2014-01-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Tror fan också de.
Aina verkar ha sjukt många kompisar nu efteråt
Jag är alltså helt seriös, dem 2 vinner PH, känner som sagt en av deltagarna och har inte lust att outa denna men men...
Citera
2014-01-14, 18:05
Medlem
Arthur.Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidGid20
Jag är alltså helt seriös, dem 2 vinner PH, känner som sagt en av deltagarna och har inte lust att outa denna men men...

Samir hade ju sagt till någon att Jeppe kommer in igen och kör ut honom?
Citera
2014-01-14, 18:06
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:

Ja, jag är också helt seriös

Senast redigerad av Bernt-Benny 2014-01-14 kl. 18:10.
Citera
2014-01-14, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Ja, jag är också helt seriös

Tur att man inte kommer "in under skinnet" på samma sätt som när det är BB. Misstänker att Aina hade fått en att slå sönder saker.

Både Samir och Jeppe behövs för att showen ska hållas vid liv. Vet inte riktigt vad det blir av det här annars.
Citera
2014-01-14, 18:12
Medlem
Citat:

Outa gärna.

Senast redigerad av volwave 2014-01-14 kl. 18:20.
Citera
2014-01-14, 18:23
Medlem
Vad heter hotellet de bor på i Mexiko. Det ser ju hur fint ut som helst!
Citera
2014-01-14, 18:27
Medlem
emelie e fan efterbliven.. taskig fitta.bitch
Citera
2014-01-14, 18:27
Medlem
touchdownboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellesh
Vad heter hotellet de bor på i Mexiko. Det ser ju hur fint ut som helst!
Tror inte det är ett riktigt hotell, har hört att det är privatägt, dock inte säker.
Citera
2014-01-14, 18:49
Medlem
Förstår att Emilie inte tyckte det var ok att någon hade sprutat på hennes bild, det är riktigt äckligt gjort. Men hennes dubbelmoral är åt helvete. Hade hon hellre velat att alla killarna hade ollat en boll som de sedan lurar henne att stoppa i munnen? Det sistnämnda är sjukt och skulle det hända så skulle TV3 bli tvungna att lägga ner PH. Men när tjejer gör det så är det endast roligt.

Hoppas det var nya Thobias som gjorde det. Diggar honom.
Citera
2014-01-14, 18:51
Medlem
Otroligs avatar
Teori om parceremonin:
Citera
2014-01-14, 18:55
Medlem
potatislandets avatar
Emelie och Mia är så ofräscha. Hela gänget alltså, ingen jag skulle ens vilja delta i ett samtal med. Det är en sån vidrig skock sorgliga själar så nu tror jag att jag slutar kolla. Jag är för gammal för det här. Senaste två avsnitten är sån skit.

Håller med tidigare talare om att den danska versionen är underhållande på riktigt. Dessutom innehåller den i a f några människor som vet hur man för sig i en normal konversation mellan två människor.
Citera
2014-01-14, 18:59
Medlem
Jag ser inte vad TH ska bidra med i detta program som bara är påväg utför?

Citat:
Möt Thobias Thorwid, 22, nykterist, queer – och med ett krav.
– Jag tänker inte knulla, supa eller skitsnacka. Jag värdesätter lojalitet. Det här programmet visar upp en sida av allt det jag inte är. Produktionen lovade att inte pressa mig till det, säger han.
Så det blir inga romanser för dig i huset?
– Aldrig i livet.
Aldrig i livet?
– Icke. Jag gör inte sånt. Jag håller inte på och snuskar i tv, säger han.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18164176.ab

Det saknas en alfahane i programmet som kan spela spelet ordentligt det märks verkligen just nu. Just nu är det bara pussys, bögar & mesar inne borträknat Samir. In med en liknande typ av Jeppe men som inte är trofast till någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in