2014-01-14, 22:35
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Vad är det här för jävla skit?! Måste Sverige bestå av hälften bögar och hälften tjejer? Vi vita män är ju förfan helt förtryckta.

Den här nya killen... - VILKEN DJÄVULSKT ÄCKLIG JÄVLA JÄVEL

O hur fan snackar de där inne? "Seriöst" "Asså på riktigt" "På riktigt ja asså". Blir förbannad som FAAAAN.

Som nån skrev innan detta är inte PH detta är PK, ren jävla homo propaganda! Tycker lite synd om den nya tjejens föräldrar om det nu stämde att dom fick reda på det på detta sättet ganska respektlöst kan jag tycka.
Citera
2014-01-14, 22:41
Bannlyst
"Hotellets nya gäst är en 20-årig bisexuell nagelteknolog från landet. Lär känna Linnéa, den nya jokern i Paradise Hotel."

nagelteknolog
så om man jobbar som diskare är man hygientekniker, på mcdonalds är man matvetenskapsman och som grovis på ett bygge är man matrialansvarig.

fjant..
Citera
2014-01-14, 22:41
Bannlyst
Sebbe är där för att ha "fett kul", snacka om att ha misslyckats fatalt, du har ju bara lipat. Logiken.
Citera
2014-01-14, 22:45
Medlem
Cliffsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Efter att ha sett avsnitt 20:

Den nya tjejen verkade till en början vara ganska vettig. Fram till dess att hon avslöjade att hon inte berättat för sina nära och kära om sin sexuella innan hon gick ut i tv med det. Där föll hon som en sten.

Har du sett hela programmet eller är du bara trög, säker 3 gånger under programmet har hon erkänt att hon enbart sagt till sina NÄRA OCH KÄRA, tror att hennes familj ingår där eller...?
Citera
2014-01-14, 22:47
Medlem
UlfGullivers avatar
Märker att jag börjar bli van vid andra läggningar än heterosexualitet vid detta laget. Kunde inte bry mig mindre att tjejen var bi.
Citera
2014-01-14, 22:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Massor med inlägg för 0.07 (spoilerfunktion) och 0.03 för så gott som alla OT om TV3Play raderat och Varning utdelat.

//Mod
Citera
2014-01-14, 22:48
Medlem
TheMentalitas avatar
Vem har saggat på Emelies foto då?

För övrigt är pridevecka grymt löjligt. Och får känslan av att nya snygga tjejens bisexualitet är lika seriös som många andras i hennes ålder. Jävla innegrej, "jag är bi" - KÄFTENNNN!

Asså Emelie btw fitta. Joppe ftw!
Senast redigerad av TheMentalita 2014-01-14 kl. 22:52.
Citera
2014-01-14, 22:49
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Lite speciellt att komma ut i tv men riktigt imponerande av Linnea må jag säga
Citera
2014-01-14, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita

För övrigt är pridevecka grymt löjligt. Och får känslan av att nya snygga tjejens bisexualitet är lika seriös som många andras i hennes ålder. Jävla innegrej, jag är bi - KÄFTENNNN!

Därför den där rikstönten Amandus kom 2a i bb, trots att han sa så uppenbart dumma saker. Löjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Lite speciellt att komma ut i tv men riktigt imponerande av Linnea må jag säga

Alla är bi.
Citera
2014-01-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita

För övrigt är pridevecka grymt löjligt. Och får känslan av att nya snygga tjejens bisexualitet är lika seriös som många andras i hennes ålder. Jävla innegrej, jag är bi - KÄFTENNNN!

Heh, mina ord....
Citera
2014-01-14, 22:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kan någon försöka förklara varför man ställer upp i den här typen av produktion..??
Supa, knulla, stå på bordet i rolig peruk, ljuga, förnedras, få börja blogga...och i allmänhet bli behandlad som en marionett?
Citera
2014-01-14, 22:51
Medlem
Varför hör jag bara bzzzbzzbzzz när Anja pratar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in