2014-01-13, 22:50
  #25429
Bannlyst
Kan jag inte köra denna och slänga in Robben direkt efter start?
http://www.futhead.com/14/squads/5198349/
Han får väl full kemi då?
Citera
2014-01-13, 22:51
  #25430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Va äre för pricedrop alla hypat? Neymar va nere på 230k BIN innan/under galan och nu efter runt 260k BIN...
Precis, ALLA har varit förbereda på en fet pricedrop, och då blir det ju omvänd effekt.
Citera
2014-01-13, 22:51
  #25431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Va äre för pricedrop alla hypat? Neymar va nere på 230k BIN innan/under galan och nu efter runt 260k BIN...

Ja, det var likadant förra året, som billigast innan TOTY släpps. Ganska logiskt då typ varenda jävel sitter och väntar på att det ska släppas så dom kan köpa. Även om tillgången blir större så är efterfrågan ännu större.
Citera
2014-01-13, 22:54
  #25432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Kan jag inte köra denna och slänga in Robben direkt efter start?
http://www.futhead.com/14/squads/5198349/
Han får väl full kemi då?


Japp går utmärkt det
Citera
2014-01-13, 22:56
  #25433
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Japp går utmärkt det

Då kör vi på de hehe!
Citera
2014-01-13, 22:57
  #25434
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Va äre för pricedrop alla hypat? Neymar va nere på 230k BIN innan/under galan och nu efter runt 260k BIN...

Jag frågade om detta tidigare idag och inte en jävel svarade och nu blev det som jag misstänkt.. Man kunde få Ibra för 1 017 000 innan galan och nu 1 100 000+ (Playstation).. Känns så otroligt dumt

Verkar vara spelarna runt 100k och nedåt som sjunker mest i pris

Menmen.. Då har man väl lärt sig till nästa år..
Citera
2014-01-13, 22:57
  #25435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snay
Grabbar, fick ramos tidigare efter 21.00, var dock inte TOTY. Utan en vanlig med gladiator kemikort.
Tänkte inte så långt utan la ut han för 18 tusen, kom på det sen så bad en polare snabbt köpa den för att sen köpa tillbaka den.

Vad gör jag? Prata med ea? Hur får man snabbast hjälp?
Ja, här lär vi inte trolla fram ett blått kort. Dessutom så har kortet nu 2 ägare så tror inte EA gör något men testa du. Hur kan du ha gladiator på han om du fick han i pack?
Citera
2014-01-13, 22:58
  #25436
Medlem
Nu är det såhär att jag fick Aguero i ett pack, ska man sälja honom nu för 200k eller kommer han stiga i pris?
Citera
2014-01-13, 22:58
  #25437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snay
Grabbar, fick ramos tidigare efter 21.00, var dock inte TOTY. Utan en vanlig med gladiator kemikort.
Tänkte inte så långt utan la ut han för 18 tusen, kom på det sen så bad en polare snabbt köpa den för att sen köpa tillbaka den.

Vad gör jag? Prata med ea? Hur får man snabbast hjälp?

Lol och jag drog zlatte med Helenas morgonrock på tror du yrar duktigt mannen
Citera
2014-01-13, 23:00
  #25438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Då kör vi på de hehe!

Gör du rätt i körde själv ribery, robben med z som inhopp i mitt andra lag förra året och det var fan vassare snabbare än Rolle, dvärgen och if di Maria
Citera
2014-01-13, 23:00
  #25439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Vad yrar du om? Hittade du en Ramos i pack med gladiator på sig?

Precis det.
Citera
2014-01-13, 23:01
  #25440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Lol och jag drog zlatte med Helenas morgonrock på tror du yrar duktigt mannen
Skippa skämten, inte första gången det händer att man får en NIF under veckan spelaren är i TOTW. Till dig som fick Ramos, kontakta EAs support. Kan dock vara kört då du lagt ut den på transfer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in