2014-01-11, 17:57
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Jag syftade mer på att han är en underhållande spelare när han får möjlighet att utmana en mot en. Han har som du säger aldrig presterat i landslaget, men när jag sett honom i Celtic och Spartak så har han varit hyfsad. Det som gör honom till en något begränsad spelare är väl avsaknaden av en bra sista boll och inläggen.

Jo det är väl sant, var kanske lite hård mot honom. Är väl en bra breddvärvning, knappast sämre än Naismith
Får dock intrycket att många tror att han är bättre än vad han är.
2014-01-12, 02:01
Medlem
LuaLuas avatar
Mycket coentrao-rykten nu. As hävdar att han kommer ansluta på lån till united i veckan.
2014-01-12, 02:37
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Mycket coentrao-rykten nu. As hävdar att han kommer ansluta på lån till united i veckan.

Det vore en grym förstärkning. Evra gör iaf mig väldigt glad i nuläget.
2014-01-12, 02:44
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det vore en grym förstärkning. Evra gör iaf mig väldigt glad i nuläget.

Mycket. Evra var faktiskt helt okej idag, men det behövs helt klart förstärkning där. Kan faktiskt inte se särskilt många bättre namn där. Skulle vara Alex Sandro då, möjligtvis.
2014-01-12, 03:16
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Mycket. Evra var faktiskt helt okej idag, men det behövs helt klart förstärkning där. Kan faktiskt inte se särskilt många bättre namn där. Skulle vara Alex Sandro då, möjligtvis.

Han lär gå hyfsat billigt att köpa loss sedan antar jag, och är enkelt topp-10 i världen som vänsterback, om inte topp-5. På en position jag tycker ni behöver förstärka. Så det är klockrent.
2014-01-12, 03:38
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Han lär gå hyfsat billigt att köpa loss sedan antar jag, och är enkelt topp-10 i världen som vänsterback, om inte topp-5. På en position jag tycker ni behöver förstärka. Så det är klockrent.

Japp. Bra ålder dessutom. Sen ska det bara bli klart också, det har ju visat sig vara det största problemet under den här ledningen.
2014-01-12, 09:07
Medlem
4522s avatar
Sky Italia rapporterar att New York Red Bulls och Barcelona har inlett förhandlingar om... Xavi. Kan bli sommarens bomb? Helt sjukt om det blir av.
2014-01-12, 12:24
Medlem
Viking-s avatar
Nu verkar det vara riktigt nära med Matic till Chelsea. Flera tidningar skriver nu att han vägrade träna med benfica inför matchen mot Porto och att han kan komma till London imorgon för att slutföra affären.
2014-01-12, 13:01
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Sky Italia rapporterar att New York Red Bulls och Barcelona har inlett förhandlingar om... Xavi. Kan bli sommarens bomb? Helt sjukt om det blir av.

De amerikanska kommentatorerna pratade om det under gårdagens match mot Atletico, sa något i stil med att "folk påstår att han är för gammal för MLS, men här är han tillräckligt ung för att dominera".

Läste en intervju där han sa att hans förhoppning var att avsluta karriären i Barcelona, men att han insåg att det är svårt iom klubbens nivå, men att han just för tillfället ärligt kände sig i bättre form än någonsin.

Undrar om han vill bestämma sig innan VM?
2014-01-12, 13:17
Medlem
Citat:
Japp. Bra ålder dessutom. Sen ska det bara bli klart också, det har ju visat sig vara det största problemet under den här ledningen.

Dock så ska det handla om ett lån fram till sommar med köpoption. Men jag blir väldigt glad om Coentrao kommer
2014-01-12, 13:24
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Dock så ska det handla om ett lån fram till sommar med köpoption. Men jag blir väldigt glad om Coentrao kommer

Ja, jag skrev det
2014-01-12, 13:25
Medlem
4522s avatar
Manchester Uniteds Anderson på väg till Fiorentina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in