2013-05-01, 16:27
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Funkar ju enligt dem själva bara på youtube, hulu, vevo med flera dvs de som de listat?

Precis, funkade inte för mig.
Citera
2013-05-20, 18:07
Medlem
Kan man bara se avsnitten på tv6play? bara 23 avsnitt ute....
Citera
2013-05-20, 18:12
Bannlyst
Länka scenen, tack.
Citera
2013-06-01, 00:41
Medlem
kirrem4ns avatar
Det var ju inget speciellt i.om hur lite dom faktist visade. Eller finns det annat klipp än det som visas i avsnittet?
Citera
2013-07-06, 02:08
Medlem
Jannebigplays avatar
Nu är ju säsongen snart slut så jag skippar att dra upp en ny tråd.

Men vilken guldsäsong det har varit i år!
Gruppsex i poolen, massvis med snusk och härliga människor och framförallt!
härligaste deltagaren någonsin: Nicolas. Vilken spelare, vilken hjälte. Älskar hur han spelar ut alla mot varandra samtidigt som alla tror att de kan lita på honom.

Det som jag personligen tycker är storheten annars med danska versionen av Paradise hotel är själva produktionen. Alltifrån kamera-arbete, musiksättning till intervjuer och uppdrag.

Vilka är era favoriter i huset?
Citera
2013-07-07, 15:17
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
eftersom jag har en iq nivå över 30 så har jag inte sett något avsnitt och kommer aldrig att göra.
Citera
2013-07-07, 15:36
Medlem
Galvestonens avatar
Vad är är som är så speciellt med den ställningen att det blir skandal?
Citera
2013-07-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay

härligaste deltagaren någonsin: Nicolas. Vilken spelare, vilken hjälte. Älskar hur han spelar ut alla mot varandra samtidigt som alla tror att de kan lita på honom.

Det som jag personligen tycker är storheten annars med danska versionen av Paradise hotel är själva produktionen. Alltifrån kamera-arbete, musiksättning till intervjuer och uppdrag.

Det pendlade väldigt mycket hela säsongen, men på slutet var det bara Nicolas som gällde. Fullständigt hatade Anna och Malene efter att de hoppade på Rasmus efter att han fått ut nån kille som jag inte ens kommer ihåg. Kanonbra säsong, med perfekt slut!
Citera
2013-07-08, 20:14
Medlem
Citat:

Håller med. Den absolut bästa säsongen någonsin. Kan även kännas så pågrund av Norges förra skitsäsong som var det senaste man såg med tjockisen och miguel och alla dom. Men något jag störde mig på i den här danska säsongen var all censurering. Vad var det för påhitt, så har det ju aldrig varit förut i PH?
Citera
2013-09-17, 23:25
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:

Är endast på avsnitt 26, men måste skriva av mig angående mitt hat till Anna.

Fyfan vilken äcklig människa. Aldrig sett en vidrigare person i TV. Tror hon är så jävla vacker och smart, när hon i själva verket är asful och har samma hjärnkapacitet som en 4-årig. Spelar ut sin partner (han gamla, glömt namnet) och påstår sedan att hon har varit ärlig i spelet. Blir arg på Rasmus när han röstar ut Kasper, när hon gång på gång gått bakom ryggen på både vänner och partners. Äckliga jävla hora. Går runt i flera dagar och kallar Rasmus för äcklig och tycker att han beter sig illa när han säger ifrån. Tycker Steven är fake för att han tröstar Malene.

Usch. Så otroligt förbannad. Hoppas hon har det svårt i världen utanför PH, den lilla fittan.

Vad heter hon, Anna Thisted? Hoppas hon söker på sitt namn och ser detta.
Citera
2013-12-02, 03:56
Medlem
Nikholas vilken spelare han var makalöst bra! Bästa säsongen jag har sett hittills. Om bara Svenska ph var lika bra.
Citera
2014-01-12, 22:20
Medlem
hittanemoos avatar
Måste bara lyfta den här tråden lite. Har på några dagar tittat igenom hela säsongen. Herregud vad bra den är. Känns ju knappt som samma program som den svenska upplagan, som känns så b och budget i jämförelse. Vilka sköna människor som festar och spelar spelet, inte som svenska där de alla är vänner på en charterresa och de tror att de spelar spelet och snackar om det hela tiden när de inte alls gör det.

Så för er som inte sätt säsongen - gör det! Hela finns på tv6play.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in