2014-01-08, 23:00
Medlem
Oformads avatar
Skulle någon kunna klargöra två saker för mig, jag har uppenbarligen inte kollat tillräckligt intensivt...

Varför tyckte Aina att AK stabbade henne? Visst att hon skulle ta Nicklas, men det är ju bara förväntat. Vad är det egentligen Aina bråkar så mycket om...

Och Varför blev Anja så sur på Samir? Fattade ingenting... Hon verkar ju få ett totalt psykbryt utan anledning, vad missade jag?

Förövrigt känns det ju som att Tobias ligger överlägset bäst till, nu lär väl Mia, Anja och Aina ha honom som egentligt förstaval. + kanske även Emelie? Sjukt.
Senast redigerad av Oformad 2014-01-08 kl. 23:02.
Citera
2014-01-08, 23:00
Medlem
Nu så ska Fröidh, Joppe och Niklas suga varandras kukar och ta varandra i 2an!

Emelie... Boll i fittan? Henne vill man inte röra i med tång ens.
Citera
2014-01-08, 23:01
Medlem
Nu kan man tjatta med Jeppe! Kan någon länka dit för hittade inte på tv3.se :/
Citera
2014-01-08, 23:02
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Skrattade som fan när Samir sa "skippa dit terapisnack nu Emelie" haha så roligt!!
Citera
2014-01-08, 23:03
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
Och hon kan verkligen inte tänka för egen maskin, att hon trodde att Niklas skulle välja henne före AK
Nåja, inte helt otänkbart att Niklas kanske skulle kunna återgälda henne en tjänst med tanke på att hon valde honom framför 50 000 kronor vilket var ganska osjälviskt gjort...
Citera
2014-01-08, 23:04
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Varför tyckte Aina att AK stabbade henne? Visst att hon skulle ta Nicklas, men det är ju bara förväntat. Vad är det egentligen Aina bråkar så mycket om...

Och Varför blev Anja så sur på Samir? Fattade ingenting... Hon verkar ju få ett totalt psykbryt utan anledning, vad missade jag?

AK visste att hon skulle åka ut, och AK sa ungefär "Aina... gå o vinn nu med Niklas" . O sen när hon kom tillbaka var väll Aina för dum i huvet för att förstå att AK är Niklas första hands val.. Endast det. Hon verkar inte kunna tänka logiskt, nej.

Tror att Anja blev sur för att hon tror att Samir "spanar in andra tjejer", vilket jag verkligen inte tror är fallet. Tror att Anja har sjukt svårt att lita på Samir, och blir svartsjuk och liksom fantiserar fram saker som inte är sanna.
Citera
2014-01-08, 23:07
Medlem
Emelie är riktigt vidrig alltså.. Måste visa hennes tuttar 24/7 för att hävda sig. Lång, platt rumpa och silikonpattar.
Citera
2014-01-08, 23:09
Medlem
Kan ingen kasta bajs i Anjas ansikte, börjar bli så jävla trött på henne. Samir dansa och hon börjar lacka. Hon tror hon äger honom.

Aina är grym, skönt att den där norrländska horan åkte, jävla attityd hon hade när hon åkte också.
Citera
2014-01-08, 23:09
Medlem
Bra att Niklas är kvar, han valde och agerade helt rätt under veckans gång. Det går inte heller att skylla på honom då han bara agerade för att kunna vara kvar.

Hoppas innerligt att det kommer in någon trevlig (och gärna snygg) brud nästa vecka för just nu så AVSKYR jag alla tjejerna i huset. Speciellt Aina och Anja som milt sagt är helt körda i huvudet och dessutom grymt fula.

Niklas ligger illa till just nu men jag tror ändå att han har bra chans. Först och främst om det kommer in en ny tjej, men jag tror även att Emelie och Anja möjligtvis skulle kunna byta partner.
Citera
2014-01-08, 23:12
Medlem
Många verkar ogilla Aina. Jag ogillade henne i början men börjar gilla henne mer och mer! Mia ser man inte mkt av, paow var med jeppe, Anja är ok, Emelie kan jag inte säga så mkt om. fröjdh har varit osynlig denna vecka, Joppe gör inte mkt, Tobbe är utfyllnad. PH skapad ju av Aina, Samir o Nicklas!
Citera
2014-01-08, 23:17
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
AK visste att hon skulle åka ut, och AK sa ungefär "Aina... gå o vinn nu med Niklas" . O sen när hon kom tillbaka var väll Aina för dum i huvet för att förstå att AK är Niklas första hands val.. Endast det. Hon verkar inte kunna tänka logiskt, nej.

Tror att Anja blev sur för att hon tror att Samir "spanar in andra tjejer", vilket jag verkligen inte tror är fallet. Tror att Anja har sjukt svårt att lita på Samir, och blir svartsjuk och liksom fantiserar fram saker som inte är sanna.

Tack för svaret! Dags att ge upp hoppet om mänskilghete då?
Citera
2014-01-08, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Många verkar ogilla Aina. Jag ogillade henne i början men börjar gilla henne mer och mer! Mia ser man inte mkt av, paow var med jeppe, Anja är ok, Emelie kan jag inte säga så mkt om. fröjdh har varit osynlig denna vecka, Joppe gör inte mkt, Tobbe är utfyllnad. PH skapad ju av Aina, Samir o Nicklas!

Det är märkligt hur människor kan vara så annorlunda. Aina blir bara mer och mer pest ju längre detta lider, knappt underhållande längre.
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-01-08 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in