2014-01-05, 18:03
  #22741
Medlem
nitinitis avatar
Zlatan går nu för ca 1,1 mille på ps3. Ser bra ut inför TOTY.
Citera
2014-01-05, 18:09
  #22742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Zlatan går nu för ca 1,1 mille på ps3. Ser bra ut inför TOTY.
Grymt! Nästan så man ångrar sig att man inte tradeade ihop lite till inför TOTY, otroligt sugen på CR7 nu efter att ha lattjat runt med hans TOTY på 13.
Citera
2014-01-05, 18:27
  #22743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
detta svar finns säkert någonstans men orkar inte leta! när är det man ska köpa sitt lag? är det direkt när TOTY kommer eller ska man vänta? svar uppskattas
Ingen vet, själva grejen är att alla försöker lista ut den optimala tidpunkten och om för många har planerat samma tid, då blir det dyrare osv.
Citera
2014-01-05, 18:32
  #22744
Bannlyst
Vad kostar Ronaldo, Ribery och Robben på XBOX nu? Inte varit inne på över en vecka och har just för stunden varken tillgång till konsolen eller webappen.
Citera
2014-01-05, 18:37
  #22745
Bannlyst
Jävla dödlig offensiv trio man kan få i form av Ronaldo-Ederzito-Nani! Någon som orkar försöka hybrida in dessa i ett lag?
Citera
2014-01-05, 18:46
  #22746
Medlem
Kotds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Har jag missat någon turnering eller något? För Leroy Fer är fan pricefixad och han är ju låg rated non-rare.

Ganska säker på att MattHDGamer använde honom i en video för nån dag sen så förmodligen därför
Citera
2014-01-05, 18:47
  #22747
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Alexis SIF? 3 mål mot Elche på ca 65 minuter speltid! Hoppas hoppas
Bättre position den här gången ifall han får en
Citera
2014-01-05, 18:50
  #22748
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vad kostar Ronaldo, Ribery och Robben på XBOX nu? Inte varit inne på över en vecka och har just för stunden varken tillgång till konsolen eller webappen.

Här har du lata jävel

Ribery 685k BIN
Ronaldo 1.8mille BIN
Robben 256k BIN
Citera
2014-01-05, 18:52
  #22749
Medlem
Oj oj första ronaldon som går under 1,8 (1765) och en if för 2,5 prick känns härligt 335k back på en vecka plus ea tax, blir nog fan att ha kvar han och blunda när TOTY går!!!
Citera
2014-01-05, 18:54
  #22750
Medlem
Anderssiscos avatar
Är sugen på att jobba mig upp till Ibra och har lite funderingar på trading. Har en budget på 500 000, ska jag satsa på dyrare spelare eller borde jag köpa billigare och fler? Är fundersam pga EAs 5% på spelaren.

Någon erfaren som har några råd?
Citera
2014-01-05, 19:04
  #22751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Är sugen på att jobba mig upp till Ibra och har lite funderingar på trading. Har en budget på 500 000, ska jag satsa på dyrare spelare eller borde jag köpa billigare och fler? Är fundersam pga EAs 5% på spelaren.

Någon erfaren som har några råd?


Billigare och fler i alla fall nu då prisfallet ser ut att ha börjat finns 6 sidor Ronaldo ute normalt 2 och 9 sidor slatte normalt 2 där med. Köp billiga strikers i populära ligor med rätt kemikort på sälj dem på bin och lägg inte vinsten för högt. Bättre att sälja många än att vänta på en vinst som tar dagar då du lika gärna kunde sålt 10 av samma spelare med en lägre vinst.
Citera
2014-01-05, 19:30
  #22752
Medlem
Vilket av de här två lagen hade ni valt?
http://www.futhead.com/14/squads/4830294/
http://www.futhead.com/14/squads/4651155/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in