2014-01-09, 21:27
Medlem
Linkaans avatar
Någon som har spelat med Sirigu och har tankar kring honom?
Citera
2014-01-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Någon som har spelat med Sirigu och har tankar kring honom?
Han är och kommer alltid vara fruktansvärt bra för mig. Han har bra utkast också. Gillar herrn, bra för hybrids, high-rated och grymt bra och såklart: billig.

Vill att några svarar mig nu. En kille skrev på KIK på luren och frågade om jag ville ha Ibra. Jag sa visst (visste vad som skulle ske näst) och när han sa att han behövde lösenord så sa jag "Hm.. kan du inte köpa en spelare för typ 20k så jag vet att du är legit och ingen scammer? För scammers skulle aldrig köpa en spelare för 20k ju, eller hur?". Jag hade photoshoppat in att jag hade Messi, Ronaldo, IF Ribery, Ribery NIF och Xavi så han köpte den direkt.

Är det fittigt eller är det rätt åt han?
Citera
2014-01-09, 21:39
Medlem
Woooqes avatar
vem hade ni använt som CM i detta laget http://www.futhead.com/14/squads/4921732/ och varför? IF Fernandinho eller Nasri
Citera
2014-01-09, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Han är och kommer alltid vara fruktansvärt bra för mig. Han har bra utkast också. Gillar herrn, bra för hybrids, high-rated och grymt bra och såklart: billig.

Vill att några svarar mig nu. En kille skrev på KIK på luren och frågade om jag ville ha Ibra. Jag sa visst (visste vad som skulle ske näst) och när han sa att han behövde lösenord så sa jag "Hm.. kan du inte köpa en spelare för typ 20k så jag vet att du är legit och ingen scammer? För scammers skulle aldrig köpa en spelare för 20k ju, eller hur?". Jag hade photoshoppat in att jag hade Messi, Ronaldo, IF Ribery, Ribery NIF och Xavi så han köpte den direkt.

Haha, rätt åt honom!
Visa bilden på PM?

Vad tror ni IF Bonucci kommer kosta runt TOTY?
Xbox.
Citera
2014-01-09, 21:40
Medlem
Woooqes avatar
Citat:

rätt åt honom!!
Citera
2014-01-09, 21:44
Medlem
Linkaans avatar
Citat:

Härligt, hoppas att han levererar för mig också då! Tänkte testa honom i denna hybriden:
http://www.futhead.com/14/squads/5006531/

Tråkigt bara med Kompany som får 6 kemi.
Citera
2014-01-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
vem hade ni använt som CM i detta laget http://www.futhead.com/14/squads/4921732/ och varför? IF Fernandinho eller Nasri
Synd att det var LCM, annars hade jag tagit Dembele direkt! Men han har ju ingen vidare högerdoja tyvärr...
Hade tagit Fernandinho över Nasri pga hans defensiv och workrates. De tre där framme klarar sig ändå.
Citera
2014-01-09, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Härligt, hoppas att han levererar för mig också då! Tänkte testa honom i denna hybriden:
http://www.futhead.com/14/squads/5006531/

Tråkigt bara med Kompany som får 6 kemi.

David Luiz?
Citera
2014-01-09, 21:50
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Synd att det var LCM, annars hade jag tagit Dembele direkt! Men han har ju ingen vidare högerdoja tyvärr...
Hade tagit Fernandinho över Nasri pga hans defensiv och workrates. De tre där framme klarar sig ändå.
haha det får jag hoppas kör nog på Fernandinho! tror du att det kan bli ett problem att alla 3 där framme har H/L ?
Citera
2014-01-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
http://www.futhead.com/14/squads/5005302/

Mitt lag till pricedroopen! Undrar hur balansen är egentligen på mittfältet kanske lite för offensivt men tror Gustavo kan hålla ihop defensiven. Kommer va en dröm att få spela med ROBBEN!! <3
Tänker att eftersom Robben har low defensiv workrate så kompenserar Gundugan upp på den sidan och Reus hjälper Götze med sin M på hans sida!

Hur mycket FIFA points brukar 100k packen kosta?

Om jag kommer ihåg rätt så är det INTE 100k pack under TOTY, vare sig 12 eller 13 var det det
Eller har jag kommit ihåg helt fel? Ton som är tvärsäker kan ju svara. Bra för alla att veta
Citera
2014-01-09, 21:51
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
David Luiz?

Där sa du något!

Stort tack!
Citera
2014-01-09, 21:54
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Är det bara jag som inte can vinna matcher i säsoner helt plötsligt? I turneringar vinner jag men totalt omöjligt i säsonger. Har 12 raka förluster i säsonger nu.

Sluta håll in R1/RB medspelarassistans knappen för mycket och försvara man mot man. Lätt att hamna i R1/RB fällan. En chansning på ditt problem bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in