Citat:
Ursprungligen postat av
Guuyfawkes
Det som var min poäng. Att paow är lös. 'Nuff said.
Jag skulle säga, sammanfattningsvis, att du har en hel del rätt om Paow men du har också en hel del fel om Jeppe. Han spelade bra och styrde en hel del men du missar hans svagheter. Det är uppenbart att han inte bara playade Paow han hade känslor även om de tog slut snabbt när han kom hem. Han sitter dessutom i flera scener och gråter som en liten flicka. Men du menar kanske att det är spel också?
Han är urtypen för en svag människa med extremt dålig självkänsla. Jag tror på Paow när hon säger att han är extremt svartsjuk och krävande. Man ser det på honom. Han lyser svaghet.
Nä, jag gillade Jeppes spel fram tills det han spelade ut Samir. Där tog makten slut och alla insåg vad han gjorde, därför blev han också utspelad av Niklas som tog på sig kronan och kungstiteln. Jag tror inte Jeppe kan ta sig tillbaka med samma makt, ens om han kommer tillbaka i programmet.
För övrigt. Jag tyckte Jeppe såg väldigt sårig ut i ansiktet under Studio Paradise.
Däremot är jag inte alls övertygad om att han var tjackad eller colad under inspelningen. Däremot stressad över relationssnacket. Han var lugn i början men sedan när frågorna rörda relationen blev han mer och mer stressad.
Det är väl ingen studiopublik i Paradise, han måste ha haft nån polare med sig, uppenbarligen för att han inte pallade att vara en man nog att gå dit själv.
Jeppe är slut nu. Det som återstår är pubjobb, droger och dåliga flickor. Helt okej iofs :-)