Citat:
Ursprungligen postat av
easycomeeasygo
Säger också ja till 100%, såg direkt och utan tvekan att det var Maddie.
Men det är riktigt spännande med all information och nyheter du har att komma med iaf, 2big4you, tummen upp!
Tackar,alltid kul med lite uppskattning för det man gör,min fru uppskattar det inte lika mycket att man ägnar många timmar per kväll åt detta.
Kan även passa på att säga att informationen jag lägger ut kommer från en handfull källor som är mycket pålitliga.
Förutom "McCannfiles" så är det ett par advokater,ett par journalister och en som arbetat inom underättelsetjänsten i UK och ett par "P.I´s" som arbetar heltid och lägger sina liv i att ta reda på sanningen i detta fall.
Sen finns det suspekta personer i "PI" branschen men dessa vet man vilka det är vid det här laget.
Bland annat en Syd Afrikan med namnet Stephen Birch som är säker på att Robert Murat är den skyldige.
På sin FB sida här om dagen ville han att 50 000pers skulle skänka 1£ till honom för att gräva upp Robert Murat´s garageuppfart.
Han var där och smygfilmade en kväll då det begav sig och på filmen fick han med Murat som var i full gång lägga asfalt på uppfarten,vilket gjorde Birch säker på att Maddie är begraven där under.
Om han har tänkt att betala Murat med pengarna eller vad han ska göra med 500 000kr vet jag inte.
Och vad det gäller detta med bilderna och att det skulle vara planerat är inget jag eller några troll kommit på.
Bland annat så skrev Manuel Catriano,chefredaktör för tidningen Correio da Manhã i sin bok "The guilt of the McCanns" så här:"This story did not begin in the Ocean Club, but in London where the 'official truth' was conspired and established".
Så det här med bilder och annat utanför det mest troliga scenariot är något som både tas upp i böcker och i diskussioner.
Att "portnoy" säger att jag tappar trovärdighet för att jag frågar om ett par bilder bryr jag mig inte om,även de mest respekterade "P.I´s" diskuterar detta,fast dom inte finner det troligt så kan man diskutera saken utan att "tappa sin trovärdighet".