2014-01-12, 18:39
  #24673
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luna_delpino
Men det står att dem släpper laget idag !!!??

Ikväll 21:02

!?!?!?!??!?!?!?!??
Citera
2014-01-12, 18:40
  #24674
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luna_delpino
Men det står att dem släpper laget idag !!!??
Aha men det stämmer icke. Vad står det så?
Citera
2014-01-12, 18:40
  #24675
Medlem
nitinitis avatar
Den här dragningen som Zlatan gör här är riktigt op. Någon som kan förklara exakt hur man gör den på ps3? http://www.youtube.com/watch?v=pM1c7gl33Mk&feature=player_detailpage#t=29
Citera
2014-01-12, 18:41
  #24676
Medlem
Linkaans avatar
Ni tror alltså på att köpa consumables nu? Eller imorgon kväll? Och sedan sälja om några veckor.

Låt oss säga att jag sätter undan 500k för detta, snackar vi en dubblering av detta eller ännu mer?
Citera
2014-01-12, 18:42
  #24677
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luna_delpino
Men det står att dem släpper laget idag !!!??

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 10 Jan
We'll be working hard to create the #TOTY IFs right after the FIFA World XI is made official. #TOTY launch time announced Monday night! #FUT
Expand
Citera
2014-01-12, 18:43
  #24678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Den här dragningen som Zlatan gör här är riktigt op. Någon som kan förklara exakt hur man gör den på ps3? http://www.youtube.com/watch?v=pM1c7gl33Mk&feature=player_detailpage#t=29
ser ut som scoop turn, översteg, översteg, scoop turn, fake shot?
Citera
2014-01-12, 18:44
  #24679
Medlem
Kouyates avatar
Ni som tänker investera alla era coins i cons är inte det lite meningslöst? Jag menar, under TOTY kommer spelarna vara som billigast på flera månader, så när ni sedan sålt av allt ni köpte under kraschen så kommer ni ändå ha råd med typ samma lag som ni hade kunnat köpa när det var som billigast under kraschen? Priserna går ju tillbaka till vad de var, ungefär. Sagt det förut men Neymar kostade t.ex. 130k innan kraschen, 70-80k under kraschen och 115k efter.

Kanske att ni tjänar lite på det, men spelet är väl till för att spelas. Att sitta och blir rikare utan att använda coinsen kan väl inte vara så roligt?
Citera
2014-01-12, 18:46
  #24680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Den här dragningen som Zlatan gör här är riktigt op. Någon som kan förklara exakt hur man gör den på ps3? http://www.youtube.com/watch?v=pM1c7gl33Mk&feature=player_detailpage#t=29

Man är ubergrym på att skilla! De som kan de har de nog naturligt, som med mycket annat en del kan det bara, själv är man glad när man får rouletten att funka, mött en handfull så duktiga skillers på säg 2500 matcher jag kört fut, lika imponerande att se möta varje gång Trots att man blir förnedrad.
Citera
2014-01-12, 18:46
  #24681
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
ser ut som scoop turn, översteg, översteg, scoop turn, fake shot?

Efter scoop turnen när han får det jävla rycket åt vänster och sen en gång till åt höger.

Fan att man inte är bättre på att skilla. Känns roligare att spela om man kan skilla. Tråkigt att bara kunna basic skills moves, när man väl vill göra något avancerat så spammar man bara högra spaken.
Citera
2014-01-12, 18:48
  #24682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Efter scoop turnen när han får det jävla rycket åt vänster och sen en gång till åt höger.
kanske ser jag jävligt fel, men det ser ut som att rycket till vänster är en överstegare, och direkt efter en scoop turn åt höger
Citera
2014-01-12, 18:50
  #24683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Ni tror alltså på att köpa consumables nu? Eller imorgon kväll? Och sedan sälja om några veckor.

Låt oss säga att jag sätter undan 500k för detta, snackar vi en dubblering av detta eller ännu mer?
INTEE NU! Imorgon kväll efter galan, när du ser att anta uaktioner har gått upp i antal skriv ner antal auktioner nu, jämför det med antal i morgon efter galan, gör lika dant med priserna på ex jägarkort
Citera
2014-01-12, 18:51
  #24684
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Man är ubergrym på att skilla! De som kan de har de nog naturligt, som med mycket annat en del kan det bara, själv är man glad när man får rouletten att funka, mött en handfull så duktiga skillers på säg 2500 matcher jag kört fut, lika imponerande att se möta varje gång Trots att man blir förnedrad.

Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Efter scoop turnen när han får det jävla rycket åt vänster och sen en gång till åt höger.

Fan att man inte är bättre på att skilla. Känns roligare att spela om man kan skilla. Tråkigt att bara kunna basic skills moves, när man väl vill göra något avancerat så spammar man bara högra spaken.

Rycket är en kroppsfint. Inga av finterna han gör är komplicerade, det som är komplicerat är hur han tajmar och kombinerar allting i sin skillrun. Du drar högra spaken åt sidan sen den vänstra åt andra så gör han ett sånt ryck. Scoopturn är vanlig skottfint typ fast med 5* skillers, översteg är bara ett ryck med spaken ) <-så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in