2014-01-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
kan någon hjälpa mig bygga ett lag ? helst bara guldspelare och drogba ska vara med
glömde ju förfan att säga budgeten... nåja 100k !
Citera
2014-01-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Wow, har inte spelat på ett par dagar, men varför har priserna droppat så mycket? Har det varit ute 100k-packs eller vill folk bara sälja av innan TOTY asap?

Nä ingen ting, helt plötsligt bara rasade det ut Rolle, slatte kort på marknaden var uppe i 9 sidor! En stund i går kväll. Antagligen många som fick för sig att sälja av allt innan TOTY. Tror själv att priserna kommer gå upp i veckan till helgen, för att de skall fortsätta ner och sedan ytterligare 35% ner under TOTY är orimligt om man räknar på det och jämför med tidigare år och framförallt den lilla dippen som var i julas.
Citera
2014-01-06, 13:43
Medlem
Om ni budar på Ronaldo eller någon dyr spelare nu, var försiktiga många som pricebumpas. Såg 2 rolle på raken där de försökte.
Citera
2014-01-06, 13:45
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Om ni budar på Ronaldo eller någon dyr spelare nu, var försiktiga många som pricebumpas. Såg 2 rolle på raken där de försökte.

40% av alla spelare över 500k bumbas ju. Det är så coinsellers får in degen.
Citera
2014-01-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
40% av alla spelare över 500k bumbas ju. Det är så coinsellers får in degen.

Åhå, jo anade att det är mer eller mindre proffsen cointraders som gör det, surt om man blir drabbad bara. Ja skadar ju inte att påminna om det då säkert många sitter på mycket coins nu. Synd att ea inte kan lägga in så man hade ett sparkonto och ett rörelsekonto på fut. Vore ett enkelt sått att minska antalet blåsningar på.
Citera
2014-01-06, 13:57
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Åhå, jo anade att det är mer eller mindre proffsen cointraders som gör det, surt om man blir drabbad bara. Ja skadar ju inte att påminna om det då säkert många sitter på mycket coins nu. Synd att ea inte kan lägga in så man hade ett sparkonto och ett rörelsekonto på fut. Vore ett enkelt sått att minska antalet blåsningar på.

Håller helt med om att något borde göras.

Alltid tycket det varit mest segt när man hittar ett intressant objekt som bumbas så man får börja leta igenom marknaden igen men åkte faktsikt på en 100k bump på Aguero tidigare i år

EA borde lägga in en "vill du verkligen lägga det här budet" om ett bud från ett annat är över en viss gräns. På så sätt skulle dom ju bli av med alla coinsellers också för har ganska svårt att se conseller sitta och trejda Sturridge med olika chem styles eller göra Inform Godin racet med er här på flashback
Citera
2014-01-06, 14:05
Medlem
Knugen37s avatar
IF Mertens
Citera
2014-01-06, 14:47
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Asså shit, tur att jag inte köpte Lewan IF förut för 390k. Redan nu så har han sänkts till 375k, det är fan helt galet. Fortsätter det såhär så har jag väl råd med Ronaldo för mina dryga 400k
Citera
2014-01-06, 14:53
Medlem
Domesticators avatar
Har ett litet dilemma jag skulle behöva ha hjälp med här. Detta är ett av två lag jag tänker köpa vid TOTY:
http://www.futhead.com/14/squads/4863391/

Vill dock INTE ha Lewandowski som anfallare, utan hybrida in någon. Alltså behöver jag en ST och CAM som hyperlinkar, typ Falcao - Rodriguez, Torres - Mata etc etc.
Bästa ídén för detta? Mittfältet samt Dane är OK att ändra om på om man kan få in något mycket bättre.
Citera
2014-01-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domesticator
Har ett litet dilemma jag skulle behöva ha hjälp med här. Detta är ett av två lag jag tänker köpa vid TOTY:
http://www.futhead.com/14/squads/4863391/

Vill dock INTE ha Lewandowski som anfallare, utan hybrida in någon. Alltså behöver jag en ST och CAM som hyperlinkar, typ Falcao - Rodriguez, Torres - Mata etc etc.
Bästa ídén för detta? Mittfältet samt Dane är OK att ändra om på om man kan få in något mycket bättre.

Negredo - David Silva är också ett par som hyperlinkar.
Citera
2014-01-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Tror jag är en garanterad minusaffär. Kan till 99% säkerhet lova att priserna kommer vara lägre vid TOTY.

Jag satsar på att de är högre till/helgen 5k på det
Citera
2014-01-06, 15:16
Medlem
Linkaans avatar
Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa vid TOTY. Antingen köper jag tillbaka mina tre lag eller satsar på något nytt.

Någon som sitter inne på ett saftigt lag? Får kosta max 1.3M, inga direkta krav, gärna 4-1-2-1-2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in