2002-03-19, 19:47
Medlem
Hur blir man? hur vet man? Vad är det?
Citera
2002-03-19, 20:02
amfetamin-psykos

Ja du det undrar jag med...man blir väll ledsen när ruset gått över och sedan manodeppresiv i måader för att så småning om göra avancerade repövningar med hjälp av halsen
Citera
2002-03-19, 21:29
Medlem
amfetamin-psykos

När du tror att telefonen är avlyssnad även din mobil. Du tror att personer omkring dig VET saker som du gjort trots att de inte vet - men du tror det, helt klart! Du tycker att andra ser snett på dig, viskar och pratar om dig. Du vågar inte gå ut bland folk för att alla tittar på dig. Förföljesemani. Du drar igen gardinerna för att det kanske är någon som ser in i din lägenhet. Du litar inte på någon, alla vill sätta dit dig, till och med dina vänner! Du känner dig MEST ENSAM I HEEEELA VÄRLDEN och livet är allmänt skit. Du vill ta livet av dig. Du blir tystlåten, sur och aggressiv mot dina vänner (som du förövrigt tror: INTE är dina vänner eftersom de vill sätta dit dig ;) Du kan bli våldsam mot andra eftersom du är kocko-i-huvudet just då!! Du håller dig gömd eller kör bärsärkagång i kvarteret... psykos.
Citera
2002-03-19, 23:19
äldre konto (old)
Ej medlem
amfetamin-psykos

jag lovar er ni vill inte få en sån!!!!!
Citera
2002-03-20, 01:17
Medlem
amfetamin-psykos

tjack?
-nej tack.
Citera
2002-03-20, 10:22
äldre konto (old)
Ej medlem
amfetamin-psykos

de e buggat överallt, ja vet ja har span på mig. de gömmer sig i brevlådan så ja kan inte hämta posten. ja litar inte äns på min hund som gått maskopi med securitas. mina kompisar är ute efter mig. crim har mig i sitt register. önskar jag kunde bli barn igen o börja om på nytt.
Citera
2002-03-20, 11:41
äldre konto (old)
Ej medlem
amfetamin-psykos

Eller kan man ha det lika kul som mig.
Slutade med tjacket för jag trodde jag hade blivit meganojjig.
Lagom snopen blev man juh en månad senare. Två nära vänner lämnade mig, flickvännen gjorde slut, en anhörig försökte göra självmord, jag fick sparken från jobbet.
Vetifan, men nu börjar jag inte med skiten igen, men konstigt att allt fungerade bättre med en dos då o då.

Livet är ironi.
Citera
2002-03-21, 05:48
amfetamin-psykos

dra en lina och bli lite nojjig vettja ;)
Citera
2002-04-05, 16:55
Medlem
amfetamin-psykos

Var i holland då jag fick min.
Blev total kaos, mer än 4000 personer på en camping stirrade på mig. Folk filmade mig, lös på mig med lampor. Skillnaden på de hallucinationerna är att dom är verkliga - det ser verkligen ut som det händer!

Jag hörde mitt sällskap prata skit om mig konstant.

Efter att amfetaminet slutat verka var jag ¨LIKA övertygad om detta i 3 dagar till. Jag slog folk med tältpinnar, skrek, jagade folk med mera.

I 3 månader kunde jag inte sitta på annat ställe än längst bak i bussen. Så fort någon skrattade så "visste" jag att det var åt mig.

Själv förstog jag att det var en psykos ca 2 veckor efter att det hände. Jag trodde att allt var verkligt. Jag har fortfarande lite svårt att tro att allt var i min psykos - och jag är mer paranoid nu än jag var innan.

Keep that in mind.
Citera
2002-04-05, 19:14
Medlem
amfetamin-psykos

du har helt rätt djuur.jag är fortfarande paranoid sen sist jag tog tjack och det va kanske för 5 månader sen ungefär.jag har slutat helt med tjacket iaf.jag varnar alla andra här från att ta sånt skit för förr eller senare så kommer ni också få en amfetaminpsykos det får alla nån gång och för vissa så går den aldrig över.
Citera
2002-04-06, 09:23
Medlem
amfetamin-psykos

Det gäller inte bara amfetamin, "tjack". Utan alla droger. Det är vanligare med psykoser på mdma, mda, mde än på a men de är alla olika "amfetaminer". Hasch-psykos, hasch-nojjor är mycket vanligt och det är samma sak.

Psykos som psykos...

Om du börjar misstänka dina kompisar, känner dig nere, känner dig ut-tittad, tror att du hör andra tala om dig osv... BYT MILJÖ ett tag, flytta hem till mamma och hjälp henne med trädgården och hemmet i en månad (du kommer fylla din morsas hjärta med livsglädje för 5 år framåt) eller säg till polarna som det är att du måste ligga lågt och återhämta dig.

Jyssta kompisar kommer att respektera det och finnas kvar eftersom alla som tar droger BÖR veta när det blir för mycket och hur det visar sig.

Tyvärr är det ofta en kompis som kommer att säga till dig att du börjar bli jävligt nojjig man inser det sällan själv, att man mår dåligt. Givetvis i olika grad av hur mycket man tagit och av vad och vem man är.

Vi strävar efter en drogliberal miljö - visa att vi kan hantera det! Ta inte mer än du klarar av och hamna aldrig i fel situationer! *flin* framför allt: sluta inte leva, skaffa en framtid och ha kul!

hmm... vad ska jag göra nu då?
Citera
2002-04-09, 15:02
Medlem
amfetamin-psykos

Been there, done that. Know what?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto