Finns det många crews med unga medlemmar i Sverige som ändå läger upp bra grejjer med kvalitet, typ 14-15 åringar? Känns taskigt av vissa här på forumet att dra alla unga över en kam, slår vad om att väldigt många i yngre kretsarna är duktigare än er som klagar
Har för mig att Appear la jävligt fina saker redan i den åldern, iof lagligt då men detta är snubben jag kom att tänka på.
Finns det många crews med unga medlemmar i Sverige som ändå läger upp bra grejjer med kvalitet, typ 14-15 åringar? Känns taskigt av vissa här på forumet att dra alla unga över en kam, slår vad om att väldigt många i yngre kretsarna är duktigare än er som klagar
Det tror jag inte. Har aldrig vart med om en 15-åring som lägger kvalitet.
Många blir väl intresserade runt moppeåldern och börjar lägga bra grejer runt bolagsåldern, så upplever jag det. Mig vetligen aldrig sett något riktigt bra av en riktigt ung målare