Citat:
Ursprungligen postat av
kreml-high
Är dina matcher "laggiga"? Låter nästan som det som du beskriver det, iaf att du har någon sorts fördröjning när du trycker på kontrollen. Jag hade det så nämligen och var smått omöjligt att spela vilket gav typ 8-9 förluster i rad.
Testade att installera om spelet och nu flyter det på mycket, mycket bättre!
Råder dig att pröva det du också. Tar någon minut bara. Jag tog inte bort någon speldata
heller då jag var osäker på vad som kunde försvinna.
Exakt min tanke också. A och O är att förutsättningarna är bra innan man ska börja ta reda på allt annat. Med bra förutsättningar menas att ditt internet är bra, att du har bra uppkoppling och inga störningar. Om du har dålig uppkoppling så kommer det antingen lagga och/eller vara fördröjning, och så som du beskriver det låter det som att du har fördröjning som fan vilket är så sjukt jävla irriterande, tro mig jag vet. Har själv haft problem med uppkopplingen och fått många många förluster på grund av det, det har inte laggat alltid utan mest varit fördröjningen, men jag har bara inbillat mig själv att det ska vara lite trögare detta FIFA för EA har sagt det ska vara mer verklighet i spelet. Men nu för 2 månader sen fick jag nog och ringde runt till både Microsoft och Bredbandsbolaget och vi bollade med varandra och gjorde massa tester, och vi kom fram till att våra kablar till huset är gamla och slitna helt enkelt. Så nu den 20e kommer det en servicekille från Bbb och byter ut systemet och fixar så att vi får bättre anslutning. Så jag har faktiskt inte spelat en match på cirka 2 månader...