2014-01-04, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WafffenSS
Per Nielsen Mariestad Golf1?

http://www.google.se/imgres?sa=X&biw=1366&bih=666&tbm=isch&tbnid=UCb9uj 2Z3E9NSM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk1&docid=OkiABAigeDzL0M&imgurl=ht tp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3e/Vw_golf_1_v_sst.jpg&w=800&h=600&ei=KhXIUoCUKKWK4gS _2IG4Cg&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:102&iact=rc&p age=1&tbnh=181&
tbnw=241&start=0&ndsp=10&tx=156&ty=79

Per Nielsen Mariestad foto. Jonas Prytz Jobbar kompis Elektrolux Mariestad 92.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4621931445366&set=p.4621931445366&t ype=1&source=11
Klart intressant att ta del av vilka bilar vissa personer hade tillgång till vid det aktuella tillfället. Då ställer jag osökt dig WaffenSS frågan: Är det bekant för dig om Patri* Tan*/Patric* Vesté* hade tillgång eller ägde en bil vid den aktuella tidpunkten?

Slutligen så påminner jag dig om en fråga som du konsekvent "glömmer" att besvara:

Nu är det önskvärt att du besvarar mina frågor om Patri* Tan*/Patric* Vesté* förehavanden den aktuella natten. Har Patri* Tan*/Patric* Vesté* alibi? Vad består i så fall detta av?

För varje gång som du undviker att svara på den här frågan så ter sig ditt agerande alltmer suspekt ut.
Citera
2014-01-04, 16:48
Medlem
WafffenSSs avatar
Jag ställde ett rakt svar på dina 10 frågor som du bestämt undviker svara på. Frågar igen.

Citat:
Citat:
ursprunglingen postat av RockRulle #7703

Ett av flera intressanta namn.

Säger inte mycket om vad som har hänt Helena.

Dessa uppgifter är kontrollerade av Polisen, så vad kan jag säga?

Opeln är klart intressant.

Det har jag ingen uppfattning om.

Eftersom att det är ett obekräftat rykte så kan jag inte värdera det.

Intressanta uppgifter som jag är helt övertygad om att Polisen har följt upp och utrett.

OK. 10 frågor.

1. flera intressant namn?
Göteborgspolisen 2008. klockor som ringer?

2. Vad som har hänt Helena Korvkiosken är intressant, varför vifta bort diskussionen Korvkiosken?

3.Helena gå förbi bankomaten nedför gatan förbi butiken Duka mot Marieholmsbron är diskuterbart.
Varför vifta bort diskussionen Helenas promenad till trygga hemmet Ekudden.?

4. Jonas prytz 3-4 kompisar Hotellet Mariestad.
Ett par kompisar Prytz intresserade av Helena men det blev inget. varför vifta bort diskussionen Prytz kompisar hotellet?

5.Rykten Jonas prytz drog från Mariestad. Rykten Per Nielsen Mariestad drog från Mariestad. Per Ullberg försvann veckor efter försvinnandet. Uppgifter kontrollerade.
Stämmer detta? Ja eller Nej.

6. Jonas prytz Opel 86.
Diskuterbart.

7.Per Nielsen Mariestad golf1.
Klart du kan värdera det. Varför vifta bort golf1? Polisen intresserad golf1,2. Diskuterbart.

8. Jonas Prytz Mariestad eventuella båt Ekudden.
varför vifta bort diskussionen båten Ekudden?

9. Prytz kompisar såg Helena ensam efter Marieholmsbron Mariestad.
Varför vifta bort resonemanget? döljer du något?

10. Påkörningsolyckan Ekuddenvägen uppgifter prytz67 Helena tråden.
Vadå följt upp och utrett?

Citat:
21 år är en lång tid att gå och tiga om ett mord försvinnande oavsett hur härdad du är RockRulle.

Ser en kick.
Vill du ha uppmärksamhet?
DU vet vad som hänt Helena Andersson. Gillar uppmärksamheten och spänningen.

Svara på 10 frågor please.
Citera
2014-01-04, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WafffenSS
Jag ställde ett rakt svar på dina 10 frågor som du bestämt undviker svara på. Frågar igen.

OK. 10 frågor.

1. flera intressant namn?
Göteborgspolisen 2008. klockor som ringer?

2. Vad som har hänt Helena Korvkiosken är intressant, varför vifta bort diskussionen Korvkiosken?

3.Helena gå förbi bankomaten nedför gatan förbi butiken Duka mot Marieholmsbron är diskuterbart.
Varför vifta bort diskussionen Helenas promenad till trygga hemmet Ekudden.?

4. Jonas prytz 3-4 kompisar Hotellet Mariestad.
Ett par kompisar Prytz intresserade av Helena men det blev inget. varför vifta bort diskussionen Prytz kompisar hotellet?

5.Rykten Jonas prytz drog från Mariestad. Rykten Per Nielsen Mariestad drog från Mariestad. Per Ullberg försvann veckor efter försvinnandet. Uppgifter kontrollerade.
Stämmer detta? Ja eller Nej.

6. Jonas prytz Opel 86.
Diskuterbart.

7.Per Nielsen Mariestad golf1.
Klart du kan värdera det. Varför vifta bort golf1? Polisen intresserad golf1,2. Diskuterbart.

8. Jonas Prytz Mariestad eventuella båt Ekudden.
varför vifta bort diskussionen båten Ekudden?

9. Prytz kompisar såg Helena ensam efter Marieholmsbron Mariestad.
Varför vifta bort resonemanget? döljer du något?

10. Påkörningsolyckan Ekuddenvägen uppgifter prytz67 Helena tråden.
Vadå följt upp och utrett?
Svara på 10 frågor please.
Nu ska jag fatta mig kort WaffenSS.
Detta är hämtat från ditt senaste inlägg.
21 år är en lång tid att gå och tiga om ett mord försvinnande oavsett hur härdad du är RockRulle.

Ser en kick.
DU vet vad som hänt Helena Andersson. Gillar uppmärksamheten och spänningen.

Av vilken anledning pådyvlar du mig ett citat som aldrig har handlat om mig? Fatta nu att att du inte kan flytta fokus från Patri* Tan*/Patric* Vesté*.

Svara nu för din egen trovärdighets skull varför du så frekvent undviker att diskutera Patri* Tan*/Patric* Vestè*. Vad har du för problem med det precis som några andra här har. Du svarar här med motfrågor utan att besvara mina frågor till dig.

@ WaffenSS

Svara nu till att börja med på mina frågor beträffande Patri* Tan*/Patric* Vestén förehavavanden den aktuella kvällen/natten.

Gör du inte det så är din trovärdighet noll.
Citera
2014-01-07, 07:44
Medlem
Prinzezzans avatar
@ Wafffen SS

Du har skrivit så här, med adress RockRulle:

"21 år är en lång tid att gå och tiga om ett mord försvinnande oavsett hur härdad du är RockRulle.
Ser en kick.
DU vet vad som hänt Helena Andersson. Gillar uppmärksamheten och spänningen."

(Min fetmarkering.)

Eftersom du "vet" att RockRulle vet vad som hänt Helena, så skulle det vara intressant att få höra vad du vet om detta. Vad är det som du vet (?) som pekar mot att h*n skulle veta Helenas öde? Det måste ju finnas graverande saker, för man pekar ju inte ut någon om det inte finns bevis/starka indicier. Eller?
Citera
2014-01-08, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
@ Wafffen SS

Du har skrivit så här, med adress RockRulle:

"21 år är en lång tid att gå och tiga om ett mord försvinnande oavsett hur härdad du är RockRulle.
Ser en kick.
DU vet vad som hänt Helena Andersson. Gillar uppmärksamheten och spänningen."

(Min fetmarkering.)

Eftersom du "vet" att RockRulle vet vad som hänt Helena, så skulle det vara intressant att få höra vad du vet om detta. Vad är det som du vet (?) som pekar mot att h*n skulle veta Helenas öde? Det måste ju finnas graverande saker, för man pekar ju inte ut någon om det inte finns bevis/starka indicier. Eller?
Jag vill härmed klargöra att jag inte har någon anknytning varken till Mariestad eller några där boende. Jag har aldrig besökt Mariestad.

WaffenSS antydningar att jag på något sätt är inblandad i Helenas försvinnande tolkar jag enbart som en dåres försvarstal.
Citera
2014-01-08, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Jag har sett indikationer på att det kan finnas vittnesuppgifter (som förekommit tidigare i denna tråden) som skulle kunna härledas till begreppet "skyddande av brottsling".
(Nej, jag tänker inte precisera och berätta vilka de är).
I tråden förekommer knappast vittnesuppgifter snälla du. Kan du utveckla och framförallt förtydliga vad du menar?
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Det här fallet är så pass känsligt att visar det sig i framtiden att ngn lämnat falska vittnesuppgifter och det läcker ut till allmänheten, lär vederbörande person bli ungefär lika populär i Mariestad som Adolf Hitler är i Israel.
Så det vill jag starkt varna för.

Mvh
Gör ett nytt försök att uttrycka dig begripligt. På vilket sätt är det här fallet mer känsligt än andra ouppklarade försvinnanden?
Citera
2014-01-09, 10:37
Medlem
Jourhavandes avatar
Med tanke på alla diverse män som nämnts i tråden så kan man göra en telefonkatalog.Och var är den röda tråden? det gissas vilt utan resultat men det kanske är så man ska gå till väga.Vore intressant att få veta vad polisen tror och vem vågskålen väger över för om det finns misstänkta.
Citera
2014-01-13, 08:03
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Med tanke på alla diverse män som nämnts i tråden så kan man göra en telefonkatalog.Och var är den röda tråden? det gissas vilt utan resultat men det kanske är så man ska gå till väga.Vore intressant att få veta vad polisen tror och vem vågskålen väger över för om det finns misstänkta.

Vad polisen tror kan jag bara ana mig till. Visst kan man göra en telefonkatalog av alla nämnda namn men man kan skala bort majoriteten med en gång.

Om det vart normala grabbar som legat bakom Helenas försvinnande så är det en omöjlighet eftersom normala grabbar inte begår sådana brott.

Skulle det trots allt vart normala killar som tillfälligt fått någon knäpp (pga fylla knark etc) så hade dom åkt dit på ett eller annat sätt för dom hade gjort bort sig eller inte klarat av att hålla käft.
Citera
2014-01-13, 22:09
Medlem
Ahh tycker nog att pj p.ytz ska under lupp igen så som han stryker omkring i området kring johannesberg numera
Citera
2014-01-14, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hankatten2
Ahh tycker nog att pj p.ytz ska under lupp igen så som han stryker omkring i området kring johannesberg numera

http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=Mariestad+Johannesberg &geo_area=&from=#1389670153000
Gul markering 1) Johannesberg
Stockholmsvägen,Solgläntevägen Komposten, IS-stadion Carlbecksvägen, Skogskapellet Östra begravningsplatsen, Hasselbacksvägen stora gläntan?
Citera
2014-01-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hankatten2

Vad har du för information eller indicier som antyder att Pry*z skulle vara inblandad?
Vad har Johannesbergsområdet med Helenas försvinnande?
Citera
2014-01-14, 21:30
Medlem
Ett exempel på en våldtäktsman som lockat till sig kvinnor igenom att erbjuda dem skjuts! Står att han var på flykt i USA och Europa i många år. http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Kelly_(rapist)

Extremt långsökt, men tycker i vart fall att det låter lite intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in