Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Detta var din ursprungliga fråga.
Nog för att jag är fantastisk men så pass fantastisk att jag är synsk och kan veta om mer frågor är jag inte.

Att du ställer mer frågor sen gör du ju enbart för att försöka styra bort fokus från det du hade fel om så att kritisera andras debatteknik är inte lämpligt alls när det kommer från dig.
Både DNA, familj, vänner och kollegor har bekräftat. Varför ska men ens fortsätta debattera med dig när förnekelsen är så blytung? Du saknar trovärdighet redan innan men efter detta....Ja du får slösa någon annans tid helt enkelt för det blir rätt tröttsamt när man inte får en enda vettig förklaring från er för något alls men själv tvingas länka till att trots att det är allmänkunskap för alla som är seriösa i debatten.
Fantastiskt, du är i sanning en liten åsna, frågan lyder har det bekräftas att hon står där i den bilden och hur, jag kan näpperligen tro att DNA visar att det är hon bilden. Men du menar alltså att utifrån den bilden så har vänner, kollegor och familj bekräftat att det är hon på en bild där man inte kan se ett ansikte eller i min mening om det är en människa?
Om du menar att jag inte gett en vettig förklaring är att jag motsäger mig fantasin hos 911 truth rörelsen visst så stämmer det, men om vi ska utgå från fakta och logik så har ett flertal försök få dig förstå hur saker hänger ihop.
Men jag kan väl använda din debattteknik och påstå att när din argumentation och stöd fär din tes sviktar så bangar du i diskussionen.