2014-01-14, 21:38
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Är g-m och den här pappan bruno svenska tattare? så förklarar ju det avsaknaden av empati och respekt för andra medmänniskor. Då oftast cusinknullare saknar vissa viktiga beståndsdelar i arvsanlagen! Som resulterar i mindre bra individer.

Ja, det är de. O även resten av släkten är (så klart) tattare.
Vissa av dem "går ut med det" - Romano-Bruno, Romano-Emanuel, medan vissa väljer andra "orelevanta" nics.
Citera
2014-01-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Ja, det är de. O även resten av släkten är (så klart) tattare.
Vissa av dem "går ut med det" - Romano-Bruno, Romano-Emanuel, medan vissa väljer andra "orelevanta" nics.

Nejmen, duktig du är! Försöker du leka smart och låtsas att du kommit på att du förstår att jag är en anhörig till Gabriel? Läs mitt inlägg igen och läs de nedersta.. Jag ser det som en självklarhet att folk förstår att jag är det!
Senast redigerad av Orelevant 2014-01-14 kl. 22:24.
Citera
2014-01-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Hur ska nu folk som tidigare suttit här inne och försvarat dessa vidriga avskum fortsätta med att lyckas göra det? Att försvara en sådan vidrig liten hora talar väldigt mycket om hur personen ifråga själv är i huvudet. Jävla avskum hela bundet!

Gabriel gick till platsen i godtro, han hade bara några timmar tidigare kollat runt efter en sovplats till Horhenrik efter som kräket inte hade någonstans att ta vägen. (Men nej, ingen ville ha den lilla horan sovandes hemma hos sig) under tiden Gabriel försökte fixa denna sovplatsen så planerade horhenrik Holmdahl och fittmarkus Fransson mordet på Gabriel. Fittmarkus fixade simkort osv för att underlätta för horhenrik. Gabriel skulle också åt en vän köpa med en låda jeltzin som horhenrik under denna tidpunkten sålde. (Sprit han påstod sig blivit beslagtagen till dem an kritade den av, men så var det ju inte han blåste dem fullständigt)

Gabriel mötte i vilket fall upp dessa vidriga avskum och lurades ifrån platsen dom möttes på och gick då bort till den platsen som nu är brottsplatsen. Väl på plats så visar ju horhenrik vilken man han är. Han hugger sin "kusin" i ryggen.. Ordagrant hugger han i ryggen flertalet gånger för att sedan vända på honom och sparkar honom när han ligger ner. Efter detta tar han upp sin mobil och fotograferar när Gabriel ligger och lider framför honom. Efter att han tagit bilden så går han fram och fortsätter hugga. Han tar sedan tag i kroppen, släpar den 3 meter och tar av sig sin skjorta. Går bort mot bilen med blodiga händer och skjortan i armen.

Horhenrik hävdar självförsvar? Han har inte så mycket som en skada på kroppen. Inte så mycket som ett blåmärke. OCH han har i tidigare samtal under dagen sagt att han ska mörda Gabriel. Så enligt honom kan man alltså planera ett självförsvar?

Dessa människor är inget annat än äckliga vidriga avskum, små vidriga horungar som förpestar världens genom att andas samma luft som normala människor. Dessa avskum är inte människor utan något som deras "pappor" borde sprutat på kudden.

Jag har en fråga till coola Bruno Holmdahl som skrivit här inne, du sa att din son aldrig skulle mörda någon som var som en bror för honom? Jag antar du inser att du skapat ett stort jävla misslyckande. En parasit som enbart förpestar världen med sin existens! Grattis, ni har skapat ett monster!

Det finns inga straff i världen som ens är i en grad som skulle kunna kallas straff efter det dessa vidriga små äckel gjort. Jag ber till Gud att dessa horor får något i grad av vad de förtjänar.

Jag tror inte folk kan föreställa sig den vidriga känslan vi har i kroppen efter att ha skrivit detta inlägget. Hur vidrig denna händelsen är, hur ont det gör i oss och hur skadade alla runt om blivit i detta. Men sanningen ska fram och det finns mycket mer att berätta.

vafan dra in bruno i detta för ? han har la inte gort nått mer än att tro att hans pöjk inte döat nån vicken farsa skulle tro detta om sin unge, och ja fattar inte va fan i tjatar om tattare för hele tin e alla som döar nån tattare elle, då finns d många av den sorten i detta land isåfall
Citera
2014-01-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
vafan dra in bruno i detta för ? han har la inte gort nått mer än att tro att hans pöjk inte döat nån vicken farsa skulle tro detta om sin unge, och ja fattar inte va fan i tjatar om tattare för hele tin e alla som döar nån tattare elle, då finns d många av den sorten i detta land isåfall

Varför jag drar in Bruno? Som du kanske ser så undrar jag mer över vad han har att säga då han tidigare gått in vi flera tillfällen och skrivit (dock har det raderats) men min fråga återstår - han skulle aldrig göra sådant emot någon som var som hans egen bror? .. Uppenbarligen kunde han de det lilla vidriga avskummet. Jag tvivlar också starkt på att han inget visste om detta utan jag tror nog han var fullt medveten om vad smutset hade gjort. Har jag fel, så må jag ha det men det är ändå vad jag tror.

Tjatar om tattare? Vad jag vet har jag då inte tjatat om att tattare gjort detta. Det handlar inte om ursprung vid ett sådant här tillfälle utan det handlar om en sjuk jävla parasit och oavsett vilket ursprung han än hade haft så hade han vart en lika smutsig parasit för det. Det är inte rasen som är fel utan varenda hjärncell som hamnat snett.
Citera
2014-01-15, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Varför jag drar in Bruno? Som du kanske ser så undrar jag mer över vad han har att säga då han tidigare gått in vi flera tillfällen och skrivit (dock har det raderats) men min fråga återstår - han skulle aldrig göra sådant emot någon som var som hans egen bror? .. Uppenbarligen kunde han de det lilla vidriga avskummet. Jag tvivlar också starkt på att han inget visste om detta utan jag tror nog han var fullt medveten om vad smutset hade gjort. Har jag fel, så må jag ha det men det är ändå vad jag tror.

Tjatar om tattare? Vad jag vet har jag då inte tjatat om att tattare gjort detta. Det handlar inte om ursprung vid ett sådant här tillfälle utan det handlar om en sjuk jävla parasit och oavsett vilket ursprung han än hade haft så hade han vart en lika smutsig parasit för det. Det är inte rasen som är fel utan varenda hjärncell som hamnat snett.

ja har la inte sagt att du tjatar om tattare , men nästan alla tror tydligen att d bara e tattare som kan döa nån. d kan la vem som helst göra men alla tjatar om tattare, henke va en bra polare till mig men nu vill ja aldrig se aset igen och inte fransson heller för den delen
Citera
2014-01-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Brunos inlägg blir ju raderade hela tiden.
Jag antar varje fall att han kommer att avstånd från Henrik du när han kommer bli dömd för andra gången för ett liknande brott?

Användaren Gracie här inne berättade ju att han hade det svårt på kåken senast när de äldre varit elaka mot honom och örfilat stackaren.
Han har ju två äldre bröder Magnus och Patrik, varför har dessa inte bankat vett i bonnen?

Nu lär han varje fall få skaka galler under en lång tid framöver vilket är skönt för alla skötsamma medborgare.
Måtte han för evigt bli inlåst och aldrig mer kunna skada något levande. Han har helt enkelt förbrukat sin chans att vistas bland vanligt folk.

om du inte vet så skriv inte, magnus o patrik e brunos yngre brorsor
Citera
2014-01-15, 01:45
Medlem
Jag tycker att det är en så sjuk händelse att jag mår illa.
Någon mer som funderat på om det kan bli tal om vård istället för anstalt för Henrik?
Citera
2014-01-15, 06:40
Medlem
Minimois avatar
Redan 19/8 förhörs den man som HH av misstag ringde och erkände mordet för. Därför rubricerades det som människorov så fort. HH ringer flera gånger runt 17, morddagen, från ett okänt nummer. När mannen svarar hör han att det är HH, som han inte ska ha haft kontakt med det senaste året. HH lät stressad och full när han sa att han hade klappat på och klippt Gabriel. När HH inser att han har ringt upp fel person (en kompis till HH har samma namn så han tog sannolikt fel kontakt) byter han tvärt samtalsämne, avslutar med löfte om att ringa upp vilket han aldrig gör. Sedan nekar HH till Gabriels syskon att han har ringt samtalet i fråga.

I väntan på bebisen förvarades bevismaterial i den fina, vita spjälsängen.
Citera
2014-01-15, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Bra att rättegången äntligen kommer igång.

Nu får vi alla hålla tummarna för att Henrik Holmdahl får livstids fängelse. Och inte en dag mindre.

Han är 22 år gammal & kommer med stor sannolikhet inte att dömas till livstidsfängelse. Han kommer få 12-10 år för mord altv dråp. Detta var ej planerat mord så som man läser på media & annat så livstid kan du glömma rakt av. Medhjälp till mord så kommer han få 4-5 år & sedan är dessa gossar under 25 år så räkna med att de kommer få en del rabatt.
Citera
2014-01-15, 07:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
om du inte vet så skriv inte, magnus o patrik e brunos yngre brorsor

Det kan nog stämma men borde inte de slagit vett i horungen tycker du?
Att bruno förskjutit sin son är väl självklart?
Citera
2014-01-15, 07:43
Medlem
Emanu*l Holnda*l länkade detta igår http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/55988/fotograferade-den-doende-gabriel..
Och skriver Psykopat vore ett mildt ord för dig din misslyckade jävla parasit jävel. Du är världens äckligaste människa !!!!
14 Januari 13:20 gjordes detta inlägg på hans FB..
Citera
2014-01-15, 10:05
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Jag tycker att det är en så sjuk händelse att jag mår illa.
Någon mer som funderat på om det kan bli tal om vård istället för anstalt för Henrik?
Bra frågeställning har där gjorts någon P-7. P-14. Utredning på nämnda person? för med sådan negativ historik sedan barndomen vore det väldigt relevant för sraffpåföljden. Kan vara att han blir kryssad och dömd till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning (RPV. SUP.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in