2014-01-06, 18:31
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Daisy gifts bl.a.
är det lätt att göra ett konto? kommer ihåg att jag tyckte det var krångligt när jag gjorde mitt många år sen dock men ändå
Citera
2014-01-06, 18:33
Medlem
antonaugustssons avatar
Ni som ör skillers? Hur trönar ni nör ni ska göra era finet nör ni spelar? Jag är mer en passningsspelare men när jag försöker skilla lite går det åt helvete. Några tips?
Citera
2014-01-06, 18:33
Medlem
gxflybabys avatar
Någon har köpt upp alla Balotelli IF kort eller är det bara min webapp som strular?
Citera
2014-01-06, 18:34
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Jag gör det, men då använder jag faktiskt båda. Självklart används det ena bra mycket mer än det andra.

Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Jag har fler än ett konto.

Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Frågan skulle nog snarare vara: Finns det någon som sitter på enbart ett konto?

Jag gjorde precis ett sido-konto. Har aktiverat allt och skrivit en säkerhetsfråga, trots det kommer jag inte in i webappen. Brukar det dröja lång tid innan det fungerar?

"To further secure your Ultimate Team account, we ask that you set up a Security Question and Answer on your console or PC."

Varit så i ett bra tag nu.
Citera
2014-01-06, 18:34
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
är det lätt att göra ett konto? kommer ihåg att jag tyckte det var krångligt när jag gjorde mitt många år sen dock men ändå
Nejdå, skaffa en ny mail och följ instruktionerna när du gör kontot på konsolen. Tar väl 5 min typ.
Citera
2014-01-06, 18:35
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Jag gjorde precis ett sido-konto. Har aktiverat allt och skrivit en säkerhetsfråga, trots det kommer jag inte in i webappen. Brukar det dröja lång tid innan det fungerar?

"To further secure your Ultimate Team account, we ask that you set up a Security Question and Answer on your console or PC."

Varit så i ett bra tag nu.
Något som är fel då. Säker på att du inte stavade fel på säkerhetsfrågan vid registreringen?
Citera
2014-01-06, 18:37
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Något som är fel då. Säker på att du inte stavade fel på säkerhetsfrågan vid registreringen?

Jag är helt hundra. Allt fungerar in-game och allt är aktiverat som det ska, tycker det är lite underligt att den tjatar om säkerhetsfrågan..
Citera
2014-01-06, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Pallar inte mer snart. Förlorar hela tiden nu nästan. Jag har 10 skott på mål han har 2 och ändå så vinner han. Det ända man möter nu för tiden är folk som har pace spelare ute på kanterna som bara matar inlägg och gör mål på nick, det går fan inte försvara sig mot.

Bara inse att det bästa du kan göra är att öva på avslut! Inget illa ment, suger själv på avslut och försöker nöta på träningsplan, tråkigt men viktigt om man vill vinna matcher.

Se till att ha långa mb:s med bra nick förmåga, försök läs när han gör en rusning och bryt innan han gör inlägget., ut med målvakten om du ser att inlägget kommer inom räckhåll. Skaffa snabba ytterbackar.
Öva, öva, öva

Sen är målvakten viktigare i år än förra året. Bra målisar enligt mig är neuer, Adler, handovich, Buffon, sirigou och check. De tycker jag verkligen klarar just hörnor inlägg så länge man inte går bort sig helt. Gärna med ett handskkort på.
Citera
2014-01-06, 18:38
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Nejdå, skaffa en ny mail och följ instruktionerna när du gör kontot på konsolen. Tar väl 5 min typ.
okej hur många konton har du? det första kontot kan inte försvinna om man gör ett till va? tack för svaret
Citera
2014-01-06, 18:41
Medlem
eribabsis avatar
Vilken arena gäller i år för att alltid ha sol?
Citera
2014-01-06, 18:44
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
okej hur många konton har du? det första kontot kan inte försvinna om man gör ett till va? tack för svaret
Har två. Nej det första försvinner inte.
Citera
2014-01-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Läs hela inlägget... Det han säger är att man ska köpa tillbaka spelarna billigare under TOTY om man vill investera till St Patricks.

Det gäller ju endast guldspelare t.ex mcgeady. Silverspelare som t.ex shane long kommer endast öka, köpte mina för 7.5k, nu ligger dem på 12k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in