2014-01-15, 07:41
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheddan
Du borde verkligen prova windbot, det är som ibot fast bättre och väldigt likt neo så det är enkelt att lära sig. Man får 14 dagar free trail så.

Hur ser det ut med scripts och sånt? Finns det redan en massa?
Citera
2014-01-15, 09:52
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Hur ser det ut med scripts och sånt? Finns det redan en massa?
Det finns hyfsat många free scripts. Det finns inte lika många payed scripts för high levels än men det kommer väl med tiden, bUgWT har väl runt 4 st scripts för 200+ och sen så har väl de andra som säljer scripts för high levels ungefär lika många.
Citera
2014-01-15, 11:44
Medlem
Mongouls avatar
Vilka spelar på Aurora? Behöver verkligen hjälp med eq och gärna en guld så man har några att snacka med
Citera
2014-01-15, 12:48
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheddan
Det finns hyfsat många free scripts. Det finns inte lika många payed scripts för high levels än men det kommer väl med tiden, bUgWT har väl runt 4 st scripts för 200+ och sen så har väl de andra som säljer scripts för high levels ungefär lika många.

bUgWT hade väl mycket scripts med ibot förr? Känns iaf jävligt B med 14 dagars free trial.
Citera
2014-01-15, 13:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
bUgWT hade väl mycket scripts med ibot förr? Känns iaf jävligt B med 14 dagars free trial.
varför är det b? tycker det är riktigt bra, speciellt när ibot och xenobot är så stora som de är hade jag spelat hade jag lätt testat windbot. dock väntat någon månad tills de kommit mer scripts innan jag köpte skiten
Citera
2014-01-15, 15:43
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
varför är det b? tycker det är riktigt bra, speciellt när ibot och xenobot är så stora som de är hade jag spelat hade jag lätt testat windbot. dock väntat någon månad tills de kommit mer scripts innan jag köpte skiten

Därför att helt plötsligt springer det runt en helvetes massa folk med exakt samma scripts/bot som du, då måste det ju betyda att risken att bli tagen är betydligt större?
Citera
2014-01-15, 15:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Därför att helt plötsligt springer det runt en helvetes massa folk med exakt samma scripts/bot som du, då måste det ju betyda att risken att bli tagen är betydligt större?
gör det ju redan på ibot och xeno, så det kommer nog inte spela någon roll alls
Citera
2014-01-15, 17:51
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
gör det ju redan på ibot och xeno, så det kommer nog inte spela någon roll alls

Nej, förmodligen inte. Det är det som är så jävla sorgligt, att CIP inte bryr sig ett jävla skit. Haha.

Någon som vet om det är möjligt att få steel boots i kollos? Fan fått 4 backpacks nu och snart plöjt 100 tasks, men inte ett enda par steel boots. Över 1kk i carapace shields dock.
Citera
2014-01-15, 17:54
Medlem
Vart fan finns Yasir? Hittar inte honom nånstans.
Citera
2014-01-15, 17:58
Medlem
Deathwanderers avatar
han kmr bara ibland, event skit.. han brukar antinge va i ank, carlin elr lb
Citera
2014-01-15, 18:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Nej, förmodligen inte. Det är det som är så jävla sorgligt, att CIP inte bryr sig ett jävla skit. Haha.

Någon som vet om det är möjligt att få steel boots i kollos? Fan fått 4 backpacks nu och snart plöjt 100 tasks, men inte ett enda par steel boots. Över 1kk i carapace shields dock.
det är möjligt ja kanske så att de gjort det mer rare
Citera
2014-01-15, 18:42
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Någon som vet om det är möjligt att få steel boots i kollos?

Enligt wikia så är det: http://tibia.wikia.com/wiki/Loot_Statistics:Kollos
0.13% drop enligt deras stats. De är "very rare" som drop från dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in