2014-01-08, 00:29
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Hur många lägenheter/hus finns det att köpa som har 10- bilars garage?

Alla som kostar mer än 200k har 10garage. Räkna får du göra själv eller googla "amount of 200k apartments gta v" eller nåt.

Enklast att räkna är det om du går in i telefonen och öppna den där mäklarsidan så ser du alla över 200k ganska lätt
Citera
2014-01-08, 01:28
Medlem
tradarwilles avatar
Nu lägger jag fan ner GTA BUGGLINE för ett tag.

Blev precis av med min fullt moddade Phoenix av en "herre" med ultraviolett röst gissningsvis 14 år.

Han åkte runt o jagade efter kreti och pleti med sin stridsvagn, han stöter givetvis på mig
i nån mörk gränd där jag åker o letar lättklädda kreatur som vill åka med mig på ett strög.

Blev givetvis sprängd ner jag till min förvåning ser att det står "Your personal vehicle was destroyed, you better buy car insurance next time your dumb foul bla bla bla bla"

Nu har den ju varit försäkrad sen dag 1 så till er övriga kan jag ju bara säga att kolla innan ni åker ur garagen med era finaste bilar så att den är försäkrad. Så ni inte blir av med era också, SUCK.

med icke v.h Tradarwille
Citera
2014-01-08, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille

Blev precis av med min fullt moddade Phoenix av en "herre" med ultraviolett röst gissningsvis 14 år.

Han åkte runt o jagade efter kreti och pleti med sin stridsvagn, han stöter givetvis på mig
i nån mörk gränd där jag åker o letar lättklädda kreatur som vill åka med mig på ett strög.

Blev givetvis sprängd ner jag till min förvåning ser att det står "Your personal vehicle was destroyed, you better buy car insurance next time your dumb foul bla bla bla bla"

Nu har den ju varit försäkrad sen dag 1 så till er övriga kan jag ju bara säga att kolla innan ni åker ur garagen med era finaste bilar så att den är försäkrad. Så ni inte blir av med era också, SUCK.

med icke v.h Tradarwille

Jag har läst mig till att det är främst plats 1(längst bort i vänstra hörnet) i garaget som buggar med försäkringen.
Jag har själv blivit av med en bil som stod där, så nu kollar jag extra noga innan jag kör ut just den!

Helt klart tråkigt, men det drabbade inte mig så hårt då jag har pengar så det räcker. :-)
Citera
2014-01-08, 08:32
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Då har jag äntligen börjat lira GTA Online efter att ha varvat Story Mode för andra gången. Vad gäller med Crews? Skulle vara kul att lira med några seriösa typer. Free Roam världen blev precis som jag antagit, en massa utrikiska p12or som lever rövare och skriker sig hesa på sina värdelösa headsets. Finns det servrar med ordentligt folk eller hur funkar det?
Citera
2014-01-08, 08:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag har läst mig till att det är främst plats 1(längst bort i vänstra hörnet) i garaget som buggar med försäkringen.
Jag har själv blivit av med en bil som stod där, så nu kollar jag extra noga innan jag kör ut just den!

Helt klart tråkigt, men det drabbade inte mig så hårt då jag har pengar så det räcker. :-)

Det stämmer, jag har blivit av med min cheetah 4 gånger nu, och den står längst upp till vänster.

som "tur" är har jag 1.970.000.000 kvar..
Citera
2014-01-08, 09:49
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Det stämmer, jag har blivit av med min cheetah 4 gånger nu, och den står längst upp till vänster.

som "tur" är har jag 1.970.000.000 kvar..

Japp, det är precis som du säger bilplats nummer 1 det gäller.

Har tyvärr kämpat ihop varenda dollar jag lagt på mina bilar.

Inte lyckats få några pengar heller..

Du får dela med dig lite nu Kurt-Beritz
Citera
2014-01-08, 10:17
Medlem
AlmondStorms avatar
Citat:

nä fan gör inte det! jag har stålar som jag gärna delar med mig av! mitt "crew" verkar har gått vidare till andra spel, så lirar du PS3 så skicka ett PM med namn så ser vi till att du får tillbaka bilarna, så kör vi ut på dom kurviga landsvägarna och lever rövare!

Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Då har jag äntligen börjat lira GTA Online efter att ha varvat Story Mode för andra gången. Vad gäller med Crews? Skulle vara kul att lira med några seriösa typer. Free Roam världen blev precis som jag antagit, en massa utrikiska p12or som lever rövare och skriker sig hesa på sina värdelösa headsets. Finns det servrar med ordentligt folk eller hur funkar det?
Jag har ett crew som du gärna får joina om du lirar ps3 =) går att söka och joina vänner eller crew members, men själva servern man hamnar på är slumpad

Kan f.ö säga att det bästa som finns är att antingen jaga folk med buzzard-helikopterns raketer, många fina jakter man varit med om!

Eller att ta sin cheetah (bäst balanserade bilen enligt mig) eller entity fx (något för lätt vikt/för lite downforce, men en jävla slägga i magen när man drar på) och gasa runt på landsvägarna i kullarna ovanför stan =)
verkar inte va många som kör missions längre, lite tråkigt =/
Citera
2014-01-08, 14:21
Medlem
När kommer Version 1.09 ? Mvh
Citera
2014-01-08, 16:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Japp, det är precis som du säger bilplats nummer 1 det gäller.

Har tyvärr kämpat ihop varenda dollar jag lagt på mina bilar.

Inte lyckats få några pengar heller..

Du får dela med dig lite nu Kurt-Beritz

Om du säger hur jag gör, så delar jag gladeligen med mig av mina pengar till er.
Citera
2014-01-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Skulle också gärna vilja veta detta... Går ju att stänga av i free roam genom hålla inne Select sen gå ner till Chat men man verkar inte komma undan skiten när man är ute på jobs/races
Start - Online - Players - och muta folket som stör!
Citera
2014-01-08, 18:48
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Start - Online - Players - och muta folket som stör!
Går även att gå in i ett eget party så hör man inga röster från servern.
Citera
2014-01-08, 18:59
Medlem
Wertyms avatar
För att slippa folks röster så går det enklare att ändra via att hålla select-knappen (ps3) i rutan man får upp kan man välja voice chat och vilka som ska höras. har själv inställt på bara crew+Friends
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in