Citat:
Ursprungligen postat av
Skittjack
Såg någon mod på EA som planerade att lägga 60k (riktiga pengar) på packs när TOTY kommer. Han kan ju visserligen trolla men lite urspårat om det stämmer.
Lol, ja är ju inte omöjligt, finns ju folk som antingen har ruffigt med stålar, och sen finns ju de som lägger i stort sett allt de får över på packs. Lite kombo av de 2 så är ju 60k inte orimligt,
Finns ju andra hobbys som kostar däromkring per säsong
He he, passerade just 1 milj i matchmynt. Känns lite som man kan bli lite FUT nördstämplad
Skall köra några veckor efter TOTY sen blir det fut rehab för min del. EA har ju onekligen fått till spelet
Så att man blir fast. Torskar man måste man köpa bättre spelare, när man köper spelare vill man tjäna på dem osv finns ju fan inget slut på eländet!