2014-01-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddsaren
Haha har ni sett Paows blogg? Hon sågar Jeppe, Fröidh och programledaren helt brutalt

Haha, pinsam människa. Säger mer om henne som person när hon gör sina påhopp än vad det säger om Salvan, Jeppe och Fröidh.
Citera
2014-01-09, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guuyfawkes
Hahahah. Kom igen. Lärde hon känna Jeppe ens innan hon låg med han? Nej, precis.

Hon fick precis vad hon förtjänade. Hon hoppade på han för han hade statusen. Hon föll för han eftersom hon vart playad. Vilket hon och du är för korkade för att inse.

Jävla white knight. Gtfo.

Japp. Bästa spelaren där inne.

Har aldrig tyckt om "Paow", och gillar inte att välj parti i detta heller men hur pass insatt är du i hur mycket dom pratat/känner varann?
Dom klipper in en dag i typ 45 min, sitter du då och tror att detta är typ sammanställningen av hur mycket dom känner varann?

Att Paow är lös vet vi, men att tro att "Jeppe" är nån slags ph-hjälte som ligger steget före är ju rent av larvigt. De är båda samma skrot och korn, inte en chans att han "playat" henne hela tiden. Aldrig i livet.
Citera
2014-01-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eljox
Har aldrig tyckt om "Paow", och gillar inte att välj parti i detta heller men hur pass insatt är du i hur mycket dom pratat/känner varann?
Dom klipper in en dag i typ 45 min, sitter du då och tror att detta är typ sammanställningen av hur mycket dom känner varann?

Att Paow är lös vet vi, men att tro att "Jeppe" är nån slags ph-hjälte som ligger steget före är ju rent av larvigt. De är båda samma skrot och korn, inte en chans att han "playat" henne hela tiden. Aldrig i livet.

Det som var min poäng. Att paow är lös. 'Nuff said.
Citera
2014-01-09, 11:12
Medlem
Någon som vet vad låten heter på avsnitt 18? Den börjar vid tid 10:39.

För övrigt håller jag med dom andra att Jeppe kändes påtänd på Studio Paradise, När han väll börja prata slutade han inte först han hade pratat klart.
Citera
2014-01-09, 11:34
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryl
Någon som vet vad låten heter på avsnitt 18? Den börjar vid tid 10:39.

För övrigt håller jag med dom andra att Jeppe kändes påtänd på Studio Paradise, När han väll börja prata slutade han inte först han hade pratat klart.

Vem fan var det Jeppe satt och stirrade ut och flinade mot bakom kamerorna hela tiden?
Citera
2014-01-09, 11:56
Medlem
Arthur.Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eljox

Exakt. Ett tecken på det är vad han skrev på spegeln till henne när han åkte ut, hade allt varit för att manipulera henne vore det där helt överflödigt. Jag tror snarare Jeppe har insett hur tofflig han var i programmet och snackade på det här sättet enbart för att 1. Paulina gjort honom till åtlöje på sin blogg och i programmet och 2. Han vill fortsätta få high-fives på götgatan.
Citera
2014-01-09, 12:09
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:

Förklara hur du tänker när paow är lös för att hon ligger med Jeppe men inte vice versa?
Citera
2014-01-09, 12:25
Medlem
MickelMacks avatar
För fan Jeppe var ju en av de roligaste och mest underhållande att kolla på.. Ut med han tönten Tobbe eller Mia/Anja för dom är så jävla tråkiga och mesiga..
Citera
2014-01-09, 12:27
Medlem
kruegers avatar
Varför tjatar Emelie hela tiden om hur många gram fake-boobs hon har? ALLA vet det redan. That's old news och det börjar bli patetiskt att hon måste hävda sig hela tiden.

Varför Anja är sur, på Samir för att han (enligt henne) kollar in alla tjejer i huset, fattar jag inte. Är hon kär och svartsjuk eller vad är det frågan om? Kan inte hästen glömma och gå vidare?

Jag tyckte att AK beteende i de två senaste avsnitten varit otroligt barnsligt. Får dåliga vibbar av henne. Hon sa ju faktiskt att det var Anja som sagt att Aina har känslor för Niklas. Klart att Aina ifrågasätter detta påstående för Anja? Hur dum är AK egentligen? Aina ska väl för fan inte behöva dubbelkolla alla AKs påståenden innan hon agerar. AK får stå för det hon sagt och inte lägga skulden på Aina. Shit alltså, vet inte om det ligger mer bakom historien som vi tittare ej fått se...men det var skönt att hon åkte ut faktiskt.
Citera
2014-01-09, 12:40
Medlem
shitwreckeds avatar
Jeppe är ett typisk exempel på osäker kille som vill ha kontroll på allt runtikring sig, inklusive tjejen han är ihop med/ligger med. Såg någon överhuvudtaget hur han betedde sig i Studio-programmet? Att folk poängterar att Paow är sk "lös" är ju ert egna problem med människosyn. Om ni tänker riktigt noga så har två människor sex= det är inte bara hon som är "lös". De båda hade säkert någon typ av förälskelse för varandra. Hon har ju klart gått vidare eftersom att hon vet vilken sliskig person han är. Vilket i sig visar på att hon har större integritet än honom. Förutom att försöka styra paow i beteende så har han med sig en fangirl/polare whatever att backas upp av, för att han inte klarar av att paow är i samma studio. Hur tufft är det egentligen?
Citera
2014-01-09, 13:08
Medlem
Vindens avatar
Citat:

Jag skulle säga, sammanfattningsvis, att du har en hel del rätt om Paow men du har också en hel del fel om Jeppe. Han spelade bra och styrde en hel del men du missar hans svagheter. Det är uppenbart att han inte bara playade Paow han hade känslor även om de tog slut snabbt när han kom hem. Han sitter dessutom i flera scener och gråter som en liten flicka. Men du menar kanske att det är spel också?

Han är urtypen för en svag människa med extremt dålig självkänsla. Jag tror på Paow när hon säger att han är extremt svartsjuk och krävande. Man ser det på honom. Han lyser svaghet.

Nä, jag gillade Jeppes spel fram tills det han spelade ut Samir. Där tog makten slut och alla insåg vad han gjorde, därför blev han också utspelad av Niklas som tog på sig kronan och kungstiteln. Jag tror inte Jeppe kan ta sig tillbaka med samma makt, ens om han kommer tillbaka i programmet.

För övrigt. Jag tyckte Jeppe såg väldigt sårig ut i ansiktet under Studio Paradise.
Däremot är jag inte alls övertygad om att han var tjackad eller colad under inspelningen. Däremot stressad över relationssnacket. Han var lugn i början men sedan när frågorna rörda relationen blev han mer och mer stressad.
Det är väl ingen studiopublik i Paradise, han måste ha haft nån polare med sig, uppenbarligen för att han inte pallade att vara en man nog att gå dit själv.

Jeppe är slut nu. Det som återstår är pubjobb, droger och dåliga flickor. Helt okej iofs :-)
Citera
2014-01-09, 13:13
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur.Dent
Exakt. Ett tecken på det är vad han skrev på spegeln till henne när han åkte ut, hade allt varit för att manipulera henne vore det där helt överflödigt. Jag tror snarare Jeppe har insett hur tofflig han var i programmet och snackade på det här sättet enbart för att 1. Paulina gjort honom till åtlöje på sin blogg och i programmet och 2. Han vill fortsätta få high-fives på götgatan.

Exakt. Han är rädd om titeln som kungen av Götgatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in