Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
vafan dra in bruno i detta för ? han har la inte gort nått mer än att tro att hans pöjk inte döat nån

vicken farsa skulle tro detta om sin unge, och ja fattar inte va fan i tjatar om tattare för hele tin e alla som döar nån tattare elle, då finns d många av den sorten i detta land isåfall

Varför jag drar in Bruno? Som du kanske ser så undrar jag mer över vad han har att säga då han tidigare gått in vi flera tillfällen och skrivit (dock har det raderats) men min fråga återstår - han skulle aldrig göra sådant emot någon som var som hans egen bror? .. Uppenbarligen kunde han de det lilla vidriga avskummet. Jag tvivlar också starkt på att han inget visste om detta utan jag tror nog han var fullt medveten om vad smutset hade gjort. Har jag fel, så må jag ha det men det är ändå vad jag tror.
Tjatar om tattare? Vad jag vet har jag då inte tjatat om att tattare gjort detta. Det handlar inte om ursprung vid ett sådant här tillfälle utan det handlar om en sjuk jävla parasit och oavsett vilket ursprung han än hade haft så hade han vart en lika smutsig parasit för det. Det är inte rasen som är fel utan varenda hjärncell som hamnat snett.