Du har inte läst Zlatan-boken ser jag. Hon var rik när hon träffade Zlatan och sket fullständigt i hans pengar och berömmelse.
Det där e bara skitsnack! Jag har känt Helena sedans hon jobbade i baren på Slaghthuset på 90talet o rik va hon verkligen inte innan hon träffade Zlatan, däremot är hon en av de trevligaste käckaste o snyggaste tjejerna jag träffat!
Det där e bara skitsnack! Jag har känt Helena sedans hon jobbade i baren på Slaghthuset på 90talet o rik va hon verkligen inte innan hon träffade Zlatan, däremot är hon en av de trevligaste käckaste o snyggaste tjejerna jag träffat!
Hon hade ju tydligen råd att köpa prylar från Bang & Olufsen. Men "rik" är väl en definitionsfråga kanske.
Det märks rätt tydligt att Helena är bra mycket äldre än Zlatan, tycker hon påminner om den åldrande Jenna Jamesson. Samma sjukliga magerhet i plytet, förstorade läppar på bägge två samt ett intryck av att de framstår som pillerbedövade.
Och du har gått på lögnen i boken ser jag...
Dom träffades inte alls så. Helena var tillsammans med en annan snubbe som var Zlatans bekant när de träffades. Zlatan "snodde" henne. Z var en bättre catch
Historien om dubbelparkeringen är bogus. Allmänt känt för alla som umgicks i samma krets som dom.
Visst var det så att Zlatan också var tillsammans med någon när han träffade H ?
Rätta mig om jag har fel.
Du har inte läst Zlatan-boken ser jag. Hon var rik när hon träffade Zlatan och sket fullständigt i hans pengar och berömmelse.
Rik på visdom möjligtvis. Hon har bevisligen förstånd till att inte framhäva sig i offentligheten, eller menar du att hon hade åtminstone några miljoner på fickan(inte min uppfattning av begreppet rik, men ändå).
Vilket tugg om Helena. Ni är bara avundssjuka och förtretna på henne.
Är Ni så perfekta själva ? , tänk efter vad Ni själva har för gammalt skit undangömt.
Har dom månne ett öppet förhållande? Zlatan var på efterfest i en svensk förort och spände på unga Balkan-brudar för några år sedan efter en landskamp...
Har dom månne ett öppet förhållande? Zlatan var på efterfest i en svensk förort och spände på unga Balkan-brudar för några år sedan efter en landskamp...
Vilket tugg om Helena. Ni är bara avundssjuka och förtretna på henne.
Är Ni så perfekta själva ? , tänk efter vad Ni själva har för gammalt skit undangömt.
Tycker hon är Trevlig och Snygg.
äh du är bara en Zlatan stalker som låtsas (känna) Helena.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!