2014-01-15, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Jag tror man undgår taxen då!
Nej, det gör man inte.
Citera
2014-01-15, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Om inte Berardi och Adam Johnson kommer med i veckans lag så ger jag 80k till dom 3 första som påpekar mitt misstag.
Klart dem kommer med, dock så hoppas jag Johnson missar för nu påpekar jag ditt fel här
Citera
2014-01-15, 11:38
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nej, det gör man inte.

Inte? Var övertygad om det Så gjorde jag och någon polare på 13 för vi "visste" att man undvek den dryga taxen.. Aja bra då vet man det!
Citera
2014-01-15, 11:39
Medlem
Citat:
Inte? Var övertygad om det Så gjorde jag och någon polare på 13 för vi "visste" att man undvek den dryga taxen.. Aja bra då vet man det!

Jag säger emot bara för att säga emot så jag får 80k
Citera
2014-01-15, 11:42
Medlem
Henksteppas avatar
Någon som har koll på när TOTY mittfältarna och anfallarna släpps?
Hörde rykten om att mittfältet släpps ikväll och anfallarna på fredag, stämmer detta?
Citera
2014-01-15, 11:45
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Länka laget? Låter ganska vettigt det du säger.

Vill påstå att Ribery bara är en gnutta bättre, inte värd prisskillnaden imo. Snabb och grym på att dribbla, och riktigt bra avslut i straffområdet, långskotten är dock inget vidare, raka skillnaden mot Reus mao.

Jag kör själv Ibra i en 4411 uppställning med Neymar som CF. Fungerar hur bra som helst. Rekommenderar starkt! Dom kompletterar varandra otroligt fint
Citera
2014-01-15, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ingen aning vilka lirare du gillar IRL (förutom chelsea), men här är två lag jag inte skulle tacka nej till iaf :

http://www.futhead.com/14/squads/5257800/

http://www.futhead.com/14/squads/5257863/

Ja lag 1 har jag själv vart inne lite på, det känns ju sjukt stabilt med Robben och Bastian!

Alltså IF Hulk vore ju drömmen, men orkar verkligen inte Fernandes! Riktig pajas är han som enbart används för att länka till Hulk.

Funderar typ på att rakt igenom köra en brassesida då jag är jävligt sugen på TOTY Dani Alves. Då skulle det typ få bli Lucas där uppe, Luiz och Alves där nere, och sen nån defensiv brassemittfältare från BPL på mitten Eventuellt Dante som mittback och Gustavo som CM.
Citera
2014-01-15, 11:56
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ja lag 1 har jag själv vart inne lite på, det känns ju sjukt stabilt med Robben och Bastian!

Alltså IF Hulk vore ju drömmen, men orkar verkligen inte Fernandes! Riktig pajas är han som enbart används för att länka till Hulk.

Funderar typ på att rakt igenom köra en brassesida då jag är jävligt sugen på TOTY Dani Alves. Då skulle det typ få bli Lucas där uppe, Luiz och Alves där nere, och sen nån defensiv brassemittfältare från BPL på mitten Eventuellt Dante som mittback och Gustavo som CM.

Ja och galet anfall framförallt med CR7-Falcao-Robben. Helt stört bra! Haha nej jag förstår dig, tråkigare kemilirare får man leta efter..

Det lät väldigt bra IMO! Jag är sjukt sugen på att testa reus och hulk, på varsin kant. Men vill verkligen inte ha fernandes eller schmelzer i laget. Går det att fixa på något sätt?
Citera
2014-01-15, 11:58
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vad och vilken formation skulle ni spelat
The big Z? Är inne på 4-4-1-1 men vet
Inte riktigt vart jag ska spela honom.

Har inte folk skrivit att han är ultimat i falsk 9
Citera
2014-01-15, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ja och galet anfall framförallt med CR7-Falcao-Robben. Helt stört bra! Haha nej jag förstår dig, tråkigare kemilirare får man leta efter..

Det lät väldigt bra IMO! Jag är sjukt sugen på att testa reus och hulk, på varsin kant. Men vill verkligen inte ha fernandes eller schmelzer i laget. Går det att fixa på något sätt?

Ja Reus kan du länka med Gundogan, det blir ju superlänk. Hulk blir väl svårare, vill du köra 4-3-3(4) så är ju alternativet att kära typ Witsel som CM och sen en brassestriker. Men jag vettefan asså, Hulk spelar ju helt klart i en knepig liga för hybrider! Vi får väl helt enkelt hoppas på att han byter klubb i sommar, till typ Chelsea Jag menar, vi är ju i så stort behov av offensiva mittfältare
Citera
2014-01-15, 12:20
Medlem
badibangas avatar
Citat:

http://www.futhead.com/14/squads/5258779/
Citera
2014-01-15, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ja Reus kan du länka med Gundogan, det blir ju superlänk. Hulk blir väl svårare, vill du köra 4-3-3(4) så är ju alternativet att kära typ Witsel som CM och sen en brassestriker. Men jag vettefan asså, Hulk spelar ju helt klart i en knepig liga för hybrider! Vi får väl helt enkelt hoppas på att han byter klubb i sommar, till typ Chelsea Jag menar, vi är ju i så stort behov av offensiva mittfältare

Är inte du ett fan av candreva? http://www.futhead.com/14/squads/5258772/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in