Citat:
Ursprungligen postat av
sibba
Va äre för pricedrop alla hypat? Neymar va nere på 230k BIN innan/under galan och nu efter runt 260k BIN...
Jag frågade om detta tidigare idag och inte en jävel svarade och nu blev det som jag misstänkt.. Man kunde få Ibra för 1 017 000 innan galan och nu 1 100 000+ (Playstation).. Känns så otroligt dumt
Verkar vara spelarna runt 100k och nedåt som sjunker mest i pris
Menmen.. Då har man väl lärt sig till nästa år..