2014-01-11, 14:54
  #24229
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/4723811/
Vad tror ni om att köpa detta laget vid toty? Finns det några klara förbättringar inom samma prisklass eller möjligtvis ett annat bättre lag med reus och hulk? Har bara en budget på 145k på ps3
Citera
2014-01-11, 14:55
  #24230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
Aguero* och du skulle ha sålt han för över en vecka sen

Så nu kan jag lika bra ha kvar han eller?
Citera
2014-01-11, 14:56
  #24231
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Aha okej
http://en.toty.uefa.com/

Det där är en vanlig omröstning de har på deras hemsida. Det är FIFA som släpper den officiella elvan. Kan du få in det i ditt lilla huvud nu?

http://www.fifa.com/ballondor/world11/

Käften om det nu.
Citera
2014-01-11, 14:59
  #24232
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joohanh
Så nu kan jag lika bra ha kvar han eller?
Nej. Sälj nu!
Citera
2014-01-11, 15:00
  #24233
Medlem
zacattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Aha okej
http://en.toty.uefa.com/

Det är UEFAS egna medlemsröstning för deras TOTY som skiljer sig helt från http://www.fifa.com/ballondor/world11/index.html .

Tvåa på bollen men det kanske krävs för att det ska fastna

Nu börjar priserna sakteligen gå ner på Z och antalet auktioner innehållandes honom öka.. Imorgon blir det nog ett köp.
Citera
2014-01-11, 15:01
  #24234
Medlem
Någon som kommer på en bättre lösning på cb/rb platserna?

http://www.futhead.com/14/squads/5077422/

Edit: Ska inte kosta för mycket heller, så ingen Lahm eller Piszcek
Citera
2014-01-11, 15:01
  #24235
Medlem
Skittjacks avatar
Såg någon mod på EA som planerade att lägga 60k (riktiga pengar) på packs när TOTY kommer. Han kan ju visserligen trolla men lite urspårat om det stämmer.
Citera
2014-01-11, 15:02
  #24236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Aha okej
http://en.toty.uefa.com/
Du vet väl om att FIFAs TOTY inte utses av en omröstning där alla kan delta...?
Citera
2014-01-11, 15:02
  #24237
Medlem
DAGGER-5s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/5069096/ vad tror ni om det där? är sugen på ett lag med Benatia och SIF Raketic
Citera
2014-01-11, 15:02
  #24238
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Det där är en vanlig omröstning de har på deras hemsida. Det är FIFA som släpper den officiella elvan. Kan du få in det i ditt lilla huvud nu?

http://www.fifa.com/ballondor/world11/

Käften om det nu.

Vad leker du? Sluta vara så jävla otrevlig.
Citera
2014-01-11, 15:03
  #24239
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Någon som kommer på en bättre lösning på cb/rb platserna?

http://www.futhead.com/14/squads/5077422/

Edit: Ska inte kosta för mycket heller, så ingen Lahm eller Piszcek

Vad har du för budget då?
Citera
2014-01-11, 15:06
  #24240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Vad har du för budget då?


Låt oss säga 10k med målvakt/cb/rb för att göra det enkelt, men håller det gärna billigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in