2014-01-13, 00:05
Medlem
Tattarhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Måste bara lyfta den här tråden lite. Har på några dagar tittat igenom hela säsongen. Herregud vad bra den är. Känns ju knappt som samma program som den svenska upplagan, som känns så b och budget i jämförelse. Vilka sköna människor som festar och spelar spelet, inte som svenska där de alla är vänner på en charterresa och de tror att de spelar spelet och snackar om det hela tiden när de inte alls gör det.

Så för er som inte sätt säsongen - gör det! Hela finns på tv6play.

finns även avsnittet med eiffeltornet?
Citera
2014-01-13, 00:31
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
finns även avsnittet med eiffeltornet?
Avsnitt 31, vid 26 min ungefär.
Citera
2014-01-13, 22:52
Medlem
men va de har ju inte ens sex? står ju bara o kramar varann o garvar
Citera
2014-01-17, 02:24
Medlem
La ner det efter halva. Det är så jävla tråkigt när gamla deltagare kommer tillbaka, framförallt när det var den där horan Anna. Fyfan vilken vidrig människa. Först plockar hon ut sin partner och när en annan kille plockar ut hennes kompis, dom var väl inte ens parters då blir hon svinsur och skriker som en liten jävla kuksugare till honom. Hon och den andre blonde äckliga saken förstörde allting, annars var det klart bättre än de svenska.

Såg dock precis finalen och döm om min förvåning när den äckliga grönsakssäljaren eller vad han var va tillbaka. Var fick han sitt självförtroende ifrån, han är relativt ful, förmodligen fattig (han säljer gurkor på ett torg) och på det är han jävligt korkad också...

Tycker på riktigt synd om Sandra att hon inte fick några cash öht. Han Nicholas verkar ha spelat riktigt äckligt bra.

Men lite tråkigt är de när där sitter 4 i en final och 2 av dom inte ens varit med halvvägs...
Citera
2014-01-17, 05:23
Medlem
B´stards avatar
Jaha, det här har man taggat för i evigheter - och så var det inte mer än lite fnissande...
Citera
2014-01-17, 23:56
Medlem
Jag drog igenom hela denna säsong på Viaplay, och fan vad bra den var! Väldigt många sköna människor, snygga tjejer och mycket drama. Höjdpunkten var nog bitch-fighten, katterna hade klös.

Nicholas, vilken jävla spelare. Jag tappade hakan flertalet gånger.

STOR SPOILER
Citera
2014-01-29, 15:17
Medlem
DaKaktuzs avatar
Är det säsong 9 som ni snackar om nu va? :P
Citera
2014-02-01, 06:35
Medlem
Sexställningen batman är roligare, den har man kört några gånger
Citera
2014-02-01, 14:25
Medlem
4N0NYMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Måste bara lyfta den här tråden lite. Har på några dagar tittat igenom hela säsongen. Herregud vad bra den är. Känns ju knappt som samma program som den svenska upplagan, som känns så b och budget i jämförelse. Vilka sköna människor som festar och spelar spelet, inte som svenska där de alla är vänner på en charterresa och de tror att de spelar spelet och snackar om det hela tiden när de inte alls gör det.

Så för er som inte sätt säsongen - gör det! Hela finns på tv6play.

Håller med dig, jävligt lyckad säsong. När man ser svenska PH efter att ha sett detta förstår man hur misslyckat det är. Jag gillade den gamle o stolle men de spelade mindre smart
Citera
2014-02-01, 15:29
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenpanna1
Jag drog igenom hela denna säsong på Viaplay, och fan vad bra den var! Väldigt många sköna människor, snygga tjejer och mycket drama. Höjdpunkten var nog bitch-fighten, katterna hade klös.

Nicholas, vilken jävla spelare. Jag tappade hakan flertalet gånger.

STOR SPOILER
Jag håller verkligen med dig.

Senast redigerad av Holisistic 2014-02-01 kl. 15:33.
Citera
2014-02-01, 15:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PG-k
Sexställningen batman är roligare, den har man kört några gånger
För att inte tala om spindelmannen.
Citera
2014-02-01, 15:32
Medlem
Holisistics avatar
Här är scenen för övrigt. Men man ser ju ingenting, hände det ens?

http://www.youtube.com/watch?v=fIqIMyX79SI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in