2014-01-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jepp (old)
du har helt rätt djuur.jag är fortfarande paranoid sen sist jag tog tjack och det va kanske för 5 månader sen ungefär.jag har slutat helt med tjacket iaf.jag varnar alla andra här från att ta sånt skit för förr eller senare så kommer ni också få en amfetaminpsykos det får alla nån gång och för vissa så går den aldrig över.

Håller inte med dig riktigt om att man aldrig ska ta det! :/

Visst, jag har nu kronisk röst hallusinos som jag behandlas för men det var för att jag var uppe i typ 11 dygn, gick o lade mig i 1 dygn och sedan körde på 11 dygn till och så kunde det fortsätta i något år. Då BRÄNNER man hjärnan och får en Psykos. För vissa kan det gå över men har man misshandlat sin hjärna som jag gjort så är det rena turen att jag ens kan tänka.. Jag rekomenderar en bra vila/sömn i några dygn innan man kör på igen.

Lagom är bäst!!!
Citera
2014-01-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gismo_X
Håller inte med dig riktigt om att man aldrig ska ta det! :/

Visst, jag har nu kronisk röst hallusinos som jag behandlas för men det var för att jag var uppe i typ 11 dygn, gick o lade mig i 1 dygn och sedan körde på 11 dygn till och så kunde det fortsätta i något år. Då BRÄNNER man hjärnan och får en Psykos. För vissa kan det gå över men har man misshandlat sin hjärna som jag gjort så är det rena turen att jag ens kan tänka.. Jag rekomenderar en bra vila/sömn i några dygn innan man kör på igen.

Lagom är bäst!!!

Alla kan inte greppa ordet lagom, långt ifrån alla...

Om någon har fått en psykos som gett den insikten att den inte ska ta skiten igen, så är det en bra insikt.

Tycker inte man ska föreslå att någon ska ta en drog öht...
Citera
2014-05-21, 17:11
Medlem
Enligt aftonbladet för ett tag sen analyserar psykiatrin Facebook statusar har nu kartlagt vem som är psykopat alternativt psykotisk tror hela landet är ett dårhus.

Jag har haft Riktig funktionell psykos i 8år så jävla häftigt så sett minns alt som om de vore i går nu har jag bara autokomunikation du vet talande tankar ur fan de nu går till får en tanke att tala i skallen normalt sätt tänka och prata genom munnen, special edition ++ en amfetamin psykos är en del av högutbilldningen jag fick min utan nått
Citera
2014-05-21, 17:14
Medlem
alla missbrukare är hög utbildade
Citera
2014-05-21, 17:14
Medlem
alla missbrukare är högutbilldade
Citera
2014-05-21, 17:20
Medlem
pund meck då är man högutbilldad hach lågutbilldad
Citera
2014-05-21, 17:29
Medlem
man måste va högutbilldad för att sno en bil blir så jävla avancerad så bara dom kan köra den
Citera
2014-05-21, 20:58
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackFromHell
alla missbrukare är högutbilldade
Man blir högutbildad av att bli missbrukare
Citera
2014-05-29, 04:04
Medlem
ja men då va man poppis