Fan asså, för två dagar sen gick Balo IF för 300k på ps, nu går han för 210k. Man blir lockad... Hoppas och tror att priserna kommer gå ner mer, men det gäller att vara på hugget De flesta här inne kommer köpa vid fel tillfälle är jag övertygad om
edit: LEWAN IF för 390k!!!!
Senast redigerad av Piggelin-Jonas 2014-01-06 kl. 12:27.
Ja förra året gick han ju under en mille några timmar, så 1,5 plus minus en hundring är inte omöjligt.
För i år känns det ju som alla är dyrare.
Ribery för mig den bästa LW inkluderat Ronaldo (if) i år! Upplever honom snabbare med boll kvickare i vändningarna faktiskt mer kliniska avslut i boxen än Rolle! Dock är ju Rolle bättre på skott utanför och bättr på att nicka. Men för mig är ribery klart bättre i år än förra året Ronaldo känns precis som förra året.
Medans ribery känns mer som han fått messis kvickhet plus att han faktiskt kan nicka tillskillnad från Messi
Så av robben, ronaldo och ribery anser jag att Ribery är den klart bästa om man räknar in priset. Helt enkelt en spelare man måste prova denna upplaga helst i par med robben och aubemegang, då är det svårt för motståndaren att hänga med oavsett hur snabba backar han har.
Det där var ju härligt att höra! Då avvaktar jag faktiskt med Ronaldo och börjar med ett lag kring Ribery. Funderar på detta: http://www.futhead.com/14/squads/157742/
Asså hur jävla svårt kan det vara att kolla bak typ 2 sidor i tråden eller googla. 13 januari släpps TOTY av FIFA
Tackar för svaret. Då vet jag det. Som du kanske också är medveten om är tempot i den här tråden högt vilket gör det svårt att hänga med, om man inte konstant sitter och pressar "F5". Ta ett djupt andetag och lugna dig lite.
Hur som haver.. Någon som har erfarenhet av IF Kalou? Hans stats ser ju väldig trevliga ut, dock är jag lite osäker på om han skulle passa bra in i mitt lag eller om det kanske skulle bli för offensivt. Vad tror ni?