2012-08-07, 13:46
Medlem
Det är många som vill dra Helena i smutsen i den här tråden men hennes faktiska låga profil stämmer itne alls med den lycksökerska folk försöker framställa henne som. Hon skulle kunna vara på varje uppslag om hon ville men faktum är att hon aktivt undviker rampljuset.
Citera
2012-08-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Som jag minns det var hon marknadschef på Fly me men de kanske lärde känna varandra många år tidigare?

Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Det verkar vara historien om hennes FlyMe-karriär.

Eftersom jag jobbat i flygbranschen kan jag tillägga att alla säljare i flygbranschen får fina titlar för att vara på samma nivå som motparten på de större företag som de förhandlar med. Så marknadschef/regionchef whatever är bara en vanlig säljfunktion och de har inget personalansvar eller budgetansvar.
Citera
2012-08-07, 16:48
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Det är många som vill dra Helena i smutsen i den här tråden men hennes faktiska låga profil stämmer itne alls med den lycksökerska folk försöker framställa henne som. Hon skulle kunna vara på varje uppslag om hon ville men faktum är att hon aktivt undviker rampljuset.

Det måste hon göra för att figurera så lite i pressen som hon gör.
Om du känner henne. Har hon o Zlatan ett öppet förhållande eller förnekar hon hans förehavanden?
Citera
2012-08-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20

klart att hon ligger lågt, hon har ju inget att komma med. hon vill väl inte ha upp den här skiten i dagljuset så bättre då att hålla det på distans genom att inte provocera någon murvel att dra upp det, vilket garanterat kommer att hända om hon skulle börja bli direkt skrytsam.
Citera
2013-11-11, 23:25
Medlem
HumpingDogs avatar
Hon är antingen dum eller golddigger, möjligtvis både och. Det räcker väll som insikt och skvaller?
Citera
2013-11-11, 23:31
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Hon är antingen dum eller golddigger, möjligtvis både och. Det räcker väll som insikt och skvaller?
Du har inte läst Zlatan-boken ser jag. Hon var rik när hon träffade Zlatan och sket fullständigt i hans pengar och berömmelse.
Citera
2013-11-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Du har inte läst Zlatan-boken ser jag. Hon var rik när hon träffade Zlatan och sket fullständigt i hans pengar och berömmelse.
Och det tror inte du är något stornäsan intalat sig? Klart hon ville åt pengarna..
Citera
2013-11-12, 23:53
Medlem
nygraddads avatar
Citat:

Jo precis, det var Zlatans skönhet och intelligens som lockade, hans vältalighet bidrog nog säkert med.

"De byter sida var tjugonde minut (tennisspelare) ungefär som när Zlatan läser fantomen"

- Robert Gustavsson
Senast redigerad av nygraddad 2013-11-13 kl. 00:02.
Citera
2013-11-13, 07:59
Medlem
Citat:

Rik är verkligen att ta i. Att Helena sedan haft ett rykte om sig att jaga förmögna idrottsmän är ingen hemlighet.

Utan sin berömmelse hade Zlatan endast varit en invandrarkille med attityd. Dessutom inte direkt fysiskt attraktiv. En tjej som Helena skulle ALDRIG varit intresserad av en sådan
Citera
2013-11-13, 08:17
Medlem
Anaiss avatar
Citat:
Och du har gått på lögnen i boken ser jag...
Dom träffades inte alls så. Helena var tillsammans med en annan snubbe som var Zlatans bekant när de träffades. Zlatan "snodde" henne. Z var en bättre catch
Historien om dubbelparkeringen är bogus. Allmänt känt för alla som umgicks i samma krets som dom.
Senast redigerad av Anais 2013-11-13 kl. 08:25.
Citera
2013-11-13, 09:39
Medlem
El Capitanos avatar
Hon har åtminstone vett nog att hålla en rätt låg profil, det tycker jag hedrar henne i dessa tider av Hollywoodfruar och annat jävelskap.
Citera
2013-11-13, 16:45
Medlem
Citat:

Nja, Mollgan. Du har ganska många bra inlägg, men här tror jag du har fel. Rik var hon inte ( om man pratar riktigt rik ). Hon har lyckats och skall ha all credit för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in