2014-01-09, 21:55
Medlem
DrStrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
http://www.futhead.com/14/squads/5005302/

Mitt lag till pricedroopen! Undrar hur balansen är egentligen på mittfältet kanske lite för offensivt men tror Gustavo kan hålla ihop defensiven. Kommer va en dröm att få spela med ROBBEN!! <3
Tänker att eftersom Robben har low defensiv workrate så kompenserar Gundugan upp på den sidan och Reus hjälper Götze med sin M på hans sida!

Hur mycket FIFA points brukar 100k packen kosta?
100k packen kostar 2k Fifa points
Citera
2014-01-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Någon som har spelat med Sirigu och har tankar kring honom?

Japp, gjorde ett fattigmans Ligue 1. Självklart med honom med då jag tycker han varit djävlig jobbig att
Möta. Ja efter Neuer som är kung av målisarna i år, är han nr 2 Före Adler, check, Buffon, lloris, hart
Sjukt bra om man ser till priset med, men han hade varit bra även om han kostat 30k (handske)
Kör jag på han försök hitta en med det kortet på oftast billigare än att byta kort på spelarna i efterhand.
Citera
2014-01-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
haha det får jag hoppas kör nog på Fernandinho! tror du att det kan bli ett problem att alla 3 där framme har H/L ?
Tänkte spontant att det var en fördel snarare. Kommer alltid att ha 3 pigga stjärnor därframme som utnyttjar sina kvaliteter till fullo typ.
Citera
2014-01-09, 22:02
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Tänkte spontant att det var en fördel snarare. Kommer alltid att ha 3 pigga stjärnor därframme som utnyttjar sina kvaliteter till fullo typ.
då kör jag på det tack för hjälpen
Citera
2014-01-09, 22:06
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Japp, gjorde ett fattigmans Ligue 1. Självklart med honom med då jag tycker han varit djävlig jobbig att
Möta. Ja efter Neuer som är kung av målisarna i år, är han nr 2 Före Adler, check, Buffon, lloris, hart
Sjukt bra om man ser till priset med, men han hade varit bra även om han kostat 30k (handske)
Kör jag på han försök hitta en med det kortet på oftast billigare än att byta kort på spelarna i efterhand.

Där ser man! Ja, han verkar väldigt bra för sitt pris.

E: När bör jag inhandla ibra?
Senast redigerad av Linkaan 2014-01-09 kl. 22:13.
Citera
2014-01-09, 22:15
Medlem
Först så ger han mig 20k och nu lyckas jag få han att ge mig 15k till. Satan vad IQ:n på scammare är fruktansvärt låg.
Citera
2014-01-09, 22:24
Medlem
haammpes avatar
Kan man inte tradea spelare från ps4a till ps3?
Fick låna ronaldo av en polare förut och nu skulle jag ge tillbaka honom men de står " Transfer offers can only be made between friends"

Vi är vänner och allt på psn, han kan skicka över spelare till mig men inte jag till honom...
Citera
2014-01-09, 22:26
Medlem
zacattacks avatar
Vem tar sista platsen?

http://www.futhead.com/14/squads/4924883/

IF Matuidi eller IF Moutinho? SIF Rodriguez?
Citera
2014-01-09, 22:28
Medlem
Någon mod borde verkligen fixa så att alla dessa frågor angående TOTY osv kommer på första sidan i en stor spoiler så folk kan gå in där och läsa (inklusive jag).

Tack för svaren angående 100k packen Blir nog att köpa 3-4 st faktiskt, ska fan få ihop cash för mitt drömlag!
Citera
2014-01-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Där ser man! Ja, han verkar väldigt bra för sitt pris.

E: När bör jag inhandla ibra?

Efter at tv galan varit och, då är största droppen, men kolla antalet auktioner och pris på han mm.
Men själv kommer jag kolla consumables, säg att du köper såna för 5-600 k istället för zlatte.
Vist du får vänta 3-4 veckor men du kommer kunna köpa minst 3 zlattar efter 4 veckor om du satsar
500k på x-box i alla fall. Det är ju bättre än att tjäna 3-500k p en spelare
Citera
2014-01-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zacattack
Vem tar sista platsen?

http://www.futhead.com/14/squads/4924883/

IF Matuidi eller IF Moutinho? SIF Rodriguez?
IF Moutinho! Bra både offensivt samt defensivt tillskillnad från de andra två.
Citera
2014-01-09, 22:38
Bannlyst
Då jag med största sannolikhet är en av FUT-historiens sämsta lagbyggare någonsin när det kommer till hybrider brukar jag inte ens orka försöka med dessa. Alltså brukar det istället helt enkelt bli ett lag med alla från samma liga, eller ett med alla från samma land.

Idag bestämde jag mig dock för att testa på en hybrid, och till min stora förvåning blev jag fan rätt nöjd med resultatet! Såhär ser det ut: http://www.futhead.com/14/squads/518692/
Vad tror ni?
Laget är tänkt att agera andralag när TOTY anländer Alla pjäser känns fan rätt tunga! Gillar skarpt de två defensiva jättarna, DDR och Yaya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in