2014-01-05, 13:31
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Ja precis. Med på pappret menar jag Futhead/webapp/konsol etc. Den bilden visar ju en pyramidformad formation, därför undrade jag hur den uppträdde ingame.

Den fungerar som den gjorde på fifa 13. Samma formation bara att den ser annorlunda ut på pappret detta året.
Citera
2014-01-05, 13:34
Medlem
uppersatsumas avatar
Fy fan vad hulk är skön hans vänsterpjäxa satan vilka skott har gjort 20 mål på 12 matcher nu!! Helt sjuk
Senast redigerad av uppersatsuma 2014-01-05 kl. 13:52.
Citera
2014-01-05, 13:34
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifagamer11
Bumpar denna *godin ps3 btw och kommer ha 1,8 mille
Ibra skulle jag sikta på, men för 1.8 miljoner kan du få både Ibra och t.ex Aguera IF, efter price-drop i alla fall.
Citera
2014-01-05, 13:59
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Är dina matcher "laggiga"? Låter nästan som det som du beskriver det, iaf att du har någon sorts fördröjning när du trycker på kontrollen. Jag hade det så nämligen och var smått omöjligt att spela vilket gav typ 8-9 förluster i rad.

Testade att installera om spelet och nu flyter det på mycket, mycket bättre!
Råder dig att pröva det du också. Tar någon minut bara. Jag tog inte bort någon speldata
heller då jag var osäker på vad som kunde försvinna.

Exakt min tanke också. A och O är att förutsättningarna är bra innan man ska börja ta reda på allt annat. Med bra förutsättningar menas att ditt internet är bra, att du har bra uppkoppling och inga störningar. Om du har dålig uppkoppling så kommer det antingen lagga och/eller vara fördröjning, och så som du beskriver det låter det som att du har fördröjning som fan vilket är så sjukt jävla irriterande, tro mig jag vet. Har själv haft problem med uppkopplingen och fått många många förluster på grund av det, det har inte laggat alltid utan mest varit fördröjningen, men jag har bara inbillat mig själv att det ska vara lite trögare detta FIFA för EA har sagt det ska vara mer verklighet i spelet. Men nu för 2 månader sen fick jag nog och ringde runt till både Microsoft och Bredbandsbolaget och vi bollade med varandra och gjorde massa tester, och vi kom fram till att våra kablar till huset är gamla och slitna helt enkelt. Så nu den 20e kommer det en servicekille från Bbb och byter ut systemet och fixar så att vi får bättre anslutning. Så jag har faktiskt inte spelat en match på cirka 2 månader...
Citera
2014-01-05, 14:03
Medlem
Valvantos avatar
Tänkte köpa detta lag vid pricedroppen!

http://www.futhead.com/14/squads/2098774/

Förslag på ändringar?
Citera
2014-01-05, 14:08
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Exakt min tanke också. A och O är att förutsättningarna är bra innan man ska börja ta reda på allt annat. Med bra förutsättningar menas att ditt internet är bra, att du har bra uppkoppling och inga störningar. Om du har dålig uppkoppling så kommer det antingen lagga och/eller vara fördröjning, och så som du beskriver det låter det som att du har fördröjning som fan vilket är så sjukt jävla irriterande, tro mig jag vet. Har själv haft problem med uppkopplingen och fått många många förluster på grund av det, det har inte laggat alltid utan mest varit fördröjningen, men jag har bara inbillat mig själv att det ska vara lite trögare detta FIFA för EA har sagt det ska vara mer verklighet i spelet. Men nu för 2 månader sen fick jag nog och ringde runt till både Microsoft och Bredbandsbolaget och vi bollade med varandra och gjorde massa tester, och vi kom fram till att våra kablar till huset är gamla och slitna helt enkelt. Så nu den 20e kommer det en servicekille från Bbb och byter ut systemet och fixar så att vi får bättre anslutning. Så jag har faktiskt inte spelat en match på cirka 2 månader...
Fördröjningen kommer vara kvar ändå, så hoppas inte på för mycket.
Citera
2014-01-05, 14:22
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
Ni som trejdar med silverspelare, är det lowrated eller highrated spelare ni kör med? Känns inte som det funkar för mig just nu med silver spelare...
/MVH

det gick riktigt bra för mig att trejda med Mutumba iaf på PS3, man köpte han för ca 2k och sålde han för minst 5k. så han är en riktig "silverklimp" för mig!
Citera
2014-01-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Om ni har några irländska spelare i klubben så sälj dom nu! Sålde precis en silver spelare för 1500 som jag fått i ett pack.

Om ni vill investera till turneringen i mars så kan ni göra det under TOTY. Ett litet tips bara

Nej man ska inte sälja nu..Du sitter på dem till dagen innan turneringen eller där omkring, då är dem som högst.
Citera
2014-01-05, 14:29
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Vad tror ni Pele kommer gå för? Just nu på Xbox är största budet 15 miljoner, och det är fortfarande typ 11 timmar kvar.

eftersom det bara finns 3 kort är väl sanolikheten inte så stor att han kommer gå för under 15 mille
Citera
2014-01-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Nej man ska inte sälja nu..Du sitter på dem till dagen innan turneringen eller där omkring, då är dem som högst.
Läs hela inlägget... Det han säger är att man ska köpa tillbaka spelarna billigare under TOTY om man vill investera till St Patricks.
Citera
2014-01-05, 15:12
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa

Jaha och varför inte det då? Priserna har gått upp en aning nu. Lyckats sälja flera silverspelare för runt 2k som jag för ett tag sen köpte för ca 150-200 coins. Låter helt okej tycker jag. Och som jag skrev så kan man köpa nya spelare under TOTY eftersom priserna droppar då.

Va inte så kritisk innan du själv har testat. Och klart jag fattar att priserna är som högst när turneringen är på G.
Senast redigerad av R4xx0r 2014-01-05 kl. 15:14.
Citera
2014-01-05, 15:14
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Någon som kört Falcao i år? Funderar på att göra en hybrid med honom och James Rodriguez nämligen, dom får ju hyper link.

Alternativet är att köra SIF Kalou men då blir kemin jobbig att uppnå. Har drygt 400k att spendera, vad ska jag köpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in