2014-01-14, 22:35
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Vad är det här för jävla skit?! Måste Sverige bestå av hälften bögar och hälften tjejer? Vi vita män är ju förfan helt förtryckta.

Den här nya killen... - VILKEN DJÄVULSKT ÄCKLIG JÄVLA JÄVEL

O hur fan snackar de där inne? "Seriöst" "Asså på riktigt" "På riktigt ja asså". Blir förbannad som FAAAAN.

Som nån skrev innan detta är inte PH detta är PK, ren jävla homo propaganda! Tycker lite synd om den nya tjejens föräldrar om det nu stämde att dom fick reda på det på detta sättet ganska respektlöst kan jag tycka.
Citera
2014-01-14, 22:41
Bannlyst
"Hotellets nya gäst är en 20-årig bisexuell nagelteknolog från landet. Lär känna Linnéa, den nya jokern i Paradise Hotel."

nagelteknolog
så om man jobbar som diskare är man hygientekniker, på mcdonalds är man matvetenskapsman och som grovis på ett bygge är man matrialansvarig.

fjant..
Citera
2014-01-14, 22:41
Bannlyst
Sebbe är där för att ha "fett kul", snacka om att ha misslyckats fatalt, du har ju bara lipat. Logiken.
Citera
2014-01-14, 22:45
Medlem
Cliffsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Efter att ha sett avsnitt 20:

Den nya tjejen verkade till en början vara ganska vettig. Fram till dess att hon avslöjade att hon inte berättat för sina nära och kära om sin sexuella innan hon gick ut i tv med det. Där föll hon som en sten.

Har du sett hela programmet eller är du bara trög, säker 3 gånger under programmet har hon erkänt att hon enbart sagt till sina NÄRA OCH KÄRA, tror att hennes familj ingår där eller...?
Citera
2014-01-14, 22:47
Medlem
UlfGullivers avatar
Märker att jag börjar bli van vid andra läggningar än heterosexualitet vid detta laget. Kunde inte bry mig mindre att tjejen var bi.
Citera
2014-01-14, 22:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Massor med inlägg för 0.07 (spoilerfunktion) och 0.03 för så gott som alla OT om TV3Play raderat och Varning utdelat.

//Mod
Citera
2014-01-14, 22:48
Medlem
TheMentalitas avatar