2014-01-10, 22:20
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norre96
Har bara hunnit spela en tre matcher men kan återkomma senare!

Någon som är sugen på en liten silver wager på 5k? Kör på Xbox

Ja glöm inte det, kan påminna dig annars.

Har också Xbox men vårt bredband strular så jag har inte kunnat spela på 2 månader. Men den 20e får vi det fixat, så lägg till mig så kan vi köra wager i framtiden. Maxnbm heter jag.
Citera
2014-01-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
tveksamt på att EA har insider info på vad som kommer bli TOTY. vem är tex messi, vem är ronaldo? snubben längst till höger ser ju ut som ibra i sin gamla frisyr, dock för kort.

alienhuvudet är väldigt likt kompany indeed.

Relativt osannolikt men absolut inte omöjligt. Tänk på att FIFA serien säkert är och hela tiden blir en allt viktigare pusselbit i att marknadsföra fotbollen. att de har ett samarbete med diverse förbund osv det är ju ett faktum, så att de vet mer än vad allmänheten gör är ju självklart redan idag.
Citera
2014-01-10, 22:34
Medlem
TheBluesBrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Hade du förstalaget på bänken? Annars ökar inte konditionen.

Har flera lag jag roterar med(två i taget).

Vad menar du med lag?

Om du skapar en ny trupp åker du såklart inte ner till 10:an.
Skapar du en ny klubb däremot så kommer du ligga längst ner.

Mja, jag har inställt på engelska (vette tusan varför) så det är kanske lite galet i mina översättningar.
Jag trodde att en squad (A) skulle få högre fitness om jag spelade en tournament-match med en annan squad (B), men så verkar inte vara fallet.
Citera
2014-01-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Fungerar hur bra som helst. Har spelat han som VM och VY men gillar han som VY mest. Han har bra pace och ett grymt skott sen så är han även väldigt smidig och tar sig lätt förbi motståndarna.

Kör till på han för hans workrates är inget du behöver oroa dig, han är med hela tiden i anfallen och är den yttern som jag gjort mest mål med och då har jag testat nästan alla förutom Ribery, Ronaldo.

Tycker nog Reus är bättre, dock inte sagt att shara... Är dålig. Första plats för min del på vy är ribery före Ronaldo IF. Antagligen min bristande förmåga att använda honom, har ju sett en del youtubers
Som visar honom och då är han ju omänsklig. Men ribery känns smidigare, kvickare och bollen sitter mer
På foten IMO.

Stora överraskningen för mig i år är Balotelli fan vad han gör mål på allt! Tyckte inte alls han var lika bra förra året och då provade jag både hans nif och if. Endast provat nifet i år men han är grym.
Citera
2014-01-10, 22:36
Medlem
flowmastahs avatar
Tjena Någon här som känner sig mannad att bygga ett BPL lag till mig för runt 400k?
Citera
2014-01-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norre96
Har bara hunnit spela en tre matcher men kan återkomma senare!

Någon som är sugen på en liten silver wager på 5k? Kör på Xbox

Har inga silvers, men kanske fixar, lägg till mig så tar vi en match framöver
VDaHLeN
Citera
2014-01-10, 22:38
Medlem
max02s avatar
Futhead storsatsar!

http://news.futhead.com/posts/fut/26964-fut-14-web-app-update-inbound
Citera
2014-01-10, 22:40
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Futhead storsatsar!

Funderar på att spenadera alla mina coins på billiga positionskort för att sedan kanske ha dubblat min budget för att sedan ha råd med CR7. Hur låter det tycker ni?
Citera
2014-01-10, 22:45
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowmastah
Tjena Någon här som känner sig mannad att bygga ett BPL lag till mig för runt 400k?

http://www.futhead.com/14/squads/5050548/

Eftersom att du inte skrev vilken konsol du spelare på så gissar jag på Xbox. Annars får du göra nåt byte.
Citera
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Hur länge tar det innan man kan göra en fin profit tror du? hur länga ska man hålla idom?
Svårt att säga, jag kommer nog lägga ut mina inför helgen efter med ett par hundra profit.
Citera
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Futhead storsatsar!

EA borde satsa resurser på bättre saker än att fixa färgen på packs...
Citera
2014-01-10, 22:46
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Funderar på att spenadera alla mina coins på billiga positionskort för att sedan kanske ha dubblat min budget för att sedan ha råd med CR7. Hur låter det tycker ni?
Tycker det låter finemang
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in