2014-01-06, 20:30
Medlem
Hur tungt är ruset? Är det som "andra delen" av ett tramadolrus (när tramadol blivit krypton i kroppen) eller är det "tyngre" som morfin/kodein/etylmorfin. Är det mest "body high" eller "head high"?
Citera
2014-01-07, 00:03
Medlem
zxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowhunter
Hur tungt är ruset? Är det som "andra delen" av ett tramadolrus (när tramadol blivit krypton i kroppen) eller är det "tyngre" som morfin/kodein/etylmorfin. Är det mest "body high" eller "head high"?

Ställer samma fråga, samt vilken morfin-medicin den är mest lik? Har ftt olika resultat på olika mediciner.
Citera
2014-01-07, 00:40
Medlem
Maltuss avatar
Citat:
Hur tungt är ruset?

Jag skulle jämföra det med kodein.
Citera
2014-01-07, 14:38
Medlem
GonerStoners avatar
Snorta detta var fan det värsta jag gjort.
FY FAN.

Liten uppdatering, efter en timma så börjar smärtan släppa och ett välmående inkomma.
MEN till er alla som ska testa, BOMBA och snorta inte för det var tamefan plågeri.

MVH.
Senast redigerad av GonerStoner 2014-01-07 kl. 15:10.
Citera
2014-01-07, 16:49
Medlem
Äter metadon dagligen mot smärta. 10 mg x 2 dagligen.. Kommer det ha någon påverkan på om jag skulle ta denna substans? Tänker då på om det skulle ge någon form av kors tolerans eller något..
Äter även oxynorm dagligen.. Man kan ju tycka att man redan har mediciner så att man klarar sig, men det hade kunnat vara kul att testa. Tack på förhand.
Citera
2014-01-07, 16:54
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarvarHarv
Äter metadon dagligen mot smärta. 10 mg x 2 dagligen.. Kommer det ha någon påverkan på om jag skulle ta denna substans? Tänker då på om det skulle ge någon form av kors tolerans eller något..
Äter även oxynorm dagligen.. Man kan ju tycka att man redan har mediciner så att man klarar sig, men det hade kunnat vara kul att testa. Tack på förhand.

Både metadon och oxynorm slår denna med hästlängder.
Dock har jag nyss fyllt på med cirka 100mg så det kanske tar sig.
Började lite vekt med cirka 70mg i näsan och dra åt helvetet vilken smärta.

Tycker det liknar kodein än så länge.
Får hoppas det ökar till tramadol eller dylikt efter påfyllning.

MVH.
Citera
2014-01-07, 18:27
Medlem
GonerStoners avatar
Imponerad på er som blir bäng på 50mg.
Har tagit cirka 250mg nu och känner mig väl lite halvgo.

Sista gången jag köper detta
Citera
2014-01-07, 22:27
Medlem
cbos avatar
tror ni detta är serotogent? som AH? eller en gammal hederlig opiat? hittar ingen information om detta. viktig skit när man går på SSRI att tänka på. vill inte ha denna skiten då jag håller på med en avtändning, vill bara ha en "utväg" om det verkligen verkligen krisar, skönt att tänka så tycker jag även om det är dumt. inga planer på att köpa somsagt men vill ändå veta, lugnar mig lite.

puss
Citera
2014-01-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
tror ni detta är serotogent? som AH? eller en gammal hederlig opiat? hittar ingen information om detta. viktig skit när man går på SSRI att tänka på. vill inte ha denna skiten då jag håller på med en avtändning, vill bara ha en "utväg" om det verkligen verkligen krisar, skönt att tänka så tycker jag även om det är dumt. inga planer på att köpa somsagt men vill ändå veta, lugnar mig lite.

puss

Man vet inte så mycket om verkningsmekanismen. Det är ju en RC.

Antingen är det en opioid-agonist eller opioid agonist-antagonist som buprenorfin. Dessutom verkar det vara en NMDA-antagonist. Eventuell serotonin-påverkan... Hm... Skulle säga att det är osäkert men osannolikt att den har serotonerg effekt.
Citera
2014-01-08, 13:41
Medlem
CoupDeGraces avatar
Fick igår hem en påse á ett gram av detta från SC. Ärligt talat så hade jag inga förväntningar alls utan tänkte mest att detta kunde boosta på min dagliga dos av Lyrica på 600mg.
Jag hade tänkt att starta på ca 100mg, är föredetta tung opiat missbrukare och har rätt hög tolerans.
Men när jag skulle dosera var jag i en lite stressig situation på en toalett med fullt av soc folk utanför, så jag fick i mig ungefär 400mg visade det sig(vägde hur mycket jag hade kvar idag). Efter ungefär en halvtimme blev jag småskön, som man blev på Kodein dom första gångerna. Men efter ca två timmar small det fan till, blev helt jävla sänkt! Kunde inte gå rakt överhuvudtaget, så fort jag satte mig så noddade jag iväg och min promenad hem som brukar ta fem min tog typ fyrtio minuter.

Skulle inte jämföra det med Oxy, då ruset inte var lika mjukt, utan snarare lite mörkt, men hur pass sänkt jag blev är definitivt i klass med Oxy. Mådde som en gud. Sov helt underbart och vaknade skönt efter bäng. Tog idag kanske 100mg och mår riktigt bra, ett lätt skönt opiat rus.

Ska testa dunka en dos i venen senare, återkommer med reslutat.

Betyg: 8/10
Citera
2014-01-08, 13:43
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Man vet inte så mycket om verkningsmekanismen. Det är ju en RC.

Antingen är det en opioid-agonist eller opioid agonist-antagonist som buprenorfin. Dessutom verkar det vara en NMDA-antagonist. Eventuell serotonin-påverkan... Hm... Skulle säga att det är osäkert men osannolikt att den har serotonerg effekt.

Skulle också tro att den påverkar NMDA. Ruset kändes mörkt på ett sätt som NMDA-preparat brukar kännas. Inte den ljusa mjuka opiat känslan.
Citera
2014-01-09, 00:04
Medlem
Maltuss avatar
Hur är avtändning på NMDA-substanser om man tar ofta? Värre än opi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in