2014-01-07, 11:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Tror du att MB, hans bil och hem hade blivit föremål för större undersökning om KJ haft vattentätt alibi efter 21 den fjärde?
Nej, det tror jag inte. Ett alibi hade inte gjort någon skillnad, mordet och dumpningen av kroppen någonstans kan ha skett före kl 21. Tror du?
Citera
2014-01-07, 11:43
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Borde va en vänsterhänt. Är MB eller AN vänsterhänta?

Och vad grundar du det på? KJ är f ö högerhänt.
Citera
2014-01-07, 11:44
Medlem
Nu visade ju RPU att han kan dömas till fängelse i alla fall.

Psykopat eller whatever..
Citera
2014-01-07, 11:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanLiTun
Blodspåren är med till visshet gränsande sannolikhet INTE planterade. Detta har gåtts igenom flera gånger i tråden.
Jag vet att det har gåtts igenom flera gånger, och oenigheten är total.
Citera
2014-01-07, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, det tror jag inte. Ett alibi hade inte gjort någon skillnad, mordet och dumpningen av kroppen någonstans kan ha skett före kl 21. Tror du?

Jag kan omöjligt hinna läsa alla teorier som florerat. Men jag har fått uppfattningen att KJ sagt att VB lämnade honom klockan 21 och det är då ni tror att MB plockade upp henne. Tror du att KJ ljuger om när VB lämnade hans hem? Varför gör han det i så fall?
Citera
2014-01-07, 11:47
Medlem
Skribent-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Mitt fetat/underlinjerat. KJ och MB är olika "typer". KJ är psykopat, så även MB förmodligen, och vissa signifikanta drag har de gemensamt. Ok ?

Källa på att han är psykopat? Din egna uppfattning är inte godtagbar källa.
Citera
2014-01-07, 11:49
Medlem
Citat:
Han har en personlighetsstörning, inte en psykisk störning/sjukdom. Han är med all sannolikhet psykopat. Diskutera inte inom områden du inte kan.

Om du nu kan detta område så kom med konkreta tecken på psykopati.
Citera
2014-01-07, 11:49
Medlem
Citat:
Mitt fetat/underlinjerat. KJ och MB är olika "typer". KJ är psykopat, så även MB förmodligen, och vissa signifikanta drag har de gemensamt. Ok ?

Vilka signifikanta drag avser du här?
Citera
2014-01-07, 11:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Jag kan omöjligt hinna läsa alla teorier som florerat. Men jag har fått uppfattningen att KJ sagt att VB lämnade honom klockan 21 och det är då ni tror att MB plockade upp henne. Tror du att KJ ljuger om när VB lämnade hans hem? Varför gör han det i så fall?
Det är fullt möjligt att han talar sanning, eller bara misstar sig på klockan. Men det har inget att göra med det vi diskuterar. Ett alibi efter kl 21 hade inte lett till att KJ avförts. Jag frågar igen, tror du att MB:s hem och fordon hade undersökts om KJ hade alibi efter 21? Jag svarade på din fråga, svara på min.
Citera
2014-01-07, 11:54
Medlem
Skönt att han kommer dömas till fängelse om det nu är kJ som gjort detta
Citera
2014-01-07, 11:54
Medlem
Eh, varför har AB en pixlad bild på tränaren istället för K.J?

http://bayimg.com/CAGBMAAfD
Senast redigerad av N.Y 2014-01-07 kl. 12:06.
Citera
2014-01-07, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är fullt möjligt att han talar sanning, eller bara misstar sig på klockan. Men det har inget att göra med det vi diskuterar. Ett alibi efter kl 21 hade inte lett till att KJ avförts. Jag frågar igen, tror du att MB:s hem och fordon hade undersökts om KJ hade alibi efter 21? Jag svarade på din fråga, svara på min.

Han måste då missta sig rätt ordentligt på tiden. Hur lång tid det nu kan ta att utföra detta? Ett par timmar?

Ja jag tror att polisen hade tittat mer på MB om KJ haft alibi efter 21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in