varför alla ville ha ut Jesper Fröijd? Tänker främst på Emelie som sa det typ 10 gånger under programmet. Även Mia ville ha ut honom och då hängde väl de andra tjejerna på "bara för att".. Men kan någon förklara varför de ville ha ut honom? Vad har han gjort?
Anja sa att det var pga. hans humör.
Citera
2014-01-15, 23:12
Bannlyst
Nä den nya Thobias tillför nada. Vill varken snacka taktik eller dricka bärs. Satan så tråkig, försöker kompensera upp det med att vara sprallig. Kul för PH.
Citera
2014-01-15, 23:13
Medlem
mossan_kylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Du listade inte ut det innan, eller? Uttrycket "White Trash" är kanske något överanvänt här på Flashback, men Joppe är fan ett praktexemplar.

Edit; Sorry, läste det som "trashig."

Håller med om Samir och Nicklas. Hoppas att någon av de två vinner. Också tröttsamt med hur mycket de ska framhäva homosexualitet i denna säsongen, men det är väl bara dagens PK-Sverige.

Någon som vet hur många avsnitt det är kvar. Om alla ska komma tillbaka hela tiden så tar det ju aldrig slut.

Det är 19 avsnitt kvar. Så det är gott om tid både för Pau, Fröjdh och AK att komma tillbaka 2 gånger.
Jag gillar dock att Jeppe är tillbaka, han är den som spelat från första början känns det som - och gjorde det bra. Fram till att han var tvungen att bli huggen i ryggen av sin "bästa" polare, och åkte ut på ett så snöpligt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in