2014-01-06, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Jag funderar på att köpa på mig en Ribery, eller några Lewa IF/Ballo IF och hoppas att priserna går upp innan TOTY
Tror jag är en garanterad minusaffär. Kan till 99% säkerhet lova att priserna kommer vara lägre vid TOTY.
Citera
2014-01-06, 13:04
Medlem
FifaRasmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Suarez, Sturridge, Coutinho.
Eto'o, Mata, Torres/Soldado/Negredo
Nasri, Jovetic, Remy

Tack
Citera
2014-01-06, 13:07
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Tror jag är en garanterad minusaffär. Kan till 99% säkerhet lova att priserna kommer vara lägre vid TOTY.

Jo men att sälja innan TOTY självklart, sälja på Torsdag/Fredag typ
Citera
2014-01-06, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Tackar för svaret. Då vet jag det. Som du kanske också är medveten om är tempot i den här tråden högt vilket gör det svårt att hänga med, om man inte konstant sitter och pressar "F5". Ta ett djupt andetag och lugna dig lite.

Hur som haver.. Någon som har erfarenhet av IF Kalou? Hans stats ser ju väldig trevliga ut, dock är jag lite osäker på om han skulle passa bra in i mitt lag eller om det kanske skulle bli för offensivt. Vad tror ni?

http://www.futhead.com/14/squads/4858760/

Edit: Han går för ca 35-40 just nu och skulle ta menez plats.

Ska du köpa en RM och använda honom som CM?
E: Menez som CM ser inte heller bra ut.
Citera
2014-01-06, 13:09
Bannlyst
Citat:
Tycker fortfarande det verkar urkorkat, tror inte att priserna kommer stiga igen. Men men, alla resonerar ju olika!
Citera
2014-01-06, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Ska du köpa en RM och använda honom som CM?
E: Menez som CM ser inte heller bra ut.

Spela inte allan. Självklart menade han SIF.
Citera
2014-01-06, 13:13
Medlem
Citat:
Sälj allt nu! Priserna går bara ner och ner varje dag!
Citera
2014-01-06, 13:13
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Tycker fortfarande det verkar urkorkat, tror inte att priserna kommer stiga igen. Men men, alla resonerar ju olika!

Får ta mig en extra funderare innan jag bestämmer mig Tack för din åsikt iaf!
Citera
2014-01-06, 13:21
Medlem
Wow, har inte spelat på ett par dagar, men varför har priserna droppat så mycket? Har det varit ute 100k-packs eller vill folk bara sälja av innan TOTY asap?
Citera
2014-01-06, 13:22
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Vad tror ni om denna market crashen? Kommer priserna gå upp igen till vad dom var för typ 2-3 dar sen? Har väntat hela hösten på att köpa ett dyrt lag för jag ville vänta på att priserna skulle sänkas. Men för tre dar sen pallade jag inte vänta längre, så jag köpte ett lag med bl.a. IF Balotelli, IF Jesus Navas, IF Alaba med mera.
Och NU (!) när jag äntligen har köpt mitt lag så sänks allt som feckin spank direkt och jag går 100-200K back. Vafan??
Så som sagt, tror ni priserna kommer att komma tillbaka till vad dom var för 2-3 dar sen?
Citera
2014-01-06, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Fan asså, för två dagar sen gick Balo IF för 300k på ps, nu går han för 210k. Man blir lockad... Hoppas och tror att priserna kommer gå ner mer, men det gäller att vara på hugget De flesta här inne kommer köpa vid fel tillfälle är jag övertygad om

edit: LEWAN IF för 390k!!!!

He he jo själv gick man ju in och köpte Rolle if för 2 830 000 c för 5-6 dar sen
Känns som jag toppar den minst roligaste ligan för närvarande
Men så länge man inte sålt han så är det ju ingen förlust
Citera
2014-01-06, 13:34
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Får ta mig en extra funderare innan jag bestämmer mig Tack för din åsikt iaf!

Tror man kan tjäna lite till genom att sälja av nu och köpa vid rätt tillfälle. Dock är det ju ungefär en vecka försent gentemot den optimala modellen.

Priserna på framförallt dyrare spelare har alltid återhämtat sig under februari och mars då det räcker med något tråkigt TOTW för att inte ett pack ska öppnas i princip.

Jag hade tråkigt så har handlat upp nästan hela min budget nu, lämnar 200k för lite wagers.

Köpte SIF Suarez bland annat efter att jag börjat gilla 433(5) som satan nu på next gen.

http://www.futhead.com/14/squads/4860393/

Värt att köpa IF Fernandinho för Gerrard? Gav han bara någon match innan men då kändes det inte som han motsvarade prislappen alls. Någon som lirat han mer och kan ge en recension?

Tror inte BPL är den optimala ligan för den formationen egentligen då det är ganska svagt med wingers som verkligen är en central del av den formationen men så jävla segt att hybrida in Suarez i något annat.

Har även detta bland annat.

http://www.futhead.com/14/squads/4860470/

Ganska överraskad av Götze i den positionen och han fördelar bollar väldigt bra på wingers men kanske bättre att köra Lew?

Och till sist. IF Melo! Bland det bästa jag testat i CDM-väg i år. Bra med boll, helt ok skott men framförallt en av dom bästa bollvinnarna på spelet IMO. Ut och köp! Synd bara att han har så dålig superlänkar men funkar riktigt fint i ett brasselag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in