Citat:
Ursprungligen postat av
RedAndBlue
Jag vet att det börjar bli tjatigt här men känns det inte som att pricefixen på IF Godin gått sådär? Just nu ligger hans lägsta BIN på 14,5k och det snackades ju om att han skulle gå för uppemot 30k men det verkar det ju inte precis som att han kommer göra.
sånt som händer. fortsätt lista så kommer dom säljas till slut, även om du lägger ut dom för smått överpris
helvete vad nedved har droppat i pris på sistone. förhoppningsvis fortsätter raset så jag kan köpa honom istället för futre