Citat:
Ursprungligen postat av
Jannebigplay
Nu är ju säsongen snart slut så jag skippar att dra upp en ny tråd.
Men vilken guldsäsong det har varit i år!
Gruppsex i poolen, massvis med snusk och härliga människor och framförallt!
härligaste deltagaren någonsin: Nicolas. Vilken spelare, vilken hjälte. Älskar hur han spelar ut alla mot varandra samtidigt som alla tror att de kan lita på honom.
Det som jag personligen tycker är storheten annars med danska versionen av Paradise hotel är själva produktionen. Alltifrån kamera-arbete, musiksättning till intervjuer och uppdrag.
Vilka är era favoriter i huset?
Är endast på avsnitt 26, men måste skriva av mig angående mitt hat till Anna.
Fyfan vilken äcklig människa. Aldrig sett en vidrigare person i TV. Tror hon är så jävla vacker och smart, när hon i själva verket är asful och har samma hjärnkapacitet som en 4-årig. Spelar ut sin partner (han gamla, glömt namnet) och påstår sedan att hon har varit ärlig i spelet. Blir arg på Rasmus när han röstar ut Kasper, när hon gång på gång gått bakom ryggen på både vänner och partners. Äckliga jävla hora. Går runt i flera dagar och kallar Rasmus för äcklig och tycker att han beter sig illa när han säger ifrån. Tycker Steven är fake för att han tröstar Malene.
Usch. Så otroligt förbannad. Hoppas hon har det svårt i världen utanför PH, den lilla fittan.
Vad heter hon, Anna Thisted? Hoppas hon söker på sitt namn och ser detta.