Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Vi talar om 0.7 procent nedgång. Det är mycket litet. Betänk att partiet befinner sig i en fientlig och destruktiv omvärld där terrorvänner tillåts bedriva åsiktsregistrering av folket. All media och alla politiker inom sjuklövern gråter av förtjusning när våldsbejakare och antisvenska aktivister besöker arbetsplatser, tillåts fritt spelrum i media, bränner sd:s vallokaler, hugger knivar i ryggen eller snittar upp ansiktet på Sd-politiker, får åtskilliga skattemiljoner för att kolla upp folks ip-adresser med mera. Varje väljare som öppet säger att de är sverigedemokrat kan alltså av etablissemanget uppfattas som laglös och lovligt villebråd och räkna med våld, hot om våld, trakasserier och offentlig brännmärkning samt avsked från jobbet. I den här galna situationen är det ett under att 10 procent ändå röster på sverigedemokraterna. De har faktiskt haft toppar på nästan 15 procent. Vid varje sådan uppgång förklarar media krig mot dessa väljare och startar med hjälp av vänstersoldater ett drev mot partiet. En normal dag får sverigedemokraterna ändå räkna med ett 20 tal artiklar som alla har ett enda syfte, nämligen att partiet borde förbjudas.
Vilket språk du använder. Låter som du varit på kurs hos extremvänstern men snarare är det väl hos den lika dylika extremnationalismen. De har snart slagit över åt var sitt håll så att de är en lila sörja.
Enda skillnaden är väl att extremvänstern står för sin idioti medan de stackars SD anhängarna har närmare till gråten och offerkappan. Skitsamma egentligen och jag tycker närmast synd om Jimmie Åkessons tafatta försök att tvätta ur det smutsiga byket.
Givetvis har inte SD stöd av några 15 procent av väljarna mer än i vissa glädjemätningar. Behövs förövrigt inget drev mot SD utan det sköter SDs många idioter alldeles på egen hand.
Vad jag sett så vill ingen seriös politiker förbjuda partiet men jag håller med om att det är tragiskt att vi har en väljarkår som röstat in SD i riksdagen. Vägen ur densamma kan dock gå lika fort.