Zlatan går nu för ca 1,1 mille på ps3. Ser bra ut inför TOTY.
Grymt! Nästan så man ångrar sig att man inte tradeade ihop lite till inför TOTY, otroligt sugen på CR7 nu efter att ha lattjat runt med hans TOTY på 13.
detta svar finns säkert någonstans men orkar inte leta! när är det man ska köpa sitt lag? är det direkt när TOTY kommer eller ska man vänta? svar uppskattas
Ingen vet, själva grejen är att alla försöker lista ut den optimala tidpunkten och om för många har planerat samma tid, då blir det dyrare osv.
Vad kostar Ronaldo, Ribery och Robben på XBOX nu? Inte varit inne på över en vecka och har just för stunden varken tillgång till konsolen eller webappen.
Vad kostar Ronaldo, Ribery och Robben på XBOX nu? Inte varit inne på över en vecka och har just för stunden varken tillgång till konsolen eller webappen.
Här har du lata jävel
Ribery 685k BIN
Ronaldo 1.8mille BIN
Robben 256k BIN
Oj oj första ronaldon som går under 1,8 (1765) och en if för 2,5 prick känns härligt 335k back på en vecka plus ea tax, blir nog fan att ha kvar han och blunda när TOTY går!!!
Är sugen på att jobba mig upp till Ibra och har lite funderingar på trading. Har en budget på 500 000, ska jag satsa på dyrare spelare eller borde jag köpa billigare och fler? Är fundersam pga EAs 5% på spelaren.
Är sugen på att jobba mig upp till Ibra och har lite funderingar på trading. Har en budget på 500 000, ska jag satsa på dyrare spelare eller borde jag köpa billigare och fler? Är fundersam pga EAs 5% på spelaren.
Någon erfaren som har några råd?
Billigare och fler i alla fall nu då prisfallet ser ut att ha börjat finns 6 sidor Ronaldo ute normalt 2 och 9 sidor slatte normalt 2 där med. Köp billiga strikers i populära ligor med rätt kemikort på sälj dem på bin och lägg inte vinsten för högt. Bättre att sälja många än att vänta på en vinst som tar dagar då du lika gärna kunde sålt 10 av samma spelare med en lägre vinst.