2014-01-14, 15:21
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godeman
Och jag hoppas verkligen att det där helvetet får ett riktigt straff denna gången och inte blir nästintill ostraffad som förr

Jag tror att ingen behöver oroa sig för det denna gång (bortsett hans lilla barn som sannolikt får en mycket frånvarande pappa). HH babblar på i telefonavlyssningen. Han pratar om förra offret Peder också. Svartmålar gärna sina offer för att rättfärdiga det dödliga våldet mot dem. Exempel:

Citat:
07:20
Det är ju bara skitsnack när de skriver att Gabbe är snäll, varsam och
omtänksam enligt Henrik. "Han är fan inte snäll. Det ska gudarna veta." säger
Henrik. De ska alltid måla upp försvunna personer som "värsta Jesus" enligt
Henrik.
08:10
Henrik: -Du vet ju hur det var med Peder Fors*ll. Han var ju så jävla snäll.
08:30
Henrik: -Han var omtyckt av alla skriver dom. Han var inte omtyckt av alla.
Folk hatade ju nästan honom bara för han blåste allt och alla. Jaja. Jag hoppas
att han hittar tillrätta i alla fall så syskonen slipper vara oroliga. Jag är inte
orolig ett dugg. En missbrukare är en missbrukare när amfetaminet slår i. Jag
tänker på Manne. Manne har hört av sig hela tiden. Fy fan så äcklig människa
alltså.
Henrik: -Det är ju jobbigt. Tänk om de hör av sig till dig och de misstänker att det är
du du du hela tiden. Alltså han kommer få mig häktad. Ifall det har hänt Gabbe
någonting nu. Förstår du hur jag menar. Då kommer de häkta mig bara för att han
kommer med en så massa lögner att jag och Gabbe skulle ha haft affärer ihop med
Gabbe och sånt där. Jag vill inte bli häktad. Min fru föder för fan om två månader.

10:14
Henrik: -Jag är faktiskt lite orolig att det hänt någonting. Även om jag vet själv att jag
inte har gjort någonting. Jag är åndå dömd för såna grova grejer. Om Manne ska
hålla på och ljuga ihop att jag har affärer ihop med Gabbe och att jag skulle
döda honom om han blåste mig och grejor. Det räcker med sånt där vettu.
Henrik: -Får inte jag vara med när min dotter föds bara för att lilla kukmanne har
ljugit någonting. Då ligger han jävligt risigt till. Det kan jag garantera dig. (Ohörbart).

Henrik - P*trik:

Citat:
10:10
H: Jag hörde att de skulle ha en sån där sökning idag.
P: Ja.
H: Hörde jag klockan sex eller vad fan det var.
P: Jo jag läste det i tidningen.
H: Ja. Vad fan ska man säga. Man får ju inte hoppas att det ger resultat.
P: Nej.

Dessutom identifierar Missing people Henrik och Markus när de återvänder till brandplatsen och förstör bevisning.

HH skröt för folk att han "klippt" GH. Till flera hade han hotat döda G, och ett helt gäng verkar ha känt till, respektive haft anledning att starkt ana, vad som hade hänt. Precis som i styckmordet i Bollnäs.
Senast redigerad av Minimoi 2014-01-14 kl. 16:19.
Citera
2014-01-14, 15:26
Medlem
linesmangbgs avatar
Man måste även inse hur farligt det är att knivhugga en människa. Hur kan man sitta och neka när man berövat en människa livet på ett så osmakligt sätt som denna Henrik Holmdahl har gjort? Och hur kan man vara så naiv och avslöja sig i telefon och ändå neka? Nej, Denna Henrik har varken hög inteligens nivå eller någon lyckad framtid.
Citera
2014-01-14, 15:27
Medlem
linesmangbgs avatar
Hittade denna intelligenta text på ett forum:

"HEJ detta är henrik holmdahl som skriver. lägg inte ut namn samt person nr. jag och min kamrat har ej blivit dömda/ gjort detta. men så är det väll om man vill spela man på dessa forum. resande_henrik@hotmail.com är min hotmail. skriv gärna till mej om ni har frågor. jävla töntar....."
Citera
2014-01-14, 15:35
Medlem
Mr-Mums avatar
[quote=Minimoi|47040548]Jag tror att ingen behöver oroa sig för det denna gång (bortsett hans lilla barn som sannolikt får en mycket frånvarande pappa). HH babblar på i telefonavlyssningen. Han pratar om förra offret Peder också. Svartmålar gärna sina offer för att rättfärdiga det dödliga våldet mot dem. Exempel:

Var fick du tag på detta? Finns FUP ute?
Citera
2014-01-14, 15:42
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linesmangbg
Hittade denna intelligenta text på ett forum:

"HEJ detta är henrik holmdahl som skriver. lägg inte ut namn samt person nr. jag och min kamrat har ej blivit dömda/ gjort detta. men så är det väll om man vill spela man på dessa forum. resande_henrik@hotmail.com är min hotmail. skriv gärna till mej om ni har frågor. jävla töntar....."

Hahaha! Hans farsa (?) har ju också varit inne o lagt näsan i blöt. Tror de på allvar att folk slutar skriva bara för att de säger åt en? Jävla tattare...
Citera
2014-01-14, 16:14
Medlem
Hur ska nu folk som tidigare suttit här inne och försvarat dessa vidriga avskum fortsätta med att lyckas göra det? Att försvara en sådan vidrig liten hora talar väldigt mycket om hur personen ifråga själv är i huvudet. Jävla avskum hela bundet!

Gabriel gick till platsen i godtro, han hade bara några timmar tidigare kollat runt efter en sovplats till Horhenrik efter som kräket inte hade någonstans att ta vägen. (Men nej, ingen ville ha den lilla horan sovandes hemma hos sig) under tiden Gabriel försökte fixa denna sovplatsen så planerade horhenrik Holmdahl och fittmarkus Fransson mordet på Gabriel. Fittmarkus fixade simkort osv för att underlätta för horhenrik. Gabriel skulle också åt en vän köpa med en låda jeltzin som horhenrik under denna tidpunkten sålde. (Sprit han påstod sig blivit beslagtagen till dem an kritade den av, men så var det ju inte han blåste dem fullständigt)

Gabriel mötte i vilket fall upp dessa vidriga avskum och lurades ifrån platsen dom möttes på och gick då bort till den platsen som nu är brottsplatsen. Väl på plats så visar ju horhenrik vilken man han är. Han hugger sin "kusin" i ryggen.. Ordagrant hugger han i ryggen flertalet gånger för att sedan vända på honom och sparkar honom när han ligger ner. Efter detta tar han upp sin mobil och fotograferar när Gabriel ligger och lider framför honom. Efter att han tagit bilden så går han fram och fortsätter hugga. Han tar sedan tag i kroppen, släpar den 3 meter och tar av sig sin skjorta. Går bort mot bilen med blodiga händer och skjortan i armen.

Horhenrik hävdar självförsvar? Han har inte så mycket som en skada på kroppen. Inte så mycket som ett blåmärke. OCH han har i tidigare samtal under dagen sagt att han ska mörda Gabriel. Så enligt honom kan man alltså planera ett självförsvar?

Dessa människor är inget annat än äckliga vidriga avskum, små vidriga horungar som förpestar världens genom att andas samma luft som normala människor. Dessa avskum är inte människor utan något som deras "pappor" borde sprutat på kudden.

Jag har en fråga till coola Bruno Holmdahl som skrivit här inne, du sa att din son aldrig skulle mörda någon som var som en bror för honom? Jag antar du inser att du skapat ett stort jävla misslyckande. En parasit som enbart förpestar världen med sin existens! Grattis, ni har skapat ett monster!

Det finns inga straff i världen som ens är i en grad som skulle kunna kallas straff efter det dessa vidriga små äckel gjort. Jag ber till Gud att dessa horor får något i grad av vad de förtjänar.

Jag tror inte folk kan föreställa sig den vidriga känslan vi har i kroppen efter att ha skrivit detta inlägget. Hur vidrig denna händelsen är, hur ont det gör i oss och hur skadade alla runt om blivit i detta. Men sanningen ska fram och det finns mycket mer att berätta.
Citera
2014-01-14, 19:58
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Hur ska nu folk som tidigare suttit här inne och försvarat dessa vidriga avskum fortsätta med att lyckas göra det? Att försvara en sådan vidrig liten hora talar väldigt mycket om hur personen ifråga själv är i huvudet. Jävla avskum hela bundet!

Gabriel gick till platsen i godtro, han hade bara några timmar tidigare kollat runt efter en sovplats till Horhenrik efter som kräket inte hade någonstans att ta vägen. (Men nej, ingen ville ha den lilla horan sovandes hemma hos sig) under tiden Gabriel försökte fixa denna sovplatsen så planerade horhenrik Holmdahl och fittmarkus Fransson mordet på Gabriel. Fittmarkus fixade simkort osv för att underlätta för horhenrik. Gabriel skulle också åt en vän köpa med en låda jeltzin som horhenrik under denna tidpunkten sålde. (Sprit han påstod sig blivit beslagtagen till dem an kritade den av, men så var det ju inte han blåste dem fullständigt)

Gabriel mötte i vilket fall upp dessa vidriga avskum och lurades ifrån platsen dom möttes på och gick då bort till den platsen som nu är brottsplatsen. Väl på plats så visar ju horhenrik vilken man han är. Han hugger sin "kusin" i ryggen.. Ordagrant hugger han i ryggen flertalet gånger för att sedan vända på honom och sparkar honom när han ligger ner. Efter detta tar han upp sin mobil och fotograferar när Gabriel ligger och lider framför honom. Efter att han tagit bilden så går han fram och fortsätter hugga. Han tar sedan tag i kroppen, släpar den 3 meter och tar av sig sin skjorta. Går bort mot bilen med blodiga händer och skjortan i armen.

Horhenrik hävdar självförsvar? Han har inte så mycket som en skada på kroppen. Inte så mycket som ett blåmärke. OCH han har i tidigare samtal under dagen sagt att han ska mörda Gabriel. Så enligt honom kan man alltså planera ett självförsvar?

Dessa människor är inget annat än äckliga vidriga avskum, små vidriga horungar som förpestar världens genom att andas samma luft som normala människor. Dessa avskum är inte människor utan något som deras "pappor" borde sprutat på kudden.

Jag har en fråga till coola Bruno Holmdahl som skrivit här inne, du sa att din son aldrig skulle mörda någon som var som en bror för honom? Jag antar du inser att du skapat ett stort jävla misslyckande. En parasit som enbart förpestar världen med sin existens! Grattis, ni har skapat ett monster!

Det finns inga straff i världen som ens är i en grad som skulle kunna kallas straff efter det dessa vidriga små äckel gjort. Jag ber till Gud att dessa horor får något i grad av vad de förtjänar.

Jag tror inte folk kan föreställa sig den vidriga känslan vi har i kroppen efter att ha skrivit detta inlägget. Hur vidrig denna händelsen är, hur ont det gör i oss och hur skadade alla runt om blivit i detta. Men sanningen ska fram och det finns mycket mer att berätta.
Är g-m och den här pappan bruno svenska tattare? så förklarar ju det avsaknaden av empati och respekt för andra medmänniskor. Då oftast cusinknullare saknar vissa viktiga beståndsdelar i arvsanlagen! Som resulterar i mindre bra individer.
Citera
2014-01-14, 20:10
Bannlyst
Brunos inlägg blir ju raderade hela tiden.
Jag antar varje fall att han kommer att avstånd från Henrik du när han kommer bli dömd för andra gången för ett liknande brott?

Användaren Gracie här inne berättade ju att han hade det svårt på kåken senast när de äldre varit elaka mot honom och örfilat stackaren.
Han har ju två äldre bröder Magnus och Patrik, varför har dessa inte bankat vett i bonnen?

Nu lär han varje fall få skaka galler under en lång tid framöver vilket är skönt för alla skötsamma medborgare.
Måtte han för evigt bli inlåst och aldrig mer kunna skada något levande. Han har helt enkelt förbrukat sin chans att vistas bland vanligt folk.
Citera
2014-01-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Jag antar varje fall att han kommer att avstånd från Henrik du när han kommer bli dömd för andra gången för ett liknande brott?

Användaren Gracie här inne berättade ju att han hade det svårt på kåken senast när de äldre varit elaka mot honom och örfilat stackaren.
Han har ju två äldre bröder Magnus och Patrik, varför har dessa inte bankat vett i bonnen?

Nu lär han varje fall få skaka galler under en lång tid framöver vilket är skönt för alla skötsamma medborgare.
Måtte han för evigt bli inlåst och aldrig mer kunna skada något levande. Han har helt enkelt förbrukat sin chans att vistas bland vanligt folk.

Vem har 2 äldre bröder?
Citera
2014-01-14, 20:16
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:

Jag trodde att Henrik var ende sonen? Att han hade ett par systrar, men inga bröder..?
Citera
2014-01-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Jag trodde att Henrik var ende sonen? Att han hade ett par systrar, men inga bröder..?

Han är enda sonen.
Citera
2014-01-14, 21:13
Medlem
Citat:

Pappa Bruno kommer aldrig erkänna för sig själv att hans son återigen har dödat en person !
Det beror på att han är precis likadan själv !!! Är ju inte så länge sedan han själv satt inne för mordförsök !! I hans ögon kommer HH alltid vara oskyldigt dömd. Jävla Parasit e han
Eller så sitter han och sambo Gun och gråter tillsammans då hennes son sitter inne för mordförsök ( 16 knivhugg !!!!!) i 7 År ! Pappa Bruno lär väl inte få besöka han med sitt krimregister

Någon som vet målnr för bägge två ( eller det kanske är samma målnr) ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in