2014-01-15, 01:42
Medlem
Kardnialvokals avatar
Klart som fan frugan vet. Frågan är bara vad hon egentligen tycker om det. Polyrelation eller ej men att ligga med en 30 år yngre hep c-smittad gammal heroinistbrud är ju fan inte fräscht. Något är ju fel i huvudet på honom.
Citera
2014-01-15, 02:16
Avslutad
Om inte annat måste frugan ha vett nog att vara rädd för att få allehanda sjukdomar om nu mannen varit med Berny (och kanske med andra). Jävligt ofräscht att välkomna sin man tillbaka i sängen efter att han har varit i Bs råtthål.
Senast redigerad av GenesisP 2014-01-15 kl. 02:23.
Citera
2014-01-15, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonFly...
Mysfarbrorn Janne och hans fru är förmodligen (eller strävar efter att vara) frisinnade konstnärssjälar / kulturarbetare / hippies som förespråkar fri kärlek och är emot "äganderätt" (monogami) i förhållandet. Janne och Berny är ju inte särskilt diskreta, så någon rädsla för att bli upptäckta verkar inte finnas. Äckligt och smaklöst är det i alla fall.
Hmm, good point. Förklarar deras indiskretion.

Kanske de har kommit överens om att han måste bära kådis..?
Citera
2014-01-15, 11:03
Medlem
Man blir förvånad över intresset för denna kvinna som tydligt inte mår bra psykiskt.
Det tyder på en syn på medmänniskor som är oroande. Att det finns bättre och sämre.
Sluta med denna mobbning som är av lägsta möjliga kvalite.
Citera
2014-01-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Man blir förvånad över intresset för denna kvinna som tydligt inte mår bra psykiskt.
Det tyder på en syn på medmänniskor som är oroande. Att det finns bättre och sämre.

ÄNTLIGEN någon som vågar säga ifrån! Håller helt med. Säg det till de värsta härinne, de som sparkar på en som ligger. Den värsta sortens människor.

(Däremot håller jag med om Janne. Han verkar inte helt okej.)
Citera
2014-01-15, 14:24
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Tack! Det finns flera trådar om andra människor också. Har träffat många
som mår dåligt psykiskt och jag vet att det kan drabba alla sorts
människor. Lyft upp dom istället för trampa ned dom. Har varit med om att
människor tagit livet av sig som enda utväg. Ibland för att de inte accepterats.
Hängt sig, gasat ihjäl sig, hoppat från balkongen, hoppat framför tåg, t-bana etc.

Har dessa människor gjort sig ett namn på att må psykiskt dåligt och samla diagnoser då?
Skulle inte tro det...
Citera
2014-01-15, 14:27
Medlem
Yerzs avatar
Citat:
människor tagit livet av sig som enda utväg. Ibland för att de inte accepterats.
Hängt sig, gasat ihjäl sig, hoppat från balkongen, hoppat framför tåg, t-bana etc.

OM denna tråden fick Berny att ta livet av sig hade det dock varit en bra sak för övriga världen.
Världen har sett nog av hennes lögner och bisarra fantasivärldar!
Du kan INTE förneka att hon förstört människors liv med sin jävla skit.
Citera
2014-01-15, 15:27
Medlem
Citat:

Du vet ju uppenbarligen ingenting om varken henne eller hennes beteende. som man bäddar får man ligga. det går inte att räkna alla som sårats av henne, fått sitt liv förstört. det finns fog för vad som skrivs och det brukar även finnas sanning. jag är inte för mobbning som t.ex. "örk, så ful hon är" och dylikt, på det sättet, men det är väldigt få som är så i denna tråd, i mitt tycke. Sen är det skillnad på hur folk mår dåligt. B sumpar alla chanser hon får, och de är måååånga, och hon gör det medvetet. Hon vill inte arbeta för att må bra, så varför då bry sig om att hon mår dåligt psykiskt? Tänk efter på all vård hon förbrukat, allt stöd från myndigheter osv. Sen fråga dig själv om du känner någon som fått så många möjligheter till hjälp. Kommer du att tänka på någon? Nä, trodde väl inte det.

Sen visste jag inte att det förekom kvalitéer inom mobbning.
Citera
2014-01-15, 20:26
Medlem
Så att eh... Nu tipsar Bernan om sexleksaker på sin blogg!
Citera
2014-01-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Så att eh... Nu tipsar Bernan om sexleksaker på sin blogg!

Mhmm...

"Sexleksaker även till män."

Ja, Mysfarbrorn gillar förmodligen att bli lekt med. Det finns ju en anledning till att Berny tar upp vissa saker på sin blogg - för att det förekommer i hennes liv för tillfället.
Citera
2014-01-15, 21:38
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Klart som fan frugan vet. Frågan är bara vad hon egentligen tycker om det. Polyrelation eller ej men att ligga med en 30 år yngre hep c-smittad gammal heroinistbrud är ju fan inte fräscht. Något är ju fel i huvudet på honom.

Wups... jag är visst (emfas) tillfälligt tillbaka! Dock inte för att gnälla eller gå totalt OT men jag vill bara påpeka att bara för att man har en poly-relation (eller ett relations-anarkistiskt förhållande) så betyder det inte att sex behöver vara inblandat. Har själv haft ett (nej, flera faktiskt kom jag på nu!) relations-anarkiskt förhållande utan sex med massor av kärlek och mys. Dock har jag inget skvaller om Bernys förhållande (vilket jag ändå inte skulle dela med mig utav i någon större utsträckning)

*vinkar*
Senast redigerad av Hyperexium 2014-01-15 kl. 22:26.
Citera
2014-01-15, 21:44
Medlem
kupochans avatar
Citat:

Jag skulle bli VÄLDIGT förvånad om Berny tog livet av sig. Hon älskar sig själv för mycket för det.
Jag ser inte alls att hon skulle vara suicidal i nuläget, om någonsin (ärligt talat).

Edit; Nu önskar ju självklart inte livet av Berny, eller att jag hoppas att hon skulle göra det. Tvärtom är det ju väldigt bra att hon inte är självmordsbenägen.
Senast redigerad av kupochan 2014-01-15 kl. 21:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in